Skravletråd

Vi har nokre superspennande månadar framom oss!! :Heartred Korleis er formen til damene om dagane? Føler eg kunne sove heile dagen om eg hadde fått lov :smiley-ashamed008 Går for tida uten jobb også om dagane, så kjenner det blir nokre lange veker, iallfall fram til jul..
 
Nå lurer jeg på om det vil være den eller BB hug me som kan passe best på sikt. Vi har ikke verdens bredeste seng (er vel 160 tror jeg) så kanskje det ikke blir plass til mannen min hvis jeg kjøper meg en sånn :hilarious: Den ser jo dobbelt så stor ut som bb hug me, to pølser i stedet for en! Hvor stor seng har dere?

Ja, den er ganske stor og tar mye plass. Vi har heldigvis en stor seng - usikker på hvor stor, men er queensize fra skeidar mener jeg :oops: Jeg liker at den støtter godt for ryggen også. Pluss at jeg slipper å snu med meg hele hærligheten hvis jeg vil ligge på andre siden i løpet av natten. Jeg bytter stilling ganske ofte i løpet av natten:angelic:
 
Vi har nokre superspennande månadar framom oss!! :Heartred Korleis er formen til damene om dagane? Føler eg kunne sove heile dagen om eg hadde fått lov :smiley-ashamed008 Går for tida uten jobb også om dagane, så kjenner det blir nokre lange veker, iallfall fram til jul..

Uten jobb selv, og er egentlig glad for det da formen er helt på bunnivå. Kunne sovet hele dagen og sliter med å få i meg mat. :hungover: Ikke så veldig kvalm, men uggen og øm i magen + null matlyst.

Håper på bedre tider snart :shy:
 
Vi har nokre superspennande månadar framom oss!! :Heartred Korleis er formen til damene om dagane? Føler eg kunne sove heile dagen om eg hadde fått lov :smiley-ashamed008 Går for tida uten jobb også om dagane, så kjenner det blir nokre lange veker, iallfall fram til jul..

Håpar du finn noko og henge fingrane i, så dagane ikkje blir fult så lange. Her går det i hekling på fridagar og småturar med pelsbarna. Husarbeidet som absolutt burde gjennomførast, har eg liksom ikkje heilt energi til lenger :hungover:

Formen er bra, ikkje noko særleg kvalm, kun litt uggen og blir fort svimmel. Måtte fortelle det til ein kollega og avdelingsleiar i går, då eg holdt på og gå i bakken 2 gangar, så litt greit at dei veit kvifor eg plutseleg går frå det eg held på med for og sette meg ned litt :p Ellers ganske trøtt og sliten berre. Ofte sulten, men har ingen matlyst, så er litt vanskeleg og presse i seg mat når det ikkje er noko som fristar.
 
Hurra! Jeg har knekt klesskoden for en voksende mage som passer min stil! Jeg har alltid vært en jeans-og-genser/skjorte/bluse stappa-nedi-buksa-type, men det funker jo dårlig å vise frem midjen når den begynner å vokse. Men i dag dro jeg frem en skjortekjole med skinny-jeans (med åpen smekk, såklart) under, og jeg følte meg veldig fresh.

Det er denne: https://www.zalando.no/monki-ninni-dress-skjortekjole-moq21c02p-k12.html
Blir vel et par til av den, tror jeg, og kanskje noe lignende med lange armer. Og kanskje noen gravidvarianter for de siste månedene.
 
Vi har nokre superspennande månadar framom oss!! :Heartred Korleis er formen til damene om dagane? Føler eg kunne sove heile dagen om eg hadde fått lov :smiley-ashamed008 Går for tida uten jobb også om dagane, så kjenner det blir nokre lange veker, iallfall fram til jul..
Her er formen redusert med kvalme og lite energi. Jeg er hjemme med en aktiv ettåring og det kjenner jeg tar veeeldig på nå:dead: Har begynt å se på barnehager for å si det sånn..:hilarious:
 
Vi har nokre superspennande månadar framom oss!! :Heartred Korleis er formen til damene om dagane? Føler eg kunne sove heile dagen om eg hadde fått lov :smiley-ashamed008 Går for tida uten jobb også om dagane, så kjenner det blir nokre lange veker, iallfall fram til jul..
Er i full jobb og livet er hardt om dagen, skulle gjerne sovet 27 timer om dagen :joyful: Men sjefen er heldigvis veldig hyggelig så jeg får nesten komme og gå som jeg vil :smug:
 
Hurra! Jeg har knekt klesskoden for en voksende mage som passer min stil! Jeg har alltid vært en jeans-og-genser/skjorte/bluse stappa-nedi-buksa-type, men det funker jo dårlig å vise frem midjen når den begynner å vokse. Men i dag dro jeg frem en skjortekjole med skinny-jeans (med åpen smekk, såklart) under, og jeg følte meg veldig fresh.

Det er denne: https://www.zalando.no/monki-ninni-dress-skjortekjole-moq21c02p-k12.html
Blir vel et par til av den, tror jeg, og kanskje noe lignende med lange armer. Og kanskje noen gravidvarianter for de siste månedene.
Den var fin, må kanskje skaffe et par av dem:)
 
Den var fin, må kanskje skaffe et par av dem:)
Merk at det ikke er gravidkjole. Men de er oversized, så de passer sikkert lenge. Jeg ønsker ikke å kjøpe for mye gravidklær siden vi nå prøver på 2. og siste barn.
 
Her er formen redusert med kvalme og lite energi. Jeg er hjemme med en aktiv ettåring og det kjenner jeg tar veeeldig på nå:dead: Har begynt å se på barnehager for å si det sånn..:hilarious:
Bare å putte i barnehagen med en gang :D Du har vel rett på plass? Eller må man ha søkt før fristen da, kanskje? Glemt alle disse tingene, jeg...
 
Bare å putte i barnehagen med en gang :D Du har vel rett på plass? Eller må man ha søkt før fristen da, kanskje? Glemt alle disse tingene, jeg...
Vi søkte ikke til hovedopptaket så har bare rett på plass om det er ledig:joyful: Men det er mye ledig her jeg bor nå, så blir nok ikke noe problem. Må bare finne ut hvilke barnehager som er aktuelle og så søke da:)
 
Vi har nokre superspennande månadar framom oss!! :Heartred Korleis er formen til damene om dagane? Føler eg kunne sove heile dagen om eg hadde fått lov :smiley-ashamed008 Går for tida uten jobb også om dagane, så kjenner det blir nokre lange veker, iallfall fram til jul..
Føler meg deg, kunne også lett sovet hele dagen, men prøver å tvinge meg opp å gjøre ting som gir energi. Hobby, tur, og når du sier jul så bare er det så mye fint med jul man kan gjøre, gleder meg :joyful: Formen varierer veldig, noen dager er jeg kongen på haugen, og andre dager er helt elendig. Nå har jeg hatt 2 heftige og lange forkjølelser og en runde omgangsyke siden vi fant ut om graviditeten, så håper det kan bli lettere fremover med "bare" å være gravid:sorry:
 
bah.. kjenne eg e så fryktelig mykje meir engstelig no enn eg var med første. livredd for alt. tidlig ultralyd på fredag, er da 6+0, berre for å sjå at alt som skal vera der så langt er der. er hos ein lege i kommunen, fordelen med å vera sjukepleiar og ha mykje kontakt med legane, da får ein sånt gratis. men uansett, superengstelig for egentlig alt, finne ikkje hjerteslag, engstelig for SA.. nokon som kjenne seg igjen? :( har så lyst å fortella det til besteveninna mi, men sambuaren vil venta litt, så eg føle eg må respektera han denna gangen, sist så sa me det til halve slekta i veke 6, heldigvis gjekk det jo bra.. bah, veit ikkje heilt kor eg vil med detta innlegget, følte vel berre for å letta på hjerte..
 
bah.. kjenne eg e så fryktelig mykje meir engstelig no enn eg var med første. livredd for alt. tidlig ultralyd på fredag, er da 6+0, berre for å sjå at alt som skal vera der så langt er der. er hos ein lege i kommunen, fordelen med å vera sjukepleiar og ha mykje kontakt med legane, da får ein sånt gratis. men uansett, superengstelig for egentlig alt, finne ikkje hjerteslag, engstelig for SA.. nokon som kjenne seg igjen? :( har så lyst å fortella det til besteveninna mi, men sambuaren vil venta litt, så eg føle eg må respektera han denna gangen, sist så sa me det til halve slekta i veke 6, heldigvis gjekk det jo bra.. bah, veit ikkje heilt kor eg vil med detta innlegget, følte vel berre for å letta på hjerte..

Jeg føler med deg ❤️ har det slik selv, men prøver å si til meg selv at jeg ikke har kontroll over dette og kan ikke gjøre noe med det uansett utfall :/ så prøver jeg heller å holde motet og troa oppe for at jeg ikke skal ha det kjipt hele tiden .. kose meg med at jeg endelig har klart å bli gravid, for første gang i mitt liv ❤️
 
Merk at det ikke er gravidkjole. Men de er oversized, så de passer sikkert lenge. Jeg ønsker ikke å kjøpe for mye gravidklær siden vi nå prøver på 2. og siste barn.

Så helt topp ut! Tror jeg bestiller meg en jeg også :happy:
 
bah.. kjenne eg e så fryktelig mykje meir engstelig no enn eg var med første. livredd for alt. tidlig ultralyd på fredag, er da 6+0, berre for å sjå at alt som skal vera der så langt er der. er hos ein lege i kommunen, fordelen med å vera sjukepleiar og ha mykje kontakt med legane, da får ein sånt gratis. men uansett, superengstelig for egentlig alt, finne ikkje hjerteslag, engstelig for SA.. nokon som kjenne seg igjen? :( har så lyst å fortella det til besteveninna mi, men sambuaren vil venta litt, så eg føle eg må respektera han denna gangen, sist så sa me det til halve slekta i veke 6, heldigvis gjekk det jo bra.. bah, veit ikkje heilt kor eg vil med detta innlegget, følte vel berre for å letta på hjerte..

Skjønner deg så godt! Kanskje han går med på at du forteller EN person snart? Det er jo forskjell på det og "hele verden". :Heartred Masse lykke til på ultralyden! Da kan du kanskje sjekke litt oftere enn "helt nødvendig" også, hvis det er noen du kjenner som fikser det? Det er jo fint hvis du fortsetter å være bekymret denne gangen. :Heartred
 
Hurra! Jeg har knekt klesskoden for en voksende mage som passer min stil! Jeg har alltid vært en jeans-og-genser/skjorte/bluse stappa-nedi-buksa-type, men det funker jo dårlig å vise frem midjen når den begynner å vokse. Men i dag dro jeg frem en skjortekjole med skinny-jeans (med åpen smekk, såklart) under, og jeg følte meg veldig fresh.

Det er denne: https://www.zalando.no/monki-ninni-dress-skjortekjole-moq21c02p-k12.html
Blir vel et par til av den, tror jeg, og kanskje noe lignende med lange armer. Og kanskje noen gravidvarianter for de siste månedene.

åå, den var fin! Har samme stil jeg også, så plutselig ble det umulig å kle seg. Har seriøst bare high waist bukser og korte topper/gensere :p
 
Skjønner deg så godt! Kanskje han går med på at du forteller EN person snart? Det er jo forskjell på det og "hele verden". :Heartred Masse lykke til på ultralyden! Da kan du kanskje sjekke litt oftere enn "helt nødvendig" også, hvis det er noen du kjenner som fikser det? Det er jo fint hvis du fortsetter å være bekymret denne gangen. :Heartred

ja, trur eg må fortella det til besteveninna mi snart! han er berre så redd det skal gå gale, og at det blir så sårt å fortella at nei, det gikk ikkje alikavel, men eg tenke at det er ein del av gamet❤️ ja, sist fekk eg 3 ultralyda før veke 12 pga blødningar, så han legen er heilt topp! er ikkje fastlegen min eingang. håpa berre virkelig at eg ser hjerte slå. bebi er laga natt til 5 september (sorry tmi, haha), pos el test kvelden 4 september og mensen start 20 august, så eg trur termin er da 31 mai og eg er 6+0 på fredag. i følge babyverden skal hjerte begynna å slå 5+2, så me får håpa at eg ser eit hjerte. såg ikkje det med jentungen sist, det var 5+4 trur eg, men fekk komma tilbake 2 veker etterpå, 21 desember og hjerte slo❤️ uff ja, ein må vel berre prøva og slappa av! enklare sagt enn gjort, hehe!
 
ja, trur eg må fortella det til besteveninna mi snart! han er berre så redd det skal gå gale, og at det blir så sårt å fortella at nei, det gikk ikkje alikavel, men eg tenke at det er ein del av gamet❤️ ja, sist fekk eg 3 ultralyda før veke 12 pga blødningar, så han legen er heilt topp! er ikkje fastlegen min eingang. håpa berre virkelig at eg ser hjerte slå. bebi er laga natt til 5 september (sorry tmi, haha), pos el test kvelden 4 september og mensen start 20 august, så eg trur termin er da 31 mai og eg er 6+0 på fredag. i følge babyverden skal hjerte begynna å slå 5+2, så me får håpa at eg ser eit hjerte. såg ikkje det med jentungen sist, det var 5+4 trur eg, men fekk komma tilbake 2 veker etterpå, 21 desember og hjerte slo❤️ uff ja, ein må vel berre prøva og slappa av! enklare sagt enn gjort, hehe!

Jeg tenker at når man forteller det tidlig, så må det være til personer som man kan snakke med en eventuell spontanabort med også. Og det kan man vel med bestevenninnen sin :)
 
Back
Topp