Ja! Føler jeg overspiser:/Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja! Føler jeg overspiser:/Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat
Enig! Hvordan i alle skal man få tiden til å gå? Og får man den oppfølgningen man har krav på? Ugh.. Heldigvis litt til, får håpe noe går fremover til da..Håper coronadriten er over i mai, høres drygt ut med barselsoppholdet for tiden
Velkommen til oss Gratulerer med vellykket UL! ❤❤
Nå har jeg lest her inne i flere uker, men ikke våget å registrere meg. Er 10 uker nå, og var på UL i går, så føler meg litt mer betrygget nå Veldig gøy å lese her inne!
Hei og velkommen til oss
Nå har jeg lest her inne i flere uker, men ikke våget å registrere meg. Er 10 uker nå, og var på UL i går, så føler meg litt mer betrygget nå Veldig gøy å lese her inne!
Velkommen hit
Tusen takk dere! I dag er jeg for første gang på mange uker ikke alt for kvalm, så satser på en hyggelig kveld med kjæresten
God helg til alle!
Velkommen
Så koselig Tror jeg blir flyttet til april etterhvert, har menstermin 3 mai Men hyggelig du vil være med ossHei hei
Blir med dere litt jeg, da termin er flyttet frem 4 dager til 31/5
Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat
Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat
Hvor har arbeidslysten tatt veien daa? Sliter så med motivasjonen til jobb om dagen
Her og. Sitter bare og surfer etter alt mulig rart om jeg ikke har noe jeg MÅ gjøre.