Skravletråd

Håper coronadriten er over i mai, høres drygt ut med barselsoppholdet for tiden
Enig! Hvordan i alle skal man få tiden til å gå? Og får man den oppfølgningen man har krav på? Ugh.. Heldigvis litt til, får håpe noe går fremover til da..

Så lille sov i vår seng i natt fordi han sklei ut av sin seng og var lei seg. Jeg drømte at vi hadde forsovet oss, så jeg vekket han (!!) med goood morgen og han ble så glad og ville stå opp, bare at klokka var 05.20..!! Hallo gravidhjerne er det mulig? :hilarious: Vi skulle opp 06.30 vi :hilarious:

:greet025
Nå har jeg lest her inne i flere uker, men ikke våget å registrere meg. Er 10 uker nå, og var på UL i går, så føler meg litt mer betrygget nå :happy: Veldig gøy å lese her inne!

Nå har jeg lest her inne i flere uker, men ikke våget å registrere meg. Er 10 uker nå, og var på UL i går, så føler meg litt mer betrygget nå :happy: Veldig gøy å lese her inne!
Velkommen til oss :joyful: Gratulerer med vellykket UL! ❤❤

Velkommen hit:joyful::Heartred

Tusen takk dere! I dag er jeg for første gang på mange uker ikke alt for kvalm, så satser på en hyggelig kveld med kjæresten:love017

God helg til alle!

Tusen takk dere! I dag er jeg for første gang på mange uker ikke alt for kvalm, så satser på en hyggelig kveld med kjæresten:love017

God helg til alle!

Velkommen til deg og gratulerer! Håper kvelden i går ble fin :Heartred

Hei hei :)

Blir med dere litt jeg, da termin er flyttet frem 4 dager til 31/5 :)

Hei hei :)

Blir med dere litt jeg, da termin er flyttet frem 4 dager til 31/5 :)
Så koselig :joyful: Tror jeg blir flyttet til april etterhvert, har menstermin 3 mai :joyful: Men hyggelig du vil være med oss :woot:

Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat :p

Jaa!! Er SÅ sulten. Kan bli bråsulten på sekundet og MÅ ha mat :facepalm: Var på svangerskapskontroll i dag, har gått opp 4,5 kg allerede :p Er uke 14+3

Noen andre enn meg som spiser HELE tiden??? føler jeg må det for å holde kvalmen i sjakk, men jeg blir sykt fort sulten også... enda jeg spiser næringsrik mat :p

Går i mange små måltider, men derimot holder det ikke kvalmen i sjakk
Er i tillegg sulten 10-15min etter hvert måltid, uansett mengde, noe som ikke er helt ideelt på jobb :happy090

Konstant sulten. Spiste nettopp en kjempestor tortilla med masse fyll (her snakker vi haug på tallerkenen) og et kvarter seinere kjentes det ut som jeg kunne spist en til. Gått opp to kilo så langt men hvis jeg fortsetter sånn, blir det raskt en veldig bratt kurve her! :hilarious:

Jeg har null matlyst:bored: føler meg full hele tiden, og må passe på å spise nok ila dagen. Som er ganske uvanlig til å være meg:oops:

Hvor har arbeidslysten tatt veien daa? Sliter så med motivasjonen til jobb om dagen :eek:

Back
Topp