Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn at du da merker nykk i hele magen eller bare spesifikt sted?I dag har lille hatt to runder med hikke i magen
Kan ikke huske at storebror hadde det, så jeg skjønte ikke hva det var til ¨begynne med
Er det sånn at du da merker nykk i hele magen eller bare spesifikt sted?
I dag har lille hatt to runder med hikke i magen
Kan ikke huske at storebror hadde det, så jeg skjønte ikke hva det var til ¨begynne med
Huff hormonene løper fritt her også, så jeg føler med degJeg blir så oppgitt over meg selv og disse hormonene... Ringte legekontoret for å høre om jeg kunne vente i bilen under glukosebelastningen eller om de hadde andre alternativ enn harde plaststoler på venterommet. Det kunne jeg ikke, måtte sitte på de stolene. Bekkenet mitt tåler ikke det så jeg begynte å grine Sitter her nå å syns så synd på meg selv... Må be legen om sykemelding for hele den dagen, for det er ikke sjans i havet for at jeg kan dra på jobb etter 2 timer på en plaststol Sendte mld til legen for å høre hva hun tenker og.. hun kjenner jo til bekkenet mitt... Hjelpes for noen verdensproblemer som plutselig dukker opp!
Jeg blir så oppgitt over meg selv og disse hormonene... Ringte legekontoret for å høre om jeg kunne vente i bilen under glukosebelastningen eller om de hadde andre alternativ enn harde plaststoler på venterommet. Det kunne jeg ikke, måtte sitte på de stolene. Bekkenet mitt tåler ikke det så jeg begynte å grine Sitter her nå å syns så synd på meg selv... Må be legen om sykemelding for hele den dagen, for det er ikke sjans i havet for at jeg kan dra på jobb etter 2 timer på en plaststol Sendte mld til legen for å høre hva hun tenker og.. hun kjenner jo til bekkenet mitt... Hjelpes for noen verdensproblemer som plutselig dukker opp!
Huff hormonene løper fritt her også, så jeg føler med deg
Men også veldig synd at de ikke kan tilrettelegge for deg under denne testen. De fleste legekontor lar en sitte i bilen, og jeg fikk vente på ett av undersøkelsesrommene som har bedre stoler/benker (så lenge de var ledige da). Håper legen din har bedre svar, og at du får vente i bilen eller noe som er bedre
Synes det er helt håpløst med denne glukosebelastningstesten. Sitte rett opp og ned når man har bekkenplager i to timer er tortur. De burde kunne tilrettelagt noe bedre når de vet at det er så mange som må ta den testen der. Hvis jeg ikke kan sitte et sted jeg får god hvilestilling kan dem bare glemme hele testen. Jeg har null planer om å ødelegge en hel uke for å sitte to timer på en pinnestol.
Så bra! Du er ikke vanskelig i det hele tatt, det skulle da bare mangleLegen ringte meg i ettermiddag og forstod problemstillingen, hun skulle skrive i notatet at jeg kunne vente i bilen på utsiden Var hos kiropraktor også i dag som fikk sjokk og sa at ho med glede kunne skrive et notat om at jeg ikke kunne bli plassert på en plaststol i 2 timer
Syns bare det er merkelig at det ikke er mer tilrettelagt for slike ting.. Jeg ønsker ikke å føle meg til bry, men vil jo fungere resten av dagen etter testen er tatt og
Ante virkelig ikke at storesøster hadde såååå lite nøytralt tøy Her sitter jeg med en full jentegarderobe fra 0-4 år så får jeg gutt
Vis vedlegget 346886
Da var det nye 14 dager som gressenke igjen er så tungt. Blir aldri vant! Verken jeg eller datteren min. Ekstra tungt når jeg er kronisk syk i tillegg..
flere gressenker her?
Har vært gressende i rett over 7 år nå. Synes det er veldig tungt de første tre dagen, så går det egentlig helt greit når jeg får inn rutinene Er så deilig når han kommer hjem igjen og vi endelig blir to om ting da ogsåDa var det nye 14 dager som gressenke igjen er så tungt. Blir aldri vant! Verken jeg eller datteren min. Ekstra tungt når jeg er kronisk syk i tillegg..
flere gressenker her?
Har vært gressenke siden slutten av august, gleder meg veldig til å få mannen hjem til påske! Har heldigvis vært ganske heldig med formen, og man blir jo vant til det på et vis, men det skal bli godt å få litt hjelp til å få alt i orden før mini melder sin ankomst
Har vært gressende i rett over 7 år nå. Synes det er veldig tungt de første tre dagen, så går det egentlig helt greit når jeg får inn rutinene Er så deilig når han kommer hjem igjen og vi endelig blir to om ting da også
Samboer var borte annen hver uke med første mann og skulle egentlig bort 4 måneder sammenhengende ved termin denne gang. Men det ser ut til at det uke blir noe av så da får han hjelpe til med barnehagelevering så jeg får vært hjemme med småen å soveja, enig! Første dagene er værst. Å veldig godt når han er hjemme. Denne gangen kan han hjelpe til mer på natten når han har friperiode, sist jobbet han hver dag på dagtid så da måtte han få sove på natten men nå kan han få delta litt men jeg håper på å fullamme, så vi får se
Da var det nye 14 dager som gressenke igjen er så tungt. Blir aldri vant! Verken jeg eller datteren min. Ekstra tungt når jeg er kronisk syk i tillegg..
flere gressenker her?