VelkommenJeg skal visst joine dere jenter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
VelkommenJeg skal visst joine dere jenter
Å så koseligFortalte det nett til eine besteveninna mi og brått er det ordna med både stellebord, sprinkelseng, dyne, sengekant, sengekle... Alt i ein og samme knallsøte serie. Vi får hente det når rommet og alt er komt meir på stell
Første gang her også snart 36 år velkommen inn til oss spent på å høre om dem fikk noe mistankeHeisann jenter!
Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet. Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten?
I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant. Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.
Så gøyFortalte det nett til eine besteveninna mi og brått er det ordna med både stellebord, sprinkelseng, dyne, sengekant, sengekle... Alt i ein og samme knallsøte serie. Vi får hente det når rommet og alt er komt meir på stell
Velkommen til oss jeg er også førstegangs, 31 årHeisann jenter!
Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet. Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten?
I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant. Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.
Vann og sjokomelk med sugerørKva drikker dåke andre her inne no om dagane? Føler det er ein heil del man som ikkje er så bra å få i seg, så her går det stort sett i vatn og oboy, sidan eg ikkje er noke særleg glad i rein melk. Men i dag kveld nyter eg ein iskald boks cola, tenker en i veka må vere lov
Ja det blir bedre å kjøpe når han også er med på detJa det sa jeg også, fant Stokke trailz pakke, nypris 12,500 til under 3000 Men men, kjøper senere
Flinke maidamene!Vi er over halvveis til 5000 innlegg
Ha en super søndag du også!Ønsker alle en super søndag hva er planene deres i dag ?
Første gang her også snart 36 år velkommen inn til oss spent på å høre om dem fikk noe mistanke
Velkommen til oss jeg er også førstegangs, 31 år
Hvordan gikk middagen? Vi var også ute med et vennepar I går, og brukte samme unnskyldning de så ut til å kjøpe den uten problemer
Vasking og rydding her også kanskje det blir noe baking ogsåHa en super søndag du også!
Her er det vasking og rydding på agendaen, leke med sønnen, og bestemor på middag Enn der?
Hehe, spørs om hun ikke hadde en tanke da ja , mulig du får en tlf i dag daTakk, så hyggelig. Og så trivelig at vi er flere førstegangsgravide her - som i tillegg har passert 30. Joda, tror de kjøpte unnskyldningen. Fikk dog en følelse av at venninna ante en liten mistanke, likevel, da hun i tillegg vet at vi prøver. Hun sa ingenting som tydet på det, men sendte et blikk ned mot magen min. Mulig man bare har blitt litt paranoid opp i det hele.
Bra de kjøpte din da, Brooke! Kjenner at man ikke er heeelt klar for at det skal komme ut riktig enda, liksom.
Hehe, spørs om hun ikke hadde en tanke da ja , mulig du får en tlf i dag da
Jeg er bedt på fest i okt , og mast leeenge at dem må ha det på en lørdag så jeg får drukket også , vel den fant jo en lørdag , men hva skal jeg si nå ??
Kan anbefale fruktte fra søstrene grene. Selges i løsvekt og den er koffeinfri Elsker denJeg har regnet på hvor mye koffein man kan drikke, og holder meg innenfor det. Drukket en del brus nå når jeg har vært syk for å lindre.
Men går mest i isvann, noen ganger saft for smak. Drikker koffeinfri kaffe. Og skal se om jeg finner noen gode koffeinfri te Drakk også alkoholfri eplecider til rekene i helga, det var godt
Shit det var en god pris. Da får han virkelig angre ja. For de aller fleste skal ha 6000-8500 for sine pakker, og mange av dem har slitte understell og flekker på bager og sittedel eller ødelagte håndtak som er tapet. Jeg kjøper heller helt ny enn å betale 8000kr for en vogn full i skrapemerker..Ja det sa jeg også, fant Stokke trailz pakke, nypris 12,500 til under 3000 Men men, kjøper senere
Hvis du ikke er komfortabel med å fortelle det så kan du kjøpe en flaske vin eller moussrende og helle alkoholfritt over i den. Jeg brukte hele tiden «kjører i dag» unnskyldningen når jeg var gravid tidligere, men det er kanskje vanskelig når du har sagt du vil drikke om det er en helg.. oktober er jo en stund til enda og vi blir jo å komme i uke 12 fra midten av oktoberHehe, spørs om hun ikke hadde en tanke da ja , mulig du får en tlf i dag da
Jeg er bedt på fest i okt , og mast leeenge at dem må ha det på en lørdag så jeg får drukket også , vel den fant jo en lørdag , men hva skal jeg si nå ??