Skravletråd

Hehe, ja.:shy: Hun er heldigvis av den typen som ikke kommer til å spørre før jeg sier det selv.:joyful: I tillegg har hun opplevd en SA selv, så hun skjønner nok hvorfor man velger å vente litt. Kommer sikkert til å fortelle henne det om ikke så lenge, uansett.:joyful:

Oj, hehe, den blir litt verre. :wacky: ;) Si at du kommer, og eventuelt fortelle det på selve festen?:p Det er jo en stund til, og da har du jo kommet såpass langt at det kanskje føles greit å dele det? :happy:
Ja da er det nok mulig hun venter ja :smug:
Hehe, ja det tenkte jeg ikke på , er vel like så greit å si det da , om dem fatter mistanke , men vil si det til fam først da :rolleyes: får ta det som det kommer :Heartbigred

Hvis du ikke er komfortabel med å fortelle det så kan du kjøpe en flaske vin eller moussrende og helle alkoholfritt over i den. Jeg brukte hele tiden «kjører i dag» unnskyldningen når jeg var gravid tidligere, men det er kanskje vanskelig når du har sagt du vil drikke om det er en helg.. oktober er jo en stund til enda og vi blir jo å komme i uke 12 fra midten av oktober ;)
Haha, ja det kan jeg jo gjøre :joyful: smart :smiley-bounce016

Ja da er det nok mulig hun venter ja :smug:
Hehe, ja det tenkte jeg ikke på , er vel like så greit å si det da , om dem fatter mistanke , men vil si det til fam først da :rolleyes: får ta det som det kommer :Heartbigred

Familien først - støtter den.:love7 Å helle alkoholfritt over i vanlig flaske var jo også en veldig god idè.:joyful: Da har du ihvertfall to alternativer - alt etter hva du føler for når oktober kommer.:Heartred :happy:

Takk, så hyggelig. :happy: Og så trivelig at vi er flere førstegangsgravide her - som i tillegg har passert 30.:joyful: :Heartpink Joda, tror de kjøpte unnskyldningen. Fikk dog en følelse av at venninna ante en liten mistanke, likevel, da hun i tillegg vet at vi prøver.:shy: Hun sa ingenting som tydet på det, men sendte et blikk ned mot magen min.:smiley-ashamed005 Mulig man bare har blitt litt paranoid opp i det hele. :knegg: :wideyed:

Bra de kjøpte din da, Brooke! :) Kjenner at man ikke er heeelt klar for at det skal komme ut riktig enda, liksom.:p :woot:
Ja, tror nok man blir litt paranoid sånn i starten :p vi vil helst vente litt før folk får vite.. Svigers blir nok først ut, siden vi skal bo der i to uker :hilarious: også må jeg vel si det til sjefen etterhvert, har en ganske tung og stressende jobb hverdag. Resten får vente :p

Når skal dere på ul damer og hvorfor akkurat da? :shy: Har bestilt time til jeg er 7+4..

Jeg skal ikke før uke 12 en gang tror jeg:joyful:
Skal på tul når jeg er 12+2 for å se at alt er bra og for å sjekke nakkefold. Ønsker ny time 2-4 uker etterpå for å vite kjønn ☺️

Skal selv rundt uke 13 for en organrettet.. men så digg at dere klarer å vente til da damer :p Føler jeg bare må sjekke reka før jeg kan fortelle til folk. Magen kom raskt sist, og tenker den kommer enda raskere denne gangen. Så er det litt vanskelig å holde det skjult dersom jeg blir like dårlig som sist og sykemeldt pga hyperemesis i uke 5+5 o_O

Skal selv rundt uke 13 for en organrettet.. men så digg at dere klarer å vente til da damer :p Føler jeg bare må sjekke reka før jeg kan fortelle til folk. Magen kom raskt sist, og tenker den kommer enda raskere denne gangen. Så er det litt vanskelig å holde det skjult dersom jeg blir like dårlig som sist og sykemeldt pga hyperemesis i uke 5+5 o_O
Jeg hadde egentlig lyst på en i uke 9 og en i 12 men mannen drar meg inn hver gang jeg snakker om to stykker:hilarious:

Når skal dere på ul damer og hvorfor akkurat da? :shy: Har bestilt time til jeg er 7+4..
Hadde fått time når jeg er 6+5, men skal ringe i morgen å utsette den litt, redd for å være for tidlig ute å ikke se noe :nailbiting:

Mannen vil ut å gå en liten tur, jeg så kvalm at jeg tror dommedag et nær, så da var det ut å gå :happy090 Hyggelig og godt med luft men fortsatt kvælm:smiley-ashamed004

Mannen vil ut å gå en liten tur, jeg så kvalm at jeg tror dommedag et nær, så da var det ut å gå :happy090 Hyggelig og godt med luft men fortsatt kvælm:smiley-ashamed004
Uff, ikke noe godt å være kvalm. Kjent en del på det selv i dag :wtf: Kom oss ut en tur vi også, og synes det hjelper å få frisk luft ❤️ Og små og hyppige måltid hjelper (for meg iallfall) :angelic:

Magen min var ikke synlig før i 5 måned sist, så jeg tenker jeg har litt tid :hilarious: og det var flere naboer som ble overrasket når jeg plutselig gikk med vogn for de hadde ikke fått med seg at jeg var gravid.. men vi tenker å vente med avsløringen til vi vet kjønnet også :happy: forstår at mange har et behov for å sjekke at alt er bra, og det hadde jeg også sist, men denne gangen har jeg en merkelig ro over det hele.

Hadde også ekstrem svangerskapskvalme sist som begynte i uke 3 og varte tip to uker etter fødsel, men denne gangen har jeg ikke vært kvalm enda og er 5+4. Er litt optimistisk på at jeg slipper kvalmen denne gang :smiley-ashamed005

Hei! Jeg har en time til TUL i uke 7+6. Ble planlagt før jeg visste at jeg var gravid - pga blødninger lenge etter SA i juli. Så jeg holder på den! Greit å ha, for da blir det henvisning til fostermedisinsk på riksen i Oslo. Vårt mellomste barn har en diagnose som kan være genetisk. Så vi må følge opp der :)

:):Heartred
Hei! Jeg har en time til TUL i uke 7+6. Ble planlagt før jeg visste at jeg var gravid - pga blødninger lenge etter SA i juli. Så jeg holder på den! Greit å ha, for da blir det henvisning til fostermedisinsk på riksen i Oslo. Vårt mellomste barn har en diagnose som kan være genetisk. Så vi må følge opp der :)

Jeg er i samme situasjon som deg med ekstra oppfølging, med ekstra ul og fostermedisinsk. Barnet vi har nå er født med et sjeldent syndrom, som ikke kan bekreftes med blodprøver. Det blir spennende og skummelt med undersøkelsene denne gangen, kjenner jeg. Akkurat nå er det bare fokus på at spiren sitter, dog :)

Fortell gjerne om dine opplevelser med undersøkelsene når den tid kommer :Heartred

:):Heartred

Jeg er i samme situasjon som deg med ekstra oppfølging, med ekstra ul og fostermedisinsk. Barnet vi har nå er født med et sjeldent syndrom, som ikke kan bekreftes med blodprøver. Det blir spennende og skummelt med undersøkelsene denne gangen, kjenner jeg. Akkurat nå er det bare fokus på at spiren sitter, dog :)

Fortell gjerne om dine opplevelser med undersøkelsene når den tid kommer :Heartred

Da har vi en ganske lik tid fremover kanskje. Vår sønns diagnose er også veldig sjelden og kan ikke plukkes opp på blodprøver. Men kan få en pekepinn på om nestemann har det ved fostermedisinsk ultralyd. Skummel tid. Men for nå gjør vi som du, og håper spiren sitter! Fortell gjerne du også, så kan vi jo følge hverandre der :smiley-angelic003

Vi skal på ul i veke 10+3. I grunn kun for og sjekke at alt står bra til og då er det lille granateplefrøet blitt så stort at vi ser det er ein baby der :joyful:

Back
Topp