Herlighet jeg fikk så lyst på hjemmelaget tomatsuppe nå, er det mulig Og noe salt, hva som helst saltDet var alt for godt Jeg og mannen er begge slakt på sofaen nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herlighet jeg fikk så lyst på hjemmelaget tomatsuppe nå, er det mulig Og noe salt, hva som helst saltDet var alt for godt Jeg og mannen er begge slakt på sofaen nå
Unnskyld Ja salt da har jeg potetgull, koser meg Finn deg noe godt nåHerlighet jeg fikk så lyst på hjemmelaget tomatsuppe nå, er det mulig Og noe salt, hva som helst salt
Altså jeg har ingenting i hus, det er jo helt krise! Koker ris nå, så jeg kan salte den ekstra, fikk så salt cravingUnnskyld Ja salt da har jeg potetgull, koser meg Finn deg noe godt nå
Hvem liker dere best jenter? Svart eller hvit? Bestemte for å designe selv jeg
Vis vedlegget 334371 Vis vedlegget 334372
Det synes jeg ogsåSvart!
Hahhahaah Hørtes godt ut faktiskAltså jeg har ingenting i hus, det er jo helt krise! Koker ris nå, så jeg kan salte den ekstra, fikk så salt craving
Hahhahaah Hørtes godt ut faktisk
Har nå på torsdag, da er jeg 6+1, og så kan man jo få ved behov om det trengs Kanskje du slipper å bli dårlig denne gangenHar dere bestilt første legetime? Lurer på når jeg skal ha første svangerskapskontroll
I 2018 ble jeg dårlig rett før uke 6... kanskje det er lurt å bestille time rundt da mtp sykemelding.
Har dere bestilt første legetime? Lurer på når jeg skal ha første svangerskapskontroll
I 2018 ble jeg dårlig rett før uke 6... kanskje det er lurt å bestille time rundt da mtp sykemelding.
Råfine! Enig om svart!Hvem liker dere best jenter? Svart eller hvit? Bestemte for å designe selv jeg
Vis vedlegget 334371 Vis vedlegget 334372
Si i fra til legen din at du er gravid , så følger dem det opp med en gang , om det ikke er noe spes eller risiko så er det vel uke 12 Trenger jo ikke noe sykemelding før du evt har blitt dårligHar dere bestilt første legetime? Lurer på når jeg skal ha første svangerskapskontroll
Lite søvn her også og rimelig sliten etter 12 timer på jobb trur ikke det er så lenge før jeg finner sengaGod morgen damer! Håper alle har hatt en god natts søvn, (hvertfall bedre enn min ), og at dere får en fantastisk dag
Hehe, men sikkert litt godt å fortelle det til dem også jeg har en søster som har termin i mars , ikke sagt det til henne heller , da vet alle detJa igår kveld var en fascinerende kveld dere! Jeg dreier meg totalt ut og skrev en rimelig åpen kommentar på Facebook så ene søsteren og Mamma var mistenksom med en gang og ringte meg" ER DU GRAVID". Jeg er jo Pinocchio og kan ikke lyve så da ble det å fortelle de to igår Begge fryder seg og søsteren er super excited over å få en så nær gammel, hu har termin i slutten av november
Ja, tror nok man blir litt paranoid sånn i starten vi vil helst vente litt før folk får vite.. Svigers blir nok først ut, siden vi skal bo der i to uker også må jeg vel si det til sjefen etterhvert, har en ganske tung og stressende jobb hverdag. Resten får vente