Skravletråd

Hvem liker dere best jenter? Svart eller hvit? Bestemte for å designe selv jeg :joyful:

20200831_192352_0000.png 20200831_192222_0000.png

Herlighet jeg fikk så lyst på hjemmelaget tomatsuppe nå, er det mulig :hilarious: Og noe salt, hva som helst salt :hilarious:
Unnskyld:hilarious: Ja salt da har jeg potetgull, koser meg :joyful: Finn deg noe godt nå :hilarious:

Altså jeg har ingenting i hus, det er jo helt krise! Koker ris nå, så jeg kan salte den ekstra, fikk så salt craving :laughing001
Hahhahaah :laughing021 Hørtes godt ut faktisk:laughing025

Har dere bestilt første legetime? Lurer på når jeg skal ha første svangerskapskontrollo_O
I 2018 ble jeg dårlig rett før uke 6... kanskje det er lurt å bestille time rundt da mtp sykemelding.

Har dere bestilt første legetime? Lurer på når jeg skal ha første svangerskapskontrollo_O
I 2018 ble jeg dårlig rett før uke 6... kanskje det er lurt å bestille time rundt da mtp sykemelding.
Har nå på torsdag, da er jeg 6+1, og så kan man jo få ved behov om det trengs :) Kanskje du slipper å bli dårlig denne gangen :)

Si i fra til legen din at du er gravid , så følger dem det opp med en gang , om det ikke er noe spes eller risiko så er det vel uke 12 :)Trenger jo ikke noe sykemelding før du evt har blitt dårlig ;)

God morgen damer! :joyful: Håper alle har hatt en god natts søvn, (hvertfall bedre enn min :wtf:), og at dere får en fantastisk dag:dance008
Lite søvn her også :joyful::( og rimelig sliten etter 12 timer på jobb :gen113 trur ikke det er så lenge før jeg finner senga :sleep011:joyful:

Ja igår kveld var en fascinerende kveld dere! Jeg dreier meg totalt ut og skrev en rimelig åpen kommentar på Facebook så ene søsteren og Mamma var mistenksom med en gang og ringte meg" ER DU GRAVID". Jeg er jo Pinocchio og kan ikke lyve så da ble det å fortelle de to igår :hilarious: Begge fryder seg og søsteren er super excited over å få en så nær gammel, hu har termin i slutten av november:joyful:

Ja igår kveld var en fascinerende kveld dere! Jeg dreier meg totalt ut og skrev en rimelig åpen kommentar på Facebook så ene søsteren og Mamma var mistenksom med en gang og ringte meg" ER DU GRAVID". Jeg er jo Pinocchio og kan ikke lyve så da ble det å fortelle de to igår :hilarious: Begge fryder seg og søsteren er super excited over å få en så nær gammel, hu har termin i slutten av november:joyful:
Hehe, men sikkert litt godt å fortelle det til dem også :joyful: jeg har en søster som har termin i mars , ikke sagt det til henne heller , da vet alle det :joyful::laughing001

Ja, tror nok man blir litt paranoid sånn i starten :p vi vil helst vente litt før folk får vite.. Svigers blir nok først ut, siden vi skal bo der i to uker :hilarious: også må jeg vel si det til sjefen etterhvert, har en ganske tung og stressende jobb hverdag. Resten får vente :p

Føles litt sånn, ja. :hilarious: Vanskelig å holde det skjult i to uker, så den skjønner jeg godt.:p Har bestemt oss for å si det til mine foreldre i uke 8, siden de bor et stykke unna og vi skal på besøk den helga. Vil gjerne si det face to face, kjenner jeg.:shy:

Viktig å få tilrettelegging på jobb da, ja. :joyful:

Da har jeg bestilt TUL :smiley-bounce016 19.10.20, om 48 dager! ❤️❤️

Back
Topp