Skravletråd

Kan alle sjekke om de står skrevet på terminlisten? Dere som ikke står der får skrive inn på nytt, men skriv så jeg enkelt kan klippe og lime inn, ellers kommer dere ikke på listen. Der må dere også være for å bli med inn på skjult forum.

For å bli skrevet opp på terminlisten, følg denne enkle oppskriften her: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn. Dersom dere ikke vet eller har bestemt dere for fødested er det bare til å la være å skrive det ❤️

Føler meg litt smågal i dag. Kom heim igjen med vogna, eg. Men føler det var eit meget godt kjøp. Vogna ser heilt ny ut, er knapt nok ei skramme på den! Super enkelt å demontere og klappe sammen. Liggedelen next :woot:
Så når eg kom heim igjen i sta og skulle ta ut vogna frå bilen, for så å trille den bort og inn i huset, måtte eg vere litt "snikande ullteppe" så ingen av dei som kjørte forbi skulle sjå kva eg holdt på med :hilarious:
Hihihi :hilarious:
Men for et kupp da!:D

Nå har mannen gått litt bananas og fortalt det til størstedelen av familien på sin side:eek:
Det er egentlig greit, jeg føler ikke for å skjule det, men burde vel fortelle mine også da:hilarious:
Har bursdagsfeiring i helgen for både mann og sønn, så oddsen for at det kommer opp er stor:wacky:

Ble en tur til legen i dag for jeg har hatt så vondt i ene siden. Tenker det sikkert er ufarlig, men måtte bare sjekke tilfelle det er utenfor livmor. Fikk målt HCG og skal tilbake for ny prøve på fredag. Blir en nervepirrende helg når jeg må vente på svar :rolleyes:

Nå har mannen gått litt bananas og fortalt det til størstedelen av familien på sin side:eek:
Det er egentlig greit, jeg føler ikke for å skjule det, men burde vel fortelle mine også da:hilarious:
Har bursdagsfeiring i helgen for både mann og sønn, så oddsen for at det kommer opp er stor:wacky:
SÅ morro da! Jeg har fortalt alle mine, mannen tørr ikke helt enda :joyful: Så koselig med bursdagsfeiring :D

Ble en tur til legen i dag for jeg har hatt så vondt i ene siden. Tenker det sikkert er ufarlig, men måtte bare sjekke tilfelle det er utenfor livmor. Fikk målt HCG og skal tilbake for ny prøve på fredag. Blir en nervepirrende helg når jeg må vente på svar :rolleyes:
Krysser fingra for at alt går bra :joyful:

SÅ morro da! Jeg har fortalt alle mine, mannen tørr ikke helt enda :joyful: Så koselig med bursdagsfeiring :D
Ja det er veldig koselig :joyful: Må bare få sagt det selv også, så det ikke blir noe tull under bursdagene:hilarious: Gleder meg veldig til å feire, sønnen min fyller 2 år og har bursdag dagen etter mannen min, blir så trivelig :joyful:

Snart 4000 innlegg damer! :smiley-bounce016

Så, nå har formen tatt seg en nedtur, er konstant utslitt, kastet opp på jobb og holdt på å svime av, på svangerskapskontroll hadde jeg altfor lavt blodtrykk, og jeg ble sykemeldt 50% i en måned. Snakket med sjefen, er så glad for at jeg har en så forståelsesfull sjef, så fra mandag blir det tilrettelegging. Og jeg innser jeg bare må fortelle på jobb at jeg er gravid og bli ferdig med det. Håper å få jobbe hele veien, men skjønner at jeg må gjøre noen tiltak for å klare det, litt nedtur å innrømme, men sånn er det :)

Så, nå har formen tatt seg en nedtur, er konstant utslitt, kastet opp på jobb og holdt på å svime av, på svangerskapskontroll hadde jeg altfor lavt blodtrykk, og jeg ble sykemeldt 50% i en måned. Snakket med sjefen, er så glad for at jeg har en så forståelsesfull sjef, så fra mandag blir det tilrettelegging. Og jeg innser jeg bare må fortelle på jobb at jeg er gravid og bli ferdig med det. Håper å få jobbe hele veien, men skjønner at jeg må gjøre noen tiltak for å klare det, litt nedtur å innrømme, men sånn er det :)
Ok! Håper det går bedre med deg! ❤ Ja da kan tilrettelegging være godt å få ❤

Idag fikk svigerforeldre vite det! Men det som er litt morro er det at, vi sa det da til sjefen samtidig :hilarious: Fordi hans far er.... VÅR sjef :eek: Jada, surrameg fint inn i det der :hilarious: De tok det så fint og var kjempe glade begge to ❤

Håpar ikkje det er den berykta kvalmen som er på veg her. Begynte og svette som en gris og holdt på å gå i bakken når eg var på badet for og stelle meg. Frukosten er så lite fristande at eg føler nesten for og spy av heile greia.
Godt det er helg om nokre timar!

Håpar ikkje det er den berykta kvalmen som er på veg her. Begynte og svette som en gris og holdt på å gå i bakken når eg var på badet for og stelle meg. Frukosten er så lite fristande at eg føler nesten for og spy av heile greia.
Godt det er helg om nokre timar!

å, huff :depressed: hørtes litt ut som blodtrykksfall. Jeg er gravid med nr 3 og erfaringen min er at det lønner seg å spise jevnlig for å holde kvalmen i sjakk, selv om det ikke frister :) og her er trøtt = kvalm :hungover:

Føler kvalmen kommer veltende inn her, er bare 4+1, det er nu litt tidlig vel :)

å, huff :depressed: hørtes litt ut som blodtrykksfall. Jeg er gravid med nr 3 og erfaringen min er at det lønner seg å spise jevnlig for å holde kvalmen i sjakk, selv om det ikke frister :) og her er trøtt = kvalm :hungover:

Veit liksom ikkje heilt kva eg skal ete. Har handla inn ein del meir frukt og bær, men er ingenting som fristar. Og noko som fristar sjukt på butikken, som i går med knaske røtter, smakar plutseleg ikkje så veldig godt lenger. Og har veldig lite matlyst for tida.

Fikk no tvinga i meg 1.5 grovskive i dag tidleg, sjølv om den nesten kom i retur på veg ut i bilen :sour: Og no til lunsj angrar eg veldig på at eg ikkje kjøpte større porsjon med varmmat, var sjukt godt og eg er sjukt sulten! :hilarious:

Back
Topp