Huff na, det tar påwuhuuuu! Jeg har vært veldig lite aktiv de siste dagene men har vært så sliten etter jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff na, det tar påwuhuuuu! Jeg har vært veldig lite aktiv de siste dagene men har vært så sliten etter jobb
Veit liksom ikkje heilt kva eg skal ete. Har handla inn ein del meir frukt og bær, men er ingenting som fristar. Og noko som fristar sjukt på butikken, som i går med knaske røtter, smakar plutseleg ikkje så veldig godt lenger. Og har veldig lite matlyst for tida.
Fikk no tvinga i meg 1.5 grovskive i dag tidleg, sjølv om den nesten kom i retur på veg ut i bilen Og no til lunsj angrar eg veldig på at eg ikkje kjøpte større porsjon med varmmat, var sjukt godt og eg er sjukt sulten!
Her går det bra! Merker at formen stiger når jeg ikker er på jobb og kan slappe mer av og spise når jeg merker kvalmen kommeHvordan går det damer? Hva gjør dere i helgen?
Så bra Å så koselig ❤ Jeg syns bursdager er kjempe stas ❤ Går ganske bra, rolig i kroppen idag så det har vært litt godt Nå er det sengaHer går det bra! Merker at formen stiger når jeg ikker er på jobb og kan slappe mer av og spise når jeg merker kvalmen komme
I helgen feirer vi 2 årsdag og 33 årsdag, sønnen og mannen min, kjempekoselig
Enn dere?
Slapper av med en munkholm, en skål ostepop, flaue serier på tv og litt inne på forumet via bærbar pcHvordan går det damer? Hva gjør dere i helgen?
Vært på jobb også holdt på i hagen før jeg laga middag Nå er det sengaSlapper av med en munkholm, en skål ostepop, flaue serier på tv og litt inne på forumet via bærbar pc
Du da?
Ja det er så stas Så bra med gode dager i mellom Senga kaller her ogSå bra Å så koselig ❤ Jeg syns bursdager er kjempe stas ❤ Går ganske bra, rolig i kroppen idag så det har vært litt godt Nå er det senga
Vært på jobb også holdt på i hagen før jeg laga middag Nå er det senga
Jeg hører egentlig senga rope hardt på meg og, men mannen og datter sover, og er bare så himla godt med litt alenetid oppe så sitter her og tviholder meg våken litt tilJa det er så stas Så bra med gode dager i mellom Senga kaller her og
Enig! Alenetid er så gull når man har barn fra før! Blir en konstant vurdering om man trenger mer søvn eller litt mer alenetidJeg hører egentlig senga rope hardt på meg og, men mannen og datter sover, og er bare så himla godt med litt alenetid oppe så sitter her og tviholder meg våken litt til
Jeg hører egentlig senga rope hardt på meg og, men mannen og datter sover, og er bare så himla godt med litt alenetid oppe så sitter her og tviholder meg våken litt til
Enig! Alenetid er så gull når man har barn fra før! Blir en konstant vurdering om man trenger mer søvn eller litt mer alenetid
Jeg fikk 2-3 i går på 4+2 Men husk at HCG er veldig individuelt fra person til person, man kan sikkert få 2-3 alt fra 3+3 til 6+0 i teorien. Bare ha det i bakhodetHvor mange uker er dere som har fått 2-3 på clearblue? Jeg greier ikke å huske siste jeg hadde mensen, eller nå det var jeg hadde el. Jeg tippet på en dato og da fikk jeg opp 4+6, men synes kanskje det hørtes litt mye ut.
Veldig individuelt! Jeg fikk 3+ når jeg var 4+5! Ville ha 2-3 men slapp detHvor mange uker er dere som har fått 2-3 på clearblue? Jeg greier ikke å huske siste jeg hadde mensen, eller nå det var jeg hadde el. Jeg tippet på en dato og da fikk jeg opp 4+6, men synes kanskje det hørtes litt mye ut.
Jeg fikk 2-3 i går på 4+2 Men husk at HCG er veldig individuelt fra person til person, man kan sikkert få 2-3 alt fra 3+3 til 6+0 i teorien. Bare ha det i bakhodet
Det er jo veldig positivt da Gratulerer med testenJa det er sant! Ble helt sjokkert over å få 2-3 på testen, gikk egentlig og trodde tr skulle komme når som helst.
Veldig individuelt! Jeg fikk 3+ når jeg var 4+5! Ville ha 2-3 men slapp det
Gleder meg til å se ❤Haha så fint og slippe enda en test Tror jeg må kjøpe en til med uker, og se om en liten uke om det er blitt 3+
Jeg ogGleder meg til å se ❤