Skravletråd

Ja igår kveld var en fascinerende kveld dere! Jeg dreier meg totalt ut og skrev en rimelig åpen kommentar på Facebook så ene søsteren og Mamma var mistenksom med en gang og ringte meg" ER DU GRAVID". Jeg er jo Pinocchio og kan ikke lyve så da ble det å fortelle de to igår :hilarious: Begge fryder seg og søsteren er super excited over å få en så nær gammel, hu har termin i slutten av november:joyful:

Oj, haha! Fort gjort, gitt. Kunne fint ha klart det selv. :hilarious: Klarer heller ikke å lyve, så blir jeg spurt rett ut så kommer jeg ikke til å klare å holde igjen.:wideyed::p Så gøy da! :joyful:

Flere her som har en mann som maser om UL fordi han har lyst å fortelle det til folk ?? :hilarious::laughing002 Jeg vil jo holde det litt for meg selv , men han sprekker snart :laughing001

Flere her som har en mann som maser om UL fordi han har lyst å fortelle det til folk ?? :hilarious::laughing002 Jeg vil jo holde det litt for meg selv , men han sprekker snart :laughing001
Her er det motsatt. Vi var i utgangspunktet enig om å ikke si noe før uke 13, men nå har jeg lyst til å fortelle det til alle :hilarious: skal i alle fall vente til etter uke 8 (har TUL da) så får vi vurdere på nytt da:hilarious:

Omvendt her, men mest fordi vi skal på hyttetur om et par uker sammen med familien min og en vennefamilie. Det er noe vi gjør årlig og lager god mat og drikker god vin osv, og de vet jeg er glad i vin så det blir jo helt unormalt for meg å ikke skulle drikke - hehe :p Så vi vurderer å fortelle det til familien min før den tid :nailbiting::joyful:

Ja igår kveld var en fascinerende kveld dere! Jeg dreier meg totalt ut og skrev en rimelig åpen kommentar på Facebook så ene søsteren og Mamma var mistenksom med en gang og ringte meg" ER DU GRAVID". Jeg er jo Pinocchio og kan ikke lyve så da ble det å fortelle de to igår :hilarious: Begge fryder seg og søsteren er super excited over å få en så nær gammel, hu har termin i slutten av november:joyful:

Hihi, ikke alltid like lett å holde maska, og når de har så gravidradar! :hilarious:
Men fint å få dele gleden med noen flere enn partner også:love2 :joyful:

Her er det motsatt. Vi var i utgangspunktet enig om å ikke si noe før uke 13, men nå har jeg lyst til å fortelle det til alle :hilarious: skal i alle fall vente til etter uke 8 (har TUL da) så får vi vurdere på nytt da:hilarious:
Hehe, du får fortelle det til noen i skjul da :hilarious::joyful: det han ikke vet har han jo ikke vondt av :hilarious::rolleyes:

Omvendt her, men mest fordi vi skal på hyttetur om et par uker sammen med familien min og en vennefamilie. Det er noe vi gjør årlig og lager god mat og drikker god vin osv, og de vet jeg er glad i vin så det blir jo helt unormalt for meg å ikke skulle drikke - hehe :p Så vi vurderer å fortelle det til familien min før den tid :nailbiting::joyful:
Samme problemer her :joyful: alt for glad i vin :p men om dem er glad i vin så hjelper det jo fint lite å helle alkohol fri vin på en vanlig flaske , der går vel alle flaskene rundt :scratch:joyful:

Lykke til! :joyful: Hvordan gikk det? :)

Takk, det gikk veldig bra. Vi fylte ut skjemaet som skal vere med på alle kontrollar framover og dei tappa meg for noko som føltes som litervis av blod og tok urinprøve. Men alt såg så langt veldig bra ut, håpar eg får vite prøvesvara før helga :joyful:

Takk, det gikk veldig bra. Vi fylte ut skjemaet som skal vere med på alle kontrollar framover og dei tappa meg for noko som føltes som litervis av blod og tok urinprøve. Men alt såg så langt veldig bra ut, håpar eg får vite prøvesvara før helga :joyful:
Så bra! :joyful: Spent på resultatene jeg også, har legetime torsdag, men tok blodprøver i går siden jeg uansett måtte innom:)

Nå har mannen fortalt det til et vennepar av oss! Hele familien var jo samlet i bursdag idag så fristet, søsteren hans spurte også når det var på tide med en sånn en? Og pekte på baby på 3 mnd :hilarious: Men dette var søsteren hans sin dag, hun ble 30 år så vi finner en ny mulighet ❤️

Nå har mannen fortalt det til et vennepar av oss! Hele familien var jo samlet i bursdag idag så fristet, søsteren hans spurte også når det var på tide med en sånn en? Og pekte på baby på 3 mnd :hilarious: Men dette var søsteren hans sin dag, hun ble 30 år så vi finner en ny mulighet ❤️
Så gøy! :joyful: Er så fint å fortelle det, noen å dele gleden med :Heartred

Bekymrar meg litt for om barnevogna faktisk får plass i baksetet på bilen, i dag. I bagasjerommet står det jo eit gigasvært og blytungt hundebur. Håpar verkeleg dei som kjem med den, kan møte meg i nærleiken av der sambuar jobbar, så eg har ei kriseløysing like ved sidan av :hilarious::wacky:

Føler meg litt smågal i dag. Kom heim igjen med vogna, eg. Men føler det var eit meget godt kjøp. Vogna ser heilt ny ut, er knapt nok ei skramme på den! Super enkelt å demontere og klappe sammen. Liggedelen next :woot:
Så når eg kom heim igjen i sta og skulle ta ut vogna frå bilen, for så å trille den bort og inn i huset, måtte eg vere litt "snikande ullteppe" så ingen av dei som kjørte forbi skulle sjå kva eg holdt på med :hilarious:

Back
Topp