Skravletråd

Innlegg 5000! :smiley-bounce016:smiley-bounce016

Mens sambuar har vert vekke sidan i går, har eg hatt overnattingsbesøk av ei venninne. Så vi kosa oss med god middag, kake, håndarbeid og "skal vi danse" i går. Så kom ho med positiv-test gåve; to nydelege pysj dressar med sebra på og ein knøttliten ullbody. Og no held ho på med ein heilt nydeleg rumper/selebukse til den lille :Heartred

Så no sitter eg her aleine under eit pledd i sofaen med pelsbarna og glor på tv'n. Og prøvar finne ut av kva eg har lyst å ete :p
Så koselig med gave! :love017

For å bli skrevet opp på terminlisten, følg denne enkle oppskriften her: nicket - fødested - dato, så kan jeg bare kopiere og lime inn. Blir mye enklere da ☺️ Dersom dere ikke vet eller har bestemt dere for fødested er det bare til å la være å skrive det ❤️

Jeg endte med å fortelle til mamma og min søster i går. Sagt det tidlig til dem de andre gangen også.
Jeg sa de måtte være på tilbudssiden med barnevakt fremover så vi ikke blir helt overveldet av nr 3 i flokken:playful:

I dag kom datter hjem fra butikken som ligger rett ved oss (Hadde gitt henne penger for å kjøpe en pakke melk) Også kommer hun hjem med melk og Salami, stolt sier hun: Mamma,se de hadde fått inn den salamien du er så glad i igjen :P :P
Hahaha så søt hun er :) Synd det ikke blir noe salami på 8 måneder da :P

EDIT: Eller bra, for det betyr at jeg er gravid :P

I dag kom datter hjem fra butikken som ligger rett ved oss (Hadde gitt henne penger for å kjøpe en pakke melk) Også kommer hun hjem med melk og Salami, stolt sier hun: Mamma,se de hadde fått inn den salamien du er så glad i igjen :p :p
Hahaha så søt hun er :) Synd det ikke blir noe salami på 8 måneder da :p

EDIT: Eller bra, for det betyr at jeg er gravid :p

Åå, så koselig da :love7

Vi har ikke fortalt det til noen enda.. tenker å vente noen uker hvertfall siden det fortsatt er veldig tidlig.

Lurer på å kjøpe en genser/body med storesøster på og sende henne inn til besteforeldre.

I dag kom datter hjem fra butikken som ligger rett ved oss (Hadde gitt henne penger for å kjøpe en pakke melk) Også kommer hun hjem med melk og Salami, stolt sier hun: Mamma,se de hadde fått inn den salamien du er så glad i igjen :p :p

Haha så koselig da, så skjønn! :joyful:
Kan jo bruke salamien når den er gjennomvarm, ostesmørbrød, pizza, omelett og sikkert annet :)

Vi har ikke fortalt det til noen enda.. tenker å vente noen uker hvertfall siden det fortsatt er veldig tidlig.

Lurer på å kjøpe en genser/body med storesøster på og sende henne inn til besteforeldre.

Dette er min plan:happy:

Hehe, men så omtenksom hun er da:joyful:

Savner salami.. spekemat generelt :sorry: blir ikke det samme når den er varmebehandlet... blir spekeaften når vi kommer hjem fra barsel, for å si det sånn :hilarious:

Savner salami.. spekemat generelt :sorry: blir ikke det samme når den er varmebehandlet... blir spekeaften når vi kommer hjem fra barsel, for å si det sånn :hilarious:
Mamma sa hun skulle kjøpe noen hekto med serrano skinke til meg så vi skulle ha ost og "skinke" kveld når jeg kom hjem fra barsel.... Jeg spurte om hun ikke kunne komme til barsel med det :hilarious::hilarious:

Back
Topp