Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med gave!Mens sambuar har vert vekke sidan i går, har eg hatt overnattingsbesøk av ei venninne. Så vi kosa oss med god middag, kake, håndarbeid og "skal vi danse" i går. Så kom ho med positiv-test gåve; to nydelege pysj dressar med sebra på og ein knøttliten ullbody. Og no held ho på med ein heilt nydeleg rumper/selebukse til den lille
Så no sitter eg her aleine under eit pledd i sofaen med pelsbarna og glor på tv'n. Og prøvar finne ut av kva eg har lyst å ete
Men man angrer litt dagen etterpå når lille våkner sånn typ 05.30 og er i full fart Ny type hangover dette kanskje? Momover?Skjønner godt du ville tviholde øyelokka oppe litt til
I dag kom datter hjem fra butikken som ligger rett ved oss (Hadde gitt henne penger for å kjøpe en pakke melk) Også kommer hun hjem med melk og Salami, stolt sier hun: Mamma,se de hadde fått inn den salamien du er så glad i igjen
Hahaha så søt hun er Synd det ikke blir noe salami på 8 måneder da
EDIT: Eller bra, for det betyr at jeg er gravid
I dag kom datter hjem fra butikken som ligger rett ved oss (Hadde gitt henne penger for å kjøpe en pakke melk) Også kommer hun hjem med melk og Salami, stolt sier hun: Mamma,se de hadde fått inn den salamien du er så glad i igjen
Hehe ja, ostesmørbrød med salami er superdiggHaha så koselig da, så skjønn!
Kan jo bruke salamien når den er gjennomvarm, ostesmørbrød, pizza, omelett og sikkert annet
Absolutt, tror det må bli det til kveldsHehe ja, ostesmørbrød med salami er superdigg
Vi har ikke fortalt det til noen enda.. tenker å vente noen uker hvertfall siden det fortsatt er veldig tidlig.
Lurer på å kjøpe en genser/body med storesøster på og sende henne inn til besteforeldre.
Hehe, men så omtenksom hun er daI dag kom datter hjem fra butikken som ligger rett ved oss (Hadde gitt henne penger for å kjøpe en pakke melk) Også kommer hun hjem med melk og Salami, stolt sier hun: Mamma,se de hadde fått inn den salamien du er så glad i igjen
Savner salami.. spekemat generelt blir ikke det samme når den er varmebehandlet... blir spekeaften når vi kommer hjem fra barsel, for å si det sånnI dag kom datter hjem fra butikken som ligger rett ved oss (Hadde gitt henne penger for å kjøpe en pakke melk) Også kommer hun hjem med melk og Salami, stolt sier hun: Mamma,se de hadde fått inn den salamien du er så glad i igjen
Mamma sa hun skulle kjøpe noen hekto med serrano skinke til meg så vi skulle ha ost og "skinke" kveld når jeg kom hjem fra barsel.... Jeg spurte om hun ikke kunne komme til barsel med detSavner salami.. spekemat generelt blir ikke det samme når den er varmebehandlet... blir spekeaften når vi kommer hjem fra barsel, for å si det sånn
Ja! På barsel!!Mamma sa hun skulle kjøpe noen hekto med serrano skinke til meg så vi skulle ha ost og "skinke" kveld når jeg kom hjem fra barsel.... Jeg spurte om hun ikke kunne komme til barsel med det
Her blir det salami før morkaka er uteSavner salami.. spekemat generelt blir ikke det samme når den er varmebehandlet... blir spekeaften når vi kommer hjem fra barsel, for å si det sånn
ja foreslo ost og vin på barsel, hun visste ikke om det var helt godkjentJa! På barsel!!
Hahahahahahaha jeg døøøøør!!!!!Her blir det salami før morkaka er ute
Her blir det salami før morkaka er ute