Skravletråd

Mamma sa hun skulle kjøpe noen hekto med serrano skinke til meg så vi skulle ha ost og "skinke" kveld når jeg kom hjem fra barsel.... Jeg spurte om hun ikke kunne komme til barsel med det :hilarious::hilarious:
Jeg spurte faktisk jordmor i forrige graviditet om jeg kunne spise salami mens jeg fødte :hilarious: Hun var usikker og ville undersøke, fikk svar dagen etter at det var ingenting i veien for det :smiley-bounce016

Kaffen smaker så rart for tiden! Jeg elsker kaffe, men har drukket maks en halv kopp om dagen nå, det er ikke godt rett og slett :p
Men jeg lurer egentlig på om det er litt mindre koffein i Pepsi max enn kaffe :rolleyes:
Samme her!!! Jeg er den kaffekjerringa til vanlig! Drakk en kopp på jobb i går, men det var ikke godt, ellers har jeg ikke klart kaffe siden fredag :bored: Husker jeg slet med det sist graviditet også.. lurer på når de får mistanke på jobb, de «klager» jo alltid over hvor mye kaffe jeg drikker :wacky: Heldigvis er ikke mannfolk så oppmerksomme :hilarious:

Jeg spurte faktisk jordmor i forrige graviditet om jeg kunne spise salami mens jeg fødte :hilarious: Hun var usikker og ville undersøke, fikk svar dagen etter at det var ingenting i veien for det :smiley-bounce016
Det der er de beste nyhetene jeg har hørt i hele dag! :hilarious: Da blir det slik :p

Ups da var man i dialog med jordmor om å bestille TUL:hilarious:

Slenger meg på, jeg gråt på barsel den morgenen de var fri for salami matsalen :hilarious: Stoppa på vei hjem fra føden og kjøpte 6(!) pakker :hilarious:

Og koffeinfri kaffe filtermalt fra friele er faktisk rågod! :joyful: Har kjøpt evergood sin koffeinfrie også, gleder meg til å prøve:angelic:

Skal på vinkveld på fredag, med noen veninner jeg ikke er klar til å fortelle nyheten til enda.. Tror jeg skal kjøre, så jeg har grunn til å ikke drikke, men grunn til å ikke spise ost og spekemat.. tja.. :eek:

Skal på vinkveld på fredag, med noen veninner jeg ikke er klar til å fortelle nyheten til enda.. Tror jeg skal kjøre, så jeg har grunn til å ikke drikke, men grunn til å ikke spise ost og spekemat.. tja.. :eek:
Vinen kan forklares bort litt vanskelig med ost og spekemat :hilarious:

Du kan si du er inspirert av vegantrenden :rolleyes:

haha ja. Jeg er det nemlig på ekte selv, hehe og drikker svært sjeldent alkohol. Så er enkelt å skjule det! Med unntak av den digre ballongmagen:bored:
Ja da har du jo ganske bra, unnskyldning om man kan kalle det det? :nailbiting: Ja den er litt verre akkurat nå tenker jeg, jeg er litt rund fra før så ingen har lagt merke til det enda, bruker en del løse topper også da :joyful:

Ja da har du jo ganske bra, unnskyldning om man kan kalle det det? :nailbiting: Ja den er litt verre akkurat nå tenker jeg, jeg er litt rund fra før så ingen har lagt merke til det enda, bruker en del løse topper også da :joyful:

Ja det er forsåvidt ganske kjekt, hehe :shy:

Skjønner. Og førstegangsfødende? Det påvirker nok også. Men plutselig popper magen:D :Heartred

Ja det er forsåvidt ganske kjekt, hehe :shy:

Skjønner. Og førstegangsfødende? Det påvirker nok også. Men plutselig popper magen:D :Heartred
Første gang på alt her :hilarious: er så full av luft nå at det ka jo se ut som at jeg er 6-7 mnd på vei så her blir det løse overdeler en stund :hilarious:

Haha er Pepsi max som er problemet mitt og, klarer meg egentlig greit uten vanlig kaffe :p
Einig med den!! For min del er Pepsi Max og Chai det som er vanskelegast å kutta ned på... Men drikk ikkje kaffi då, så den slepp eg unna. Prøver å begrensa Pepsi Max og Chai-drikkinga til lørdagar og festdagar... :dead:

Får abstinenser når jeg har prøvd å slutte med kaffe.. Hodepine rastløshet og en lunte på en kvart mm... Og nå skal man være total avhold fra det og? Hallo... Hvordan skal jeg klare det og faktisk ha et liv ved siden av?!?! :arghh::hilarious:

Jobb om 1 time, formen er relativt bra i dag i forhold til korleis den var på mandag. I går var det ingen nevneverdig kvalme, men då hadde eg fri og daffa på sofaen og åt små måltid/mellommåltid bortimot heile dagen.
Eg har kokevakta i dag og er så redd for å bli dårleg eller akutt måtte kaste opp. For her kan vist ting komme i retur utan at eg treng å vere særleg kvalm :dead: Har no pakka med meg både muslibarar og delte gulrøtter, så får vi sjå kor dagen endar :sour:

Får abstinenser når jeg har prøvd å slutte med kaffe.. Hodepine rastløshet og en lunte på en kvart mm... Og nå skal man være total avhold fra det og? Hallo... Hvordan skal jeg klare det og faktisk ha et liv ved siden av?!?! :arghh::hilarious:
Jeg er også normalt sett avhengig av kaffe, jeg hadde ikke vært redd for å ta ett par kopper om dagen ;) «Dessverre» takler jeg ikke tanken på kaffe nå, var akkurat lik forrige graviditet :meh: Har ikke drukket kaffe siden fredag, tror kvalmen overdøver abstinensene der :hilarious:

Vurderer å blåse støv av gravidbuksene og amme bh’ene... presset mot magen av bukser og bh er så grusomt nå :confused: :depressed:

Vurderer å blåse støv av gravidbuksene og amme bh’ene... presset mot magen av bukser og bh er så grusomt nå :confused: :depressed:

Jeg har faktisk tatt frem alle gravidklær fra 2018 og i tillegg fått noen nye og freshe i posten. Jeg har såpass tighte highwaist bukser til vanlig og det er rett og slett ikke behagelig nå.. så da blir det bare sånn :shy:

Back
Topp