I dag har jeg somlet bort så mye tid her må morningen at jeg blir for sen på jobb (har heldigvis mye flextid) så blir det trening i kveld! Ønsker dere en super dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en fin dagI dag har jeg somlet bort så mye tid her må morningen at jeg blir for sen på jobb (har heldigvis mye flextid) så blir det trening i kveld! Ønsker dere en super dag
Ha en fin dag du også!I dag har jeg somlet bort så mye tid her må morningen at jeg blir for sen på jobb (har heldigvis mye flextid) så blir det trening i kveld! Ønsker dere en super dag
Jeg har fått forbud mot å male så da ligger jeg i senga og slapper av Våkna 0430 idag tidlig
Ja mannen leste igår at man skal begrense maling, og tok den som "skal absolutt ikke male"Heldig! Her prøvar eg og finne styrken til og gå ut for og fortsette på malinga. Er. Så. Lei. Så derfor sitter eg og heklar i stede
Hei hei velkommen våres førsteHeihei.
Da havnet jeg plutselig her inne jeg også. Gravid med barn nr to og har en gutt fra før
Er det flere 2 gangs fødende her?
Hente svigerfar på sykehuset, han har velta ganske ille med motorsykkel Og mannen maler barnerommet Litt irritert for at vi må jo ha vært blinde når vi kjøpte maling og kjøpt to nesten like, skulle ha en dypt blå men har to nyanser av grå du da?Har dere noen helgeplaner?
Ja mannen leste igår at man skal begrense maling, og tok den som "skal absolutt ikke male"
Har dere noen helgeplaner?
Har dere noen helgeplaner?
Er godt å rydde noen ganger, få orden i sysakeneTakk for velkomsthilsen alle
Her er helgeplanen å rydde i guttungen sine babyklær og alt utstyr som han har vokst ifra og få system i rotet, greit å vite hvor ting er når man trenger det
Absolutely, bare å trå til!16 innlegg igjen for å nå 2000 innlegg. Det klarer vi i dag
Så herlig! Burde begynne med det jeg og etterhvert Greit å vite hva man har og hva man trenger nytt, passer bra å ønske seg litt babyting til jul, når nyheten er uteTakk for velkomsthilsen alle
Her er helgeplanen å rydde i guttungen sine babyklær og alt utstyr som han har vokst ifra og få system i rotet, greit å vite hvor ting er når man trenger det
Dette klarer vi! Gira på skjult gruppe!16 innlegg igjen for å nå 2000 innlegg. Det klarer vi i dag
Kanskje greit og unngå maling inne, med alle gassane og slikt som kjem, når man er gravid. Vi held på ute, så satsar på at det er greit og male i frisk bygdaluft
Prøve male ferdig mest mulig av huset
Huffda, håper det går bra med han!Hente svigerfar på sykehuset, han har velta ganske ille med motorsykkel Og mannen maler barnerommet Litt irritert for at vi må jo ha vært blinde når vi kjøpte maling og kjøpt to nesten like, skulle ha en dypt blå men har to nyanser av grå du da?
Knekt kragebein og noen ribbein stakkar nei den har ikke det, vi titta på det etterpå og et bare vi som har susa noe frykteligHuffda, håper det går bra med han!
Wops da, de har ikke gitt dere feil på butikken?