Skravletråd

Plutselig ble det kveldstur til obs bygg, kjøpte maling og tråd kurv hyller til barnerommet:eek: I morgen skal vi begynne å male:joyful::joyful:

Plutselig ble det kveldstur til obs bygg, kjøpte maling og tråd kurv hyller til barnerommet:eek: I morgen skal vi begynne å male:joyful::joyful:

Koselig å styre med barnerom:love7 Her skjer det om to år, da vi samsover mens vi nattammer. Sist holdt vi på i 16 mnd:rolleyes:

Såpass ja! Vi har ikke tenkt ut akkurat hvordan vi skal gjøre det enda :joyful: Men koselig å holde på med:shy:

Jeg er helt enig, kjempekos å holde på med barnerommet:love7 Vi drøyer bare fordi vi pleier å gjøre som før:hilarious:

har så sykt press i livmora i dag! håper at det er mini (med tilbehør) som krever plass :P
Har fri fra jobb i dag, så det blir husvask og trening! deilig med egentid :P

Prøvar og kvinne meg opp å skulle ut og fortsette husmalinga. Hadde nokre sekund med heilt sjuke ligamentsmerter (trur eg?) oppe i stillasen i går, når eg var ute og malte, ikkje berre berre å skulle sette seg opp litt tydelegvis. Gikk rett ned i kne igjen :nailbiting::hilarious:

har så sykt press i livmora i dag! håper at det er mini (med tilbehør) som krever plass :p
Har fri fra jobb i dag, så det blir husvask og trening! deilig med egentid :p
Merker også press, spesielt når jeg slapper av/ligger. Vanskelig å skille fra menssmerter, men som du sier så trenger mini og livmor plass :) Husker det var mye mensenmurringer i starten med storebror også :rolleyes:
Herlig med egentid! Kos deg! :joyful:

Prøvar og kvinne meg opp å skulle ut og fortsette husmalinga. Hadde nokre sekund med heilt sjuke ligamentsmerter (trur eg?) oppe i stillasen i går, når eg var ute og malte, ikkje berre berre å skulle sette seg opp litt tydelegvis. Gikk rett ned i kne igjen :nailbiting::hilarious:
Får og slike tak, ofte når jeg skal snu meg i senga :hilarious: Heldigvis helt normalt, fikk tilslutt en egen teknikk ala hvalross for å snu meg i senga med storebror uten smerte :hilarious:

Merker også press, spesielt når jeg slapper av/ligger. Vanskelig å skille fra menssmerter, men som du sier så trenger mini og livmor plass :) Husker det var mye mensenmurringer i starten med storebror også :rolleyes:
Herlig med egentid! Kos deg! :joyful:
er så lenge siden sist jeg var gravid, at jeg husker ikke disse ubehagene.. så kan det tenkes at jeg kjenner etter litt mer denne gangen :P tusen takk! håper du får en super dag, du også :)

Får og slike tak, ofte når jeg skal snu meg i senga :hilarious: Heldigvis helt normalt, fikk tilslutt en egen teknikk ala hvalross for å snu meg i senga med storebror uten smerte :hilarious:

Huffda :hilarious: Var første gong eg kjente det i går og kjente det på nytt i sta, når det kom eit skikkeleg nys. Dog ikkje like ubehageleg som i går. Føler eg kjenner så lite, at dessa ligamentsmertene er i grunn berre velkomne. Og uansett kor mykje eg leser om at man bør nyte det når man ikkje kjenner på vondter, kvalme eller whatever, så blir eg jo ørliten grann bekymra. Prøve og halde tankegangen positiv, første legetime allerede på tirsdag og det er jo kun nokre få dagar unna :joyful:

Huffda :hilarious: Var første gong eg kjente det i går og kjente det på nytt i sta, når det kom eit skikkeleg nys. Dog ikkje like ubehageleg som i går. Føler eg kjenner så lite, at dessa ligamentsmertene er i grunn berre velkomne. Og uansett kor mykje eg leser om at man bør nyte det når man ikkje kjenner på vondter, kvalme eller whatever, så blir eg jo ørliten grann bekymra. Prøve og halde tankegangen positiv, første legetime allerede på tirsdag og det er jo kun nokre få dagar unna :joyful:
Huff nysing ja! Hosta også i går og hylte til av ligamentsmertene, mannen fikk sjokk :hilarious: Blir fint å komme til legetime, starte prosessen med svangerskapskonsultasjonene :joyful:

Heihei.
Da havnet jeg plutselig her inne jeg også. Gravid med barn nr to og har en gutt fra før
Er det flere 2 gangs fødende her?

Back
Topp