Marthe<3
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Julistrålene 2025 ♡
MayDay2021
September To Remember 2022
Uff, vært på en do tur alt jegHeller huet mitt som verker.. og må tisse... igjen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, vært på en do tur alt jegHeller huet mitt som verker.. og må tisse... igjen..
Uff, vært på en do tur alt jeg
Ja jeg lurte på å installere en bøtte på soverommetJeg tissa jo for 3 kvarter sia synes doen roper på meg støtt nå
Ja jeg lurte på å installere en bøtte på soverommet
Porta pottyDet er nesten så jeg kjøper meg en portable do sjæl ass
Yes, ma'mPorta potty
Hahaha, Var lur idag da og kjøpte en boks med grove havrekjeks i tett åpne lukke boks, så slipper jeg å ligge så kvalm når jeg våkner føre verdenYes, ma'm
Hahaha, Var lur idag da og kjøpte en boks med grove havrekjeks i tett åpne lukke boks, så slipper jeg å ligge så kvalm når jeg våkner føre verden
Ja gjør det, er spesielt på morgenen Rar følelse å være kvalm også skulle spise for at det skal bli bedreLurt, søta sliter du litt med kvalme nå? Jeg må bare ha den koffeinfrie kaffen min, og vitaminer, så er jeg redda Kjeks kan lindre kvalmen. Gjerne litt salte, eller digestive
Gleder meg til å høre hvordan det gikkDa må jeg stå opp og gjøre meg klar til å dra til legetime.
Gleder meg til å høre hvordan det gikk
Lykke tilDa må jeg stå opp og gjøre meg klar til å dra til legetime.
Drar hjemmefra straks. Time er 10.30. Wish me luck, girls
Lykke tilDrar hjemmefra straks. Time er 10.30. Wish me luck, girls
Men så bra det gikk fintTime overstått og skjedde liite Jeg fikk resept på Zofran, og måtte tisse i kopp Fikk time igjen til onsdag om akkurat ei uke Da blir det tatt blodprøver, sendt henvisning til TUL og ordinær ul, og fødeplass Fastlegen min har pappaperm, og ikke tilbake før i november, så har en annen imens, han er veldig hyggelig
Så bra vikaren var hyggelig og at det gikk braTime overstått og skjedde liite Jeg fikk resept på Zofran, og måtte tisse i kopp Fikk time igjen til onsdag om akkurat ei uke Da blir det tatt blodprøver, sendt henvisning til TUL og ordinær ul, og fødeplass Fastlegen min har pappaperm, og ikke tilbake før i november, så har en annen imens, han er veldig hyggelig
Men så bra det gikk fint
Så bra vikaren var hyggelig og at det gikk bra
Får vi se de idag eller?Ja, så absolutt Og mens jeg likevel var ute, så stakk jeg innom apoteket og kjøpte to CB+tester, ig to digitale til Jeg er ikke sann, altså