Takk for tips! Det gikk ned på høykant!Vi har brukt mye honning i lunket vann etter ho fylte året. Funker veldig bra her![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Det gikk ned på høykant!Vi har brukt mye honning i lunket vann etter ho fylte året. Funker veldig bra her![]()

Takk, du også fine!Good morning ladies , håper alle får en fortreffelig lørdag![]()

Så flinke dere er!Hvordan farge maler dere huset i?

Vi også skal male til mørk grå snartAske. Frå kvitt til mørk grå![]()

Vi gikk bra Rosa til HvitAske. Frå kvitt til mørk grå![]()

Ja, altså naboene synes det var litt trist at det rosa forsvant , ikke jegRosa Ja, det er spenstig
![]()

Hæ, hvorfor gjorde dem det? Eldre hus dette eller?Ja, altså naboene synes det var litt trist at det rosa forsvant , ikke jeg![]()

Vi gikk bra Rosa til Hvit![]()

Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten?
Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.
Hei og velkommenHeisann jenter!
Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet.Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten?
I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant.Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.
![]()

Hei og velkommen
Jeg er også førstegangs gravidDyr taxi var ikke dumt å skylde på
![]()
Ja, håper det ikke vekker mistanke.
Går ingen busser sent på kvelden her vi bor, så taxi er eneste mulighet, også.
Har alle en fin lørdagskveld?![]()

Vi kjøpte mannen sitt barndomshjem og renoverte det, mye arbeid men definitivt verdt detHæ, hvorfor gjorde dem det? Eldre hus dette eller?![]()
Fikk trapp 2 uker før sønnen vår ble født, til da gikk vi ut via ei trapp på verandaen, stress for ei høygravid ei 
Jeg gjør akkurat det samme, fant akkurat den vogna jeg ville ha, full pakke, the whole shabang! Til 1500 krJa, har vel det. Til tross for at regnet som ikkje var meldt, kom i mengder... Så no prøvar eg og sitte på henda for ikkje å kjøpe vogn via finn. Hjelper ikkje at sambuar seier kjør på, du bestemmer
Har du ein fin laurdag då?![]()
Men hvis samboer sier kjør på så hadde jeg ikke nølt et sekund jeg
Men ellers fin kveld 
Var egentlig veldig kult, men rosa blekes veldig fort i sola, så på solsiden var huset grått, og på skyggesiden rosa, trengtes litt kjærlighetHaha, så gøy med rosa hus! Kunne aldri tenkt meg det sjølv, men syns folk er bra tøffe som tørr trå vekk frå dei "normale" husfargane![]()
Å så kult! Det samme har svigerinna min gjort faktiskVi kjøpte mannen sitt barndomshjem og renoverte det, mye arbeid men definitivt verdt detFikk trapp 2 uker før sønnen vår ble født, til da gikk vi ut via ei trapp på verandaen, stress for ei høygravid ei
![]()
Ja det kan jeg skjønne 
Jeg gjør akkurat det samme, fant akkurat den vogna jeg ville ha, full pakke, the whole shabang! Til 1500 krNypris er 17000!!! Mannen kommer til å bli rimelig oppgitt hvis jeg kjøper
Men hvis samboer sier kjør på så hadde jeg ikke nølt et sekund jeg
Men ellers fin kveld
![]()
Dei eg har funne, med litt ekstra utstyr som regntrekk, myggnetting og adaptere til bilstol, ligg alle på rundt 6000,- Nypris utan tilbehør er rundt 12.000,-Heisann jenter!
Førstegangs på 33 år her, og ny på forumet.Ser frem til å skravle litt med dere fremover. Er veldig nytt og spennende dette, og er 5+0 i dag. Er det mange som er førstegangs her, forresten?
I kveld skal vi på middag hos et vennepar. Litt spent på om unnskyldningen for ikke å drikke blir "kjøpt". Men har tenkt å kjøre, og skylde på at det er så dyrt for taxi - noe som forsåvidt er sant.Det er bare ikke helt typisk meg å være den som kjører.
![]()

Jeg har en sønn fra før, han blir to år nå, men føler jeg allerede har glemt mye fra sist, en veldig spennende og fin tid fremover da
Jeg hadde med alkoholfri vin og tenkte jeg skulle klare å slippe unna, men nei, det ble feiring av graviditet den kvelden for å si det sånn