Ai, det er vondt detKnekt kragebein og noen ribbein stakkarnei den har ikke det, vi titta på det etterpå og et bare vi som har susa noe fryktelig
![]()
Hehe, fort gjort da!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ai, det er vondt detKnekt kragebein og noen ribbein stakkarnei den har ikke det, vi titta på det etterpå og et bare vi som har susa noe fryktelig
![]()
Hehe, fort gjort da!Ja stakkar, skulle kose seg hele helgen men moroa endte fortAi, det er vondt detHehe, fort gjort da!

WUHUUU2005 innlegg!!![]()

Her går det unna!2005 innlegg!!![]()

Tror alle har veldig lyst på skjult forum så fort som muligHer går det unna!![]()

Ja absolutt!Tror alle har veldig lyst på skjult forum så fort som mulig![]()

Jeg har venta på deg i hele dag Brooke!Jeg skal visst joine dere jenter![]()
VELKOMMEN 
Jeg syns det var litt skummeltJeg har venta på deg i hele dag Brooke!
VELKOMMEN
![]()
men måtte bare hoppe i det, er visst gravid så 
Fully forståeligJeg syns det var litt skummeltmen måtte bare hoppe i det, er visst gravid så
![]()
Så kult å se streken din bli sterkere og sterkere Tusen takk for detFully forståeligmen hjertelig velkommen er du uansett
Så kult å se streken din bli sterkere og sterkere
![]()
ja, nå Kjenner jeg det på kroppen nå også, er liksom ingen tvil 

Velkommen til maiJeg skal visst joine dere jenter![]()
Heihei.
Da havnet jeg plutselig her inne jeg også. Gravid med barn nr to og har en gutt fra før
Er det flere 2 gangs fødende her?

Noen som har tips mot hoste for små barn?![]()
Men håpar vi blir heilt ferdig med tre av sidene no i helga + rundt vindua og renske opp i takrennene. For på mandag fær nok stillasen og TAKET ER FERDIG! 

Så flinke dere er!Er vel berre til og hoppe i det og starte malinga. Er så møkka lei noMen håpar vi blir heilt ferdig med tre av sidene no i helga + rundt vindua og renske opp i takrennene. For på mandag fær nok stillasen og TAKET ER FERDIG!
Gledar meg til svigers kjem, så dei kan hjelpe oss med og fikse opp igjen inne![]()
Hvordan farge maler dere huset i?