Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor jobber du ellers?Jeg jobber tredje hver helg i hjemmesykepleien og kommer nok ikke til å jobbe spesielt mye utover i svangerskapet
Hvor jobber du ellers?
De fleste av sykepleierne på jobb vet jeg er gravid (hyppig sprøytestikking på kontoret ), så de hjelper meg rundt om dagene.. Men er utslitt av at vi hele tiden kommer på jobb til at noen er syk, fikk sammenbrudd på jobb idag
Vi har også jentenavn klart, men sliter med guttenavnVi er på navnejakt allerede! Får vi jente er vi allerede enig fra før prøvingen om navn, men guttenavn finner vi liksom ingen som føles riktig, eller som vi begge liker
Så langt er vi enig i at vi liker: Abel, Elliot, Felix og Iver
Å diskutere navn, gjør det hele mer virkelig. Selv om det er alt for tidlig
Senteret på Storo åpner kl 9 i fag, så jeg tror jammen jeg må stikke å kjøpe meg en gravidbukse eller to..
ja, det e fantastisk deilig med gravidbukser. Kanskje eg skal inn å kjøpe meg ei jeg også. Har ei fra før av som er veldig god. Kjøpte den før sommeren
Håper det går bedre når du får spist. Husker fra sist at jeg måtte tvinge meg selv til å spise noe, ingenting frista, ble kvalm bare av tanken. Men det hjalp når jeg først fikk startet å spise noe.Jeg er så trøtt og kvalm i dag og har vondt i hodet. Kl 10 flyttet jeg meg fra senga til sofaen og her ligger jeg enda. Må prøve å få i meg litt mat snart, og fungere resten av dagen/kvelden. Vi skal bort på besøk og de vi skal til vet ikke om at jeg er gravid
Kjenner følelsen, litt i alle fall. Jeg er også kvalm i dag. Sovet dårlig de siste nettene og står opp i fem tiden for å dra på jobb. Vi skal også bort og de vet ikke noe. Tipper de enten skjønner det eller at vi sier det i kveld både pga magen og fordi jeg ikke har noen god unnskyldning til ikke å drikke siden vi skal sove der..Jeg er så trøtt og kvalm i dag og har vondt i hodet. Kl 10 flyttet jeg meg fra senga til sofaen og her ligger jeg enda. Må prøve å få i meg litt mat snart, og fungere resten av dagen/kvelden. Vi skal bort på besøk og de vi skal til vet ikke om at jeg er gravid
Håper det går bedre når du får spist. Husker fra sist at jeg måtte tvinge meg selv til å spise noe, ingenting frista, ble kvalm bare av tanken. Men det hjalp når jeg først fikk startet å spise noe.
Kjenner følelsen, litt i alle fall. Jeg er også kvalm i dag. Sovet dårlig de siste nettene og står opp i fem tiden for å dra på jobb. Vi skal også bort og de vet ikke noe. Tipper de enten skjønner det eller at vi sier det i kveld både pga magen og fordi jeg ikke har noen god unnskyldning til ikke å drikke siden vi skal sove der..
Rart det der, man er helt sykt trøtt. Men når natta kommer så sover man nesten ikke i natt sov jeg også forferdelig dårlig..Jeg er så lei av å sove dårlig
Jeg la meg, brukte tid på å sovne. Sov litt, opp på do, sovnet igjen. Våknet når mannen la seg. Sovnet, våknet når mannen gikk på do, gikk på do selv, sovnet. Våknet, fikk mannen til å snu seg (takler alkohollukt dårlig ), sovnet. Så våknet jeg i 09 tiden, lå til 10..Rart det der, man er helt sykt trøtt. Men når natta kommer så sover man nesten ikke i natt sov jeg også forferdelig dårlig..