Skravletråd

Mannen er på butikken. Jeg skal snart begynne å dekke middagsbord. Men jeg føler jeg er limt fast til sofaen :hilarious:
 
Jeg er seriøst i så dårlig humør.. og jeg er så glad for at mannens foreldre reiser i morgen! Jeg prøver å ta meg sammen, men det går omtrent ikke. Nå har jeg flyktet inn på soverommet etter å ha vært i dusjen..
 
Jeg er seriøst i så dårlig humør.. og jeg er så glad for at mannens foreldre reiser i morgen! Jeg prøver å ta meg sammen, men det går omtrent ikke. Nå har jeg flyktet inn på soverommet etter å ha vært i dusjen..
Det er slitsomt å ha overnattingsbesøk, iallefall i denne tilstanden! Hvor lenge har de vært hos dere?
 
Det er slitsomt å ha overnattingsbesøk, iallefall i denne tilstanden! Hvor lenge har de vært hos dere?
De kom andre juledag, jeg jobbet (heldigvis) dagtid i går :p de blir til i morgen ;)
 
Juleselskap igjen... og alt jeg tenker på er SOVE :angelic: spennende å se om jeg klarer å holde meg våken til lengre enn 21 i kveld da :hilarious:
 
Vi er hos svigers i Belgia. Vært på tantebursdag i dag, lang dag for meg og kiden :dead: Nå kjører vi hjem, han sovnet nesten med det samme vi fikk stroppet han fast. Lover bra for resten av kvelden, tviler på at vi får lirket han i seng..
 
Ligger å pønsker ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ift alkohol. Vennene vår kommer til å skjønne det når eg på fest nr 2 denne jula ikke drikker noe alkohol.
 
Ligger å pønsker ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ift alkohol. Vennene vår kommer til å skjønne det når eg på fest nr 2 denne jula ikke drikker noe alkohol.

Hva med å kjøpe vin med skrukork, helle alkoholfri over på den? :D
 
Ligger å pønsker ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ift alkohol. Vennene vår kommer til å skjønne det når eg på fest nr 2 denne jula ikke drikker noe alkohol.
Kjenner meg igjen..

Skal bort, overnatte. De kommer til å skjønne det :p
Tviler på at det finnes alkoholfri hvitvin som jeg liker, så får ikke endret på det heller..
 
Sliter så med tanker om å fortelle eller ikke fortelle nå :p Vi er egentlig enige om å vente til etter tidlig ultralyd, som er 17.01. Men, så er det julelunsj med familien i morgen, og jeg kan virkelig ikke se for meg at ingen legger merke til at jeg ikke spiser spekemat og rakfisk, som jeg pleier å elske. "Du, hva synes du om rakfisken i år?" :p

Men samtidig føles det så utrolig tidlig.. Selv om alle vet vi har prøvd i to år. Og 17.01 virker så uendelig lenge til..
 
Okei jeg holdt faktisk ut helt til kl 21.30.... har nå blitt vekt etter en 2 times lang powernap på sofaen for å gå å legge meg :hilarious:
 
Sliter så med tanker om å fortelle eller ikke fortelle nå :p Vi er egentlig enige om å vente til etter tidlig ultralyd, som er 17.01. Men, så er det julelunsj med familien i morgen, og jeg kan virkelig ikke se for meg at ingen legger merke til at jeg ikke spiser spekemat og rakfisk, som jeg pleier å elske. "Du, hva synes du om rakfisken i år?" :p

Men samtidig føles det så utrolig tidlig.. Selv om alle vet vi har prøvd i to år. Og 17.01 virker så uendelig lenge til..
Jeg har også tenkt at alle avslører meg i jula, som ikke har spist spekemat, laks, blodig kjøtt, ost.. Jeg tror folk har finni ut alt gravide ikke kan spise, for å så servere dette :hilarious: når jeg i tillegg har takka nei til alkohol og har slutta med nikotin, er det nesten rart ingen reagerer.. men her har de ikke spurt engang :rolleyes::angelic:
 
Jeg sover så dårlig om nettene nå.. orker ikke å begynne med det allerede :wideyed:
 
Jeg sover så dårlig om nettene nå.. orker ikke å begynne med det allerede :wideyed:
Jeg og! I natt har jeg sovet fire timer, men våkna hvertfall 3-4 ganger i løpet av den tiden. Samma de andre nettene i det siste. Er det en gravidgreie? Eller er det en nikotinabstinens (for min del i alle fall:hilarious:)
Slitsomt åkke som! Får du tid til å sove litt på dagtid?:)
 
Jeg og! I natt har jeg sovet fire timer, men våkna hvertfall 3-4 ganger i løpet av den tiden. Samma de andre nettene i det siste. Er det en gravidgreie? Eller er det en nikotinabstinens (for min del i alle fall:hilarious:)
Slitsomt åkke som! Får du tid til å sove litt på dagtid?:)

ikke nikotinen sin skyld her i alle fall. Ikke slutter på noe :p
Duppet av en halvtimes tid på sofaen i går på dagen. Ellers går det gjerne i ett..
 
ikke nikotinen sin skyld her i alle fall. Ikke slutter på noe :p
Duppet av en halvtimes tid på sofaen i går på dagen. Ellers går det gjerne i ett..
Håper det går over snart uansett grunn!:) kjipt å ikke være uthvilt, jeg synes det er slitsomt nok å være nygravid med mye søvn liksom :p:Heartred
 
Back
Topp