Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er på butikken. Jeg skal snart begynne å dekke middagsbord. Men jeg føler jeg er limt fast til sofaen
Sovna herkjenne te den følelsen.
Det er slitsomt å ha overnattingsbesøk, iallefall i denne tilstanden! Hvor lenge har de vært hos dere?Jeg er seriøst i så dårlig humør.. og jeg er så glad for at mannens foreldre reiser i morgen! Jeg prøver å ta meg sammen, men det går omtrent ikke. Nå har jeg flyktet inn på soverommet etter å ha vært i dusjen..
De kom andre juledag, jeg jobbet (heldigvis) dagtid i går de blir til i morgenDet er slitsomt å ha overnattingsbesøk, iallefall i denne tilstanden! Hvor lenge har de vært hos dere?
Ligger å pønsker ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ift alkohol. Vennene vår kommer til å skjønne det når eg på fest nr 2 denne jula ikke drikker noe alkohol.
Hva med å kjøpe vin med skrukork, helle alkoholfri over på den?
Kjenner meg igjen..Ligger å pønsker ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ift alkohol. Vennene vår kommer til å skjønne det når eg på fest nr 2 denne jula ikke drikker noe alkohol.
Jeg har også tenkt at alle avslører meg i jula, som ikke har spist spekemat, laks, blodig kjøtt, ost.. Jeg tror folk har finni ut alt gravide ikke kan spise, for å så servere dette når jeg i tillegg har takka nei til alkohol og har slutta med nikotin, er det nesten rart ingen reagerer.. men her har de ikke spurt engangSliter så med tanker om å fortelle eller ikke fortelle nå Vi er egentlig enige om å vente til etter tidlig ultralyd, som er 17.01. Men, så er det julelunsj med familien i morgen, og jeg kan virkelig ikke se for meg at ingen legger merke til at jeg ikke spiser spekemat og rakfisk, som jeg pleier å elske. "Du, hva synes du om rakfisken i år?"
Men samtidig føles det så utrolig tidlig.. Selv om alle vet vi har prøvd i to år. Og 17.01 virker så uendelig lenge til..
Jeg og! I natt har jeg sovet fire timer, men våkna hvertfall 3-4 ganger i løpet av den tiden. Samma de andre nettene i det siste. Er det en gravidgreie? Eller er det en nikotinabstinens (for min del i alle fall)Jeg sover så dårlig om nettene nå.. orker ikke å begynne med det allerede
Jeg og! I natt har jeg sovet fire timer, men våkna hvertfall 3-4 ganger i løpet av den tiden. Samma de andre nettene i det siste. Er det en gravidgreie? Eller er det en nikotinabstinens (for min del i alle fall)
Slitsomt åkke som! Får du tid til å sove litt på dagtid?
Håper det går over snart uansett grunn! kjipt å ikke være uthvilt, jeg synes det er slitsomt nok å være nygravid med mye søvn liksomikke nikotinen sin skyld her i alle fall. Ikke slutter på noe
Duppet av en halvtimes tid på sofaen i går på dagen. Ellers går det gjerne i ett..