Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TypiskI juleselskap....
1) jeg er helt sykt kvalm
2) vi får servert ikke-gravid vennlig mat
Samme her rett før jul, ost og kjeksI juleselskap....
1) jeg er helt sykt kvalm
2) vi får servert ikke-gravid vennlig mat
Føler meg deg. Jeg får enda 2-3 på digital test, selv om hcg i går var på 2577.. men blod og urin er vel ikke helt det sammeDa har jeg tatt min første digitale test! Med første graviditet var jeg rolig, og følte meg gravid fra før positiv test denne gangen føler jeg meg ikke gravid og er super bekymret er 4+6 idag og den digitale sa "gravid 3+"..det betyr god og fin stigning, og jeg burde slappe litt mere av. Jeg synes alle har opplevd SA og MA, og tenker da umiddelbart at jeg ikke kan være så heldig to ganger på rad flere som meg?
Mest sannsynlig er det bare kroppen som er i endring jeg hadde mye smerter med første i starten, og to mindre blødninger.Støl i magen, menssmerter.. frykter hinder verste etter ferskenfarget på papiret i går, samtidig vet jeg jo at det er vanlig..
Huff ja.. jeg har jo allerede to barn, så burde vite bedre..Mest sannsynlig er det bare kroppen som er i endring jeg hadde mye smerter med første i starten, og to mindre blødninger.
Dette er starten på uendelig mange bekymringer.. Jeg gledet meg så mye til denne graviditeten... Jeg hadde glemt hvor nervepirrende det er!
Den ble aldri lagt unna her Puta mi skal også kjøpe den lille ammeputa fra bbhugme, da den store ble så romstor i sofaJeg vant bbhugme pute i høst, kanskje jeg skal ta den frem...