Skravletråd

Glemte jo å tenke på puppene da, de er forferdelig vonde:wtf: også tror jeg at jeg har fått sopp. Og det fikk jeg med de andre to også:hungover: hadde heldigvis canesten krem liggende:p
 
Fysj jeg er sliten etter mareritt nå. Hadde tatt en ny blodprøve og den hadde vist hcg på 178. Det kombinert med symptomer som forsvinner = å miste. Tror jeg må ta en ekstra blodprøve i morgen på jobb for å føle meg sikker..
 
Pga mareritt i går tok jeg ny blodprøve på jobb i dag :p hcg på 2577 nå :joyful: det må vel være innafor 4+6?
 
E så evig takknemlig for denne no som bekkenet begynner å kødde allerede.
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    27,2 KB · Visninger: 19
4+6 i dag, og får forhåpentligvis digitaltestene i posten i dag. Håper virkelig jeg får noe annet enn "gravid 1-2" nå.. klarer liksom ikke slå meg til tro før jeg ser en økning :rolleyes:
 
I juleselskap....
1) jeg er helt sykt kvalm
2) vi får servert ikke-gravid vennlig mat
:signs003
 
Jeg vant bbhugme pute i høst, kanskje jeg skal ta den frem... :blackeye:
 
Da har jeg tatt min første digitale test! Med første graviditet var jeg rolig, og følte meg gravid fra før positiv test:) denne gangen føler jeg meg ikke gravid og er super bekymret :( er 4+6 idag og den digitale sa "gravid 3+"..det betyr god og fin stigning, og jeg burde slappe litt mere av. Jeg synes alle har opplevd SA og MA, og tenker da umiddelbart at jeg ikke kan være så heldig to ganger på rad :( flere som meg?
 
Da har jeg tatt min første digitale test! Med første graviditet var jeg rolig, og følte meg gravid fra før positiv test:) denne gangen føler jeg meg ikke gravid og er super bekymret :( er 4+6 idag og den digitale sa "gravid 3+"..det betyr god og fin stigning, og jeg burde slappe litt mere av. Jeg synes alle har opplevd SA og MA, og tenker da umiddelbart at jeg ikke kan være så heldig to ganger på rad :( flere som meg?
Føler meg deg. Jeg får enda 2-3 på digital test, selv om hcg i går var på 2577.. men blod og urin er vel ikke helt det samme :)
 
Støl i magen, menssmerter.. frykter hinder verste etter ferskenfarget på papiret i går, samtidig vet jeg jo at det er vanlig..
 
Støl i magen, menssmerter.. frykter hinder verste etter ferskenfarget på papiret i går, samtidig vet jeg jo at det er vanlig..
Mest sannsynlig er det bare kroppen som er i endring:Heartred jeg hadde mye smerter med første i starten, og to mindre blødninger.
Dette er starten på uendelig mange bekymringer.. Jeg gledet meg så mye til denne graviditeten... Jeg hadde glemt hvor nervepirrende det er!
 
Mest sannsynlig er det bare kroppen som er i endring:Heartred jeg hadde mye smerter med første i starten, og to mindre blødninger.
Dette er starten på uendelig mange bekymringer.. Jeg gledet meg så mye til denne graviditeten... Jeg hadde glemt hvor nervepirrende det er!
Huff ja.. jeg har jo allerede to barn, så burde vite bedre.. :facepalm:
 
Hva gjør septemberdamene på i dag da?
 
Jeg daffer på sofaen. Skal ordne i stand til et lite juleselskap etterpå, med foreldrene mine og foreldrene til mannen.
 
Her sitter eg å ser på at minste gutten på 6 år knuser mannen i fifa20. :hilarious: Og mannen e lettere frustrert. (han e venligvis ganske god, men da e minsten blitt og)
 
Nå ser jeg langrennsgutta gå på ski :)
 
Jeg har vært ute en tur med mann og sønn, bakt rundstykker og nå daffer jeg på sofaen og «manner» meg opp til å gå på butikken:hungover:
 
Back
Topp