Skravletråd

Tok tester i dag tidlig, cb early er svakere enn før, men eBay og babyplan (vanlig) syns jeg ser sterkere ut. Er så redd for at det ender med kjemisk igjen.. Venter så veldig på blodprøver igjen i morgen, men frykter at gårdagens var litt svake? nei, dette er ikke sunt..
 

Vedlegg

  • 3F48748B-7A94-45A5-A0DB-20CFB37BFE55.jpeg
    3F48748B-7A94-45A5-A0DB-20CFB37BFE55.jpeg
    34,7 KB · Visninger: 26
  • 9A277ACF-9805-456A-AE84-0E05700E2C8B.jpeg
    9A277ACF-9805-456A-AE84-0E05700E2C8B.jpeg
    35,7 KB · Visninger: 26
Babyplan og eBay er tydelig sterkere ja, så krysser fingrene for at dette går riktig vei!:Heartbigred
 
Det er ihvertfall en liten omstilling mtp kosthold osv fremover. Kaffen skal kuttes, også alle de ostene og spekematen:angelic: Det er ikke vanskelig å kutte det ut egentlig, men det er det å huske på det nå i begynnelsen. Ser det står 1-2 kopper kaffe, så nå tok jeg infefærte til frokost, slik at jeg kan ta en kopp kaffe når jeg kommer på jobb. Ellers tror jeg kanskje noen hadde reagert :pompus:
 
Tok tester i dag tidlig, cb early er svakere enn før, men eBay og babyplan (vanlig) syns jeg ser sterkere ut. Er så redd for at det ender med kjemisk igjen.. Venter så veldig på blodprøver igjen i morgen, men frykter at gårdagens var litt svake? nei, dette er ikke sunt..
Jeg tenker at siden cb early er kjent for skyggestreker så ville jeg ikke brukt de til å se stigning.. babyplan ser bra ut :)
 
80E408B8-D5C3-4CB2-BC72-5F119A59959F.jpeg Sterkere test nå i kveld enn i dag tidlig :love017:happy093
 
Vis vedlegget 314923 Sterkere test nå i kveld enn i dag tidlig :love017:happy093
Ååå så flott!!

jeg har kun testet med tidligtester 11 dpo (en morgen og en kveld som var hanske lik i styrke) og skal teste med vanlig babyplan i morgen. Spent på hvordan den testen blir!
 
Har tatt 11 tester hjemme fordelt på tre dager :smiley-angelic006
Syns de er litt i svakeste laget enda, men får jo bare vente å se. Digital 1-2 uker slo ut i går.

i dag fikk jeg ene barnekirurgen på jobb til å rekvirere hcg blodprøve, den var på 54,4. Ny på fredag som er ikm, spent! Så en ny igjen på mandag. Fortsetter det i riktig retning gir jeg meg når jeg får 3+ på digital :)
Lykke til med blodprøve idag ❤️
 
Lykke til med blodprøve idag ❤️

takk! Ferdig med fysio kl 9, bort å ta blodprøve før jeg skal levere noen julegaver og fikse noe for mormor. Tilbake til Ullevål for julelunsj på jobben og da få svar på prøven! Spent :)
 
Det måtte en digital til idag, for at samboer skulle tro på at jeg hadde positiv test. Han klarte nemlig ikke å forstå disse strimeltestene :hilarious: Nå er neste mål å komme seg forbi IKM :smiley-angelic001
 

Vedlegg

  • IMG_4784.jpg
    IMG_4784.jpg
    11,5 KB · Visninger: 14
149 i dag :happy093
 
ja, dette var gode nyheter! Nå er det bare å håpe at det holder i mange mange uker fremover :)
Ja :love7 må vi inn til lege for å få målt hcg? Legekontoret her tar det alltid såå lang tid, så tenkte om vi bare kunne dratt på laboratoriet med en gang uten å være inn til lege:anyone
 
Å gud, jeg er så trøtt om dagen:meh: Går veldig greit på morgenen, men så kommer det sigende utpå formiddagen. Godt jeg kan skylde på at «omgangssyken henger litt igjen» :angelic:
 
Ja :love7 må vi inn til lege for å få målt hcg? Legekontoret her tar det alltid såå lang tid, så tenkte om vi bare kunne dratt på laboratoriet med en gang uten å være inn til lege:anyone
En lege må rekvirere det, men tror ikke du trenger selve legetimen :) jeg har tatt de på jobb :p
 
Back
Topp