Skravletråd

Øy, hvordan tenker dere rundt apper og hvor langt man er? Jeg hadde første dag i siste mens 9. desember. Tok ut p-staven uka etter, og fikk ingen blødning etterpå før positiv el-test 29. desember. Det gir meg (tror jeg) en syklus på ca. 41 dager. Har vanligvis kortere sykluser, men regner med det ble litt krøll da jeg tok ut p-staven. Preglife sier jeg er 3+3, mens alle andre sider sier 4+3. Jeg tok positiv digital på det jeg trodde var ikm på lørdag, men hadde jeg egentlig ikm i går? Skjønner ingenting! Noen smarte analytikere der ute? ;)
Hehe. Umulig å si! For man kan få EL dagen etter man tok ut pstaven... Spiller ingen rolle at du hadde mensen før du tok den ut, det er kun bortfallsblødning ifbm prevensjonsmiddel. Så du vet egentlig ikke når syklusen din startet... Ville tatt utgangspunkt i en gjennomsnittlig 28 dagers syklus (hvis du har hatt det før) og regnet termin fra EL .. og tatt utgangspunkt i at du er 4+3 i dag :)
 
Jeg fikk ingen gode svar i dag. Det var noe der på 6 mm men ingen hjerteslag. Så enten var jeg kortere på vei enn antatt eller så var det en SA.
 
Jeg fikk ingen gode svar i dag. Det var noe der på 6 mm men ingen hjerteslag. Så enten var jeg kortere på vei enn antatt eller så var det en SA.
Skal du ha ny ul om ikke så lenge? Hvor langt trodde du at du var på vei/hvor langt på vei passer med 6 mm?
 
Skal du ha ny ul om ikke så lenge? Hvor langt trodde du at du var på vei/hvor langt på vei passer med 6 mm?

nei. Jeg skal ta HCG. Det sa de ikke noe om, mente det var litt lite for 6 uker bare.
 
Ble ikke noe baby her heller. Har hatt en MA, alle de sterke symptomene kom etter at fosteret sluttet å utvikle seg. Har det ikke så veldig kult akkurat nå og er veldig, veldig skuffet over sykehuset og poliklinikken pr nå.
 
Ble ikke noe baby her heller. Har hatt en MA, alle de sterke symptomene kom etter at fosteret sluttet å utvikle seg. Har det ikke så veldig kult akkurat nå og er veldig, veldig skuffet over sykehuset og poliklinikken pr nå.

det var trist å lese :( har du fått utskrapning? Sender deg en klem
 
Ble ikke noe baby her heller. Har hatt en MA, alle de sterke symptomene kom etter at fosteret sluttet å utvikle seg. Har det ikke så veldig kult akkurat nå og er veldig, veldig skuffet over sykehuset og poliklinikken pr nå.
Trist å høre! Håper du har bra folk rundt deg til å ta vare på deg! ❤️
 
det var trist å lese :( har du fått utskrapning? Sender deg en klem

Nei, de bare regner med det skal ordne seg selv. Skulle høre fra legen min igjen om noen dager, så regner meg det blir en form for behandling hvis det ikke har skjedd noe til da.
 
Ble ikke noe baby her heller. Har hatt en MA, alle de sterke symptomene kom etter at fosteret sluttet å utvikle seg. Har det ikke så veldig kult akkurat nå og er veldig, veldig skuffet over sykehuset og poliklinikken pr nå.
Det var trist å høre❤️
 
Nå kjenner jeg bekymringer. Er 9+5 i dag, i morgen skal jeg på TUL .har mye symptomer. Men også en del smerter i magen (langt nede). Hva om det er en MA? vet sjansen er liten. Men kjenner en TUL blir både spennende, fint og helt sinnsykt skummelt. Hva gjør en om det viser seg å ha gått galt liksom?
 
Nå kjenner jeg bekymringer. Er 9+5 i dag, i morgen skal jeg på TUL .har mye symptomer. Men også en del smerter i magen (langt nede). Hva om det er en MA? vet sjansen er liten. Men kjenner en TUL blir både spennende, fint og helt sinnsykt skummelt. Hva gjør en om det viser seg å ha gått galt liksom?

hvis det har gått gale raser verden litt der og da. Hvertfall gjor det det hos meg. Så gikk det noen dager der det fikk synke litt inn før jeg ble operert. Så må en bare se fremover igjen.

men vi krysser fingrene for at det går fint i morgen. Du må oppdatere oss :)
 
Back
Topp