Håper det går helt fintGruer meg så mye til TUL i morgen kjenner faktisk INGEN glede av at vi skal på tul.. håper bare jeg får sove i natt, har time kl 08.05 så slipper å gå hele dagen å grue meg hvertfall...
jeg får ikke sove..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det går helt fintGruer meg så mye til TUL i morgen kjenner faktisk INGEN glede av at vi skal på tul.. håper bare jeg får sove i natt, har time kl 08.05 så slipper å gå hele dagen å grue meg hvertfall...
Tusen kg fra skuldrene, kanskje for en liten stund i det minste.. Alt sto bra til på TUL, og hjertet slo
Hun regnet meg til å være 7+0, 3 dager fra eller til spiller vel ingen rolle. Men synes det er rart når det er IVF og vi vet når befruktningen skjedde?
Herlig Slik jeg har forstått det vokser de i rykk og napp i første trimesterTusen kg fra skuldrene, kanskje for en liten stund i det minste.. Alt sto bra til på TUL, og hjertet slo
Hun regnet meg til å være 7+0, 3 dager fra eller til spiller vel ingen rolle. Men synes det er rart når det er IVF og vi vet når befruktningen skjedde?
Jeg klarer ikke å slå meg til ro.. jeg har en dårlig følelse, selv om det ikke har blødd siden fredag kveld egentlig. Tok den siste testen jeg hadde liggende (stav fra eBay) som jeg kunne sammenligne med to jeg har tatt tidligere. Det kom så vidt en strek på den. Håper jo så klart at det er dårlig farge i den billige saken, men det hjalp jo ikke på..
Her var alt bra. Fin hjertelyd og terminen stemte braDu også, ja... Jeg hadde egentlig testestopp, men røk på en i går. Og den syntes jeg var svakere enn de andre
Gikk og bekymret meg hele dagen, så ba til slutt legen min om å få ta en blodprøve for å få sjekket det. Tok den i morges, så må vente til i morgen på å få svaret. Det blir noen seige timer...
Håper det går bra med deg på TUL
Nei, bare enMer enn 1 baby??
Jeg fikk litt blødning i går kombinert med litt magesmerter, så skal til kontroll i dag. Veldig spent på utfallet men er redd for MA
Jeg fikk litt blødning i går kombinert med litt magesmerter, så skal til kontroll i dag. Veldig spent på utfallet men er redd for MA
Håper det er uskyldig! Når har du time?Jeg fikk litt blødning i går kombinert med litt magesmerter, så skal til kontroll i dag. Veldig spent på utfallet men er redd for MA
Håper det er uskyldig! Når har du time?
Håper virkelig ikke det er det! Lykke tilSkal inn på ultralyd senere, de er redd for exu!
Skal inn på ultralyd senere, de er redd for exu!
Øy, hvordan tenker dere rundt apper og hvor langt man er? Jeg hadde første dag i siste mens 9. desember. Tok ut p-staven uka etter, og fikk ingen blødning etterpå før positiv el-test 29. desember. Det gir meg (tror jeg) en syklus på ca. 41 dager. Har vanligvis kortere sykluser, men regner med det ble litt krøll da jeg tok ut p-staven. Preglife sier jeg er 3+3, mens alle andre sider sier 4+3. Jeg tok positiv digital på det jeg trodde var ikm på lørdag, men hadde jeg egentlig ikm i går? Skjønner ingenting! Noen smarte analytikere der ute?