Skravletråd

Gruer meg så mye til TUL i morgen :sad010 kjenner faktisk INGEN glede av at vi skal på tul.. håper bare jeg får sove i natt, har time kl 08.05 så slipper å gå hele dagen å grue meg hvertfall...
Håper det går helt fint :)

jeg får ikke sove..
 
Tusen kg fra skuldrene, kanskje for en liten stund i det minste.. Alt sto bra til på TUL, og hjertet slo ❤️❤️

Hun regnet meg til å være 7+0, 3 dager fra eller til spiller vel ingen rolle. Men synes det er rart når det er IVF og vi vet når befruktningen skjedde?
 
Tusen kg fra skuldrene, kanskje for en liten stund i det minste.. Alt sto bra til på TUL, og hjertet slo ❤️❤️

Hun regnet meg til å være 7+0, 3 dager fra eller til spiller vel ingen rolle. Men synes det er rart når det er IVF og vi vet når befruktningen skjedde?

Så godt å få en så fin bekreftelse :) ♥ Det er vanskelig å måle de små så tidlig, og et par dager fra eller til er bare noen få mm forskjell, så det er ikke så rart! Jeg ble flyttet 4 dager frem fra det som ble målt på ul i uke 8 da jeg var på ny ul i uke 12 :)
 
Tusen kg fra skuldrene, kanskje for en liten stund i det minste.. Alt sto bra til på TUL, og hjertet slo ❤️❤️

Hun regnet meg til å være 7+0, 3 dager fra eller til spiller vel ingen rolle. Men synes det er rart når det er IVF og vi vet når befruktningen skjedde?
Herlig ❤️ Slik jeg har forstått det vokser de i rykk og napp i første trimester ❤️
 
Jeg klarer ikke å slå meg til ro.. jeg har en dårlig følelse, selv om det ikke har blødd siden fredag kveld egentlig. Tok den siste testen jeg hadde liggende (stav fra eBay) som jeg kunne sammenligne med to jeg har tatt tidligere. Det kom så vidt en strek på den. Håper jo så klart at det er dårlig farge i den billige saken, men det hjalp jo ikke på..

Du også, ja... Jeg hadde egentlig testestopp, men røk på en i går. Og den syntes jeg var svakere enn de andre :(
Gikk og bekymret meg hele dagen, så ba til slutt legen min om å få ta en blodprøve for å få sjekket det. Tok den i morges, så må vente til i morgen på å få svaret. Det blir noen seige timer...

Håper det går bra med deg på TUL :Heartred
 
Jeg så 3.episoden av 22.juli på NRK i går. Fy søren... Jeg hulket og grein så mannen måtte komme og trøste meg :sad010
 
Du også, ja... Jeg hadde egentlig testestopp, men røk på en i går. Og den syntes jeg var svakere enn de andre :(
Gikk og bekymret meg hele dagen, så ba til slutt legen min om å få ta en blodprøve for å få sjekket det. Tok den i morges, så må vente til i morgen på å få svaret. Det blir noen seige timer...

Håper det går bra med deg på TUL :Heartred
Her var alt bra. Fin hjertelyd og terminen stemte bra :)
 
Øy, hvordan tenker dere rundt apper og hvor langt man er? Jeg hadde første dag i siste mens 9. desember. Tok ut p-staven uka etter, og fikk ingen blødning etterpå før positiv el-test 29. desember. Det gir meg (tror jeg) en syklus på ca. 41 dager. Har vanligvis kortere sykluser, men regner med det ble litt krøll da jeg tok ut p-staven. Preglife sier jeg er 3+3, mens alle andre sider sier 4+3. Jeg tok positiv digital på det jeg trodde var ikm på lørdag, men hadde jeg egentlig ikm i går? Skjønner ingenting! Noen smarte analytikere der ute? ;)
 
Eldste gutten var ikke helt i form i dag, og det passa mora egentlig veldig fint, for det er ikke hun heller :) så vi holder oss under teppet på sofaen i dag :)
 
Jeg fikk litt blødning i går kombinert med litt magesmerter, så skal til kontroll i dag. Veldig spent på utfallet men er redd for MA
 
Jeg fikk litt blødning i går kombinert med litt magesmerter, så skal til kontroll i dag. Veldig spent på utfallet men er redd for MA

Håper alt er fint likevel ❤️
 
Tannlegetime idag. Jeg har 2 visdomstenner som tannlegen vil jeg skal trekke, og er veldig spent. Jeg trekte visdomstann for første gang i november, og brukte pinex forte x 1 de 3 første dagene, og tok 500 mg Paracet + 400 mg Ibux midt på dagen og til kvelden. Brukte Paracet og Ibux 3 ganger pr dag frem til det hadde gått 1 uke.. Burde jeg avvente trekningen til jeg ikke er gravid lengre...? Vet jeg ikke kan ta Ibux når jeg er gravid, og at man skal ta andre smertestillende «med forsiktighet»... Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre?? Tennene må ut, fordi de er svake og det snart blir hull i dem :sorry: den jeg trakk i november måtte trekkes i 2 runder, første gang hos min tannlege: da knakk halve tanna og røttene sto igjen, så måtte til kjeveortoped for å operere ut røttene :hungover: vil ikke at den samme skal skje igjen, og redd for at det vil være tilfellet hvis vi venter..
 
Jeg fikk litt blødning i går kombinert med litt magesmerter, så skal til kontroll i dag. Veldig spent på utfallet men er redd for MA
Håper det er uskyldig! Når har du time?
 
Øy, hvordan tenker dere rundt apper og hvor langt man er? Jeg hadde første dag i siste mens 9. desember. Tok ut p-staven uka etter, og fikk ingen blødning etterpå før positiv el-test 29. desember. Det gir meg (tror jeg) en syklus på ca. 41 dager. Har vanligvis kortere sykluser, men regner med det ble litt krøll da jeg tok ut p-staven. Preglife sier jeg er 3+3, mens alle andre sider sier 4+3. Jeg tok positiv digital på det jeg trodde var ikm på lørdag, men hadde jeg egentlig ikm i går? Skjønner ingenting! Noen smarte analytikere der ute? ;)


Ja, disse appene!! Blir litt irritert, egentlig... Den ene sier jeg er 5+5 mens den andre sier 5+1 i dag... Jeg aner ikke hva jeg skal gå etter. :confused004:confused005
 
Back
Topp