Skravletråd

Har slitt veldig med gode netter de sakte dagene.. i natt trodde jeg det skulle bli bra, helt til jeg våknet med blodsukker på 2,5 og var passe dårlig (har diabetes). Nå er blodsukkeret fint, men kroppen føles fortsatt uggen, skjelven osv.

Må du måle manuelt, eller har du knapp? Jeg jobber med et barn som har diabetes. Han har fått knapp og det gjør livet så mye enklere. Slipper å stikke de små søte fingrene hele tiden.
 
Vi er på navnejakt allerede! :angelic: Får vi jente er vi allerede enig fra før prøvingen om navn, men guttenavn finner vi liksom ingen som føles riktig, eller som vi begge liker :p

Så langt er vi enig i at vi liker: Abel, Elliot, Felix og Iver :dummy:

Å diskutere navn, gjør det hele mer virkelig. Selv om det er alt for tidlig :rolleyes:

Ja, Iver er guttenavnet mitt. Elsker det navnet.
 
Må du måle manuelt, eller har du knapp? Jeg jobber med et barn som har diabetes. Han har fått knapp og det gjør livet så mye enklere. Slipper å stikke de små søte fingrene hele tiden.
Måler manuelt, men heldigvis vært mer stabilt igjen nå :)
 
Jeg var på første legekontroll i går, og fikk tatt blodprøver og ble henvist til ordinær ul, og til et eller annet senter på Haukeland for å gå gjennom de to forrige fødslene mine og «planlegge» neste. Første fødsel var uoppdaget seteleie hvis jeg var i fødsel i 24 timer, andre fødsel fødte jeg et stort barn på 4645 g som satt fast med skuldrene, fødsel på 22 timer. Med begge har åpningen stoppet opp på mellom 3 og 6 cm i tiiiiimesvis uten fremgang, selv om riene har haglet på. Så det føltes betryggende å skulle få litt oppfølging siden begge opplevelsene har vært litt dårlige. Kan jo ikke planlegge en fødsel da, men noe kan jo forberedes og ikke minst bearbeides.
Så tok hun også ekstra blodprøve mtp svangerskapsdiabetes, også skal jeg ta glukosebelastning når det er tid for det.

Hun kunne ikke med ul-apparatet (var vikaren som var der i går), men hun sa jeg gjerne måtte bestille time en dag min fastlege var der for, for hun var flink med ultralyd ☺️ Så da får jeg se om jeg gjør det eller om jeg tar en privat som er litt kortere å reise til.
 
Fikk ny termin - 27 august - som er bursdagen min:D Det hadde jo vært en fin bursdagspresang ❤️
 
3+ på Clearblue i dag. Gjorde godt for føler meg ikke gravid enda. Nyte få symptomer enn så lenge. Bestilte tul til når jeg er 12+1. Lenge å vente :hilarious:
 
Hvor skal dette ende?!

6E9E3415-D287-4B03-BFFF-3560A67B3992.jpeg
 
Hva tenker dere ang. influensavaksine?.. når skal dere ta det?
 
Jeg klarer ikke å slå meg til ro.. jeg har en dårlig følelse, selv om det ikke har blødd siden fredag kveld egentlig. Tok den siste testen jeg hadde liggende (stav fra eBay) som jeg kunne sammenligne med to jeg har tatt tidligere. Det kom så vidt en strek på den. Håper jo så klart at det er dårlig farge i den billige saken, men det hjalp jo ikke på..
 
Klarte ikke å slå meg til ro i dag, så i morgen er det tul!
 
Klarte ikke å slå meg til ro i dag, så i morgen er det tul!

Skal krysse fingrene for deg og håper alt er i skjønneste orden!! Du har jo hatt så fin stigning hele veien❤️
 
Skal krysse fingrene for deg og håper alt er i skjønneste orden!! Du har jo hatt så fin stigning hele veien❤️
Ja, håper det bare et hodet som tuller i en ekstra krevende tid med dødsfall osv.
 
Jeg klarer ikke å slå meg til ro.. jeg har en dårlig følelse, selv om det ikke har blødd siden fredag kveld egentlig. Tok den siste testen jeg hadde liggende (stav fra eBay) som jeg kunne sammenligne med to jeg har tatt tidligere. Det kom så vidt en strek på den. Håper jo så klart at det er dårlig farge i den billige saken, men det hjalp jo ikke på..
Har ikke du hatt veldig høyt hcg i blodet, da skulle uansett dem graviditetstestene slått ut sterkt . Så kast sånne dårlige billigtester, skaper bare mere redsel. Der er det noe galt med testene og sier ingenting om noe har gått galt, dette pga du har såpass mye hcg i urinen. Lykke til i morgen, tror det kommer og gå veldig bra :Heartred
 
Gruer meg så mye til TUL i morgen :sad010 kjenner faktisk INGEN glede av at vi skal på tul.. håper bare jeg får sove i natt, har time kl 08.05 så slipper å gå hele dagen å grue meg hvertfall...
 
Back
Topp