what?! Hvorfor så langt unna??
sikkert for de har for stor pågang i bergen. Men nå er henvisningen tilbake i bergen. Så håper de har en time til meg. Har lyst på TUL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
what?! Hvorfor så langt unna??
Så svaret ditt litt lengre nede ja. Håper du snart får en nærmere.sikkert for de har for stor pågang i bergen. Men nå er henvisningen tilbake i bergen. Så håper de har en time til meg. Har lyst på TUL
Så svaret ditt litt lengre nede ja. Håper du snart får en nærmere.
Har slitt veldig med gode netter de sakte dagene.. i natt trodde jeg det skulle bli bra, helt til jeg våknet med blodsukker på 2,5 og var passe dårlig (har diabetes). Nå er blodsukkeret fint, men kroppen føles fortsatt uggen, skjelven osv.
Vi er på navnejakt allerede! Får vi jente er vi allerede enig fra før prøvingen om navn, men guttenavn finner vi liksom ingen som føles riktig, eller som vi begge liker
Så langt er vi enig i at vi liker: Abel, Elliot, Felix og Iver
Å diskutere navn, gjør det hele mer virkelig. Selv om det er alt for tidlig
Måler manuelt, men heldigvis vært mer stabilt igjen nåMå du måle manuelt, eller har du knapp? Jeg jobber med et barn som har diabetes. Han har fått knapp og det gjør livet så mye enklere. Slipper å stikke de små søte fingrene hele tiden.
Jeg tok før jeg ble gravidHva tenker dere ang. influensavaksine?.. når skal dere ta det?
Klarte ikke å slå meg til ro i dag, så i morgen er det tul!
Lykke til på TUL! <3Klarte ikke å slå meg til ro i dag, så i morgen er det tul!
Ja, håper det bare et hodet som tuller i en ekstra krevende tid med dødsfall osv.Skal krysse fingrene for deg og håper alt er i skjønneste orden!! Du har jo hatt så fin stigning hele veien
Har ikke du hatt veldig høyt hcg i blodet, da skulle uansett dem graviditetstestene slått ut sterkt . Så kast sånne dårlige billigtester, skaper bare mere redsel. Der er det noe galt med testene og sier ingenting om noe har gått galt, dette pga du har såpass mye hcg i urinen. Lykke til i morgen, tror det kommer og gå veldig braJeg klarer ikke å slå meg til ro.. jeg har en dårlig følelse, selv om det ikke har blødd siden fredag kveld egentlig. Tok den siste testen jeg hadde liggende (stav fra eBay) som jeg kunne sammenligne med to jeg har tatt tidligere. Det kom så vidt en strek på den. Håper jo så klart at det er dårlig farge i den billige saken, men det hjalp jo ikke på..