Skravletråd

Godt det er under 45 min igjen av arbeidsdagen - jeg er sååå trøtt..
 
Vi er på navnejakt allerede! :angelic: Får vi jente er vi allerede enig fra før prøvingen om navn, men guttenavn finner vi liksom ingen som føles riktig, eller som vi begge liker :p

Så langt er vi enig i at vi liker: Abel, Elliot, Felix og Iver :dummy:

Å diskutere navn, gjør det hele mer virkelig. Selv om det er alt for tidlig :rolleyes:
 
Jeg jobber tredje hver helg i hjemmesykepleien og kommer nok ikke til å jobbe spesielt mye utover i svangerskapet
Hvor jobber du ellers?
De fleste av sykepleierne på jobb vet jeg er gravid (hyppig sprøytestikking på kontoret :hilarious:), så de hjelper meg rundt om dagene.. Men er utslitt av at vi hele tiden kommer på jobb til at noen er syk, fikk sammenbrudd på jobb idag :rolleyes:
 
Hvor jobber du ellers?
De fleste av sykepleierne på jobb vet jeg er gravid (hyppig sprøytestikking på kontoret :hilarious:), så de hjelper meg rundt om dagene.. Men er utslitt av at vi hele tiden kommer på jobb til at noen er syk, fikk sammenbrudd på jobb idag :rolleyes:

jobber som medisinsk sekretær på sykehus :)
 
Vi er på navnejakt allerede! :angelic: Får vi jente er vi allerede enig fra før prøvingen om navn, men guttenavn finner vi liksom ingen som føles riktig, eller som vi begge liker :p

Så langt er vi enig i at vi liker: Abel, Elliot, Felix og Iver :dummy:

Å diskutere navn, gjør det hele mer virkelig. Selv om det er alt for tidlig :rolleyes:
Vi har også jentenavn klart, men sliter med guttenavn :angelic:
 
Prøver å finne noe å ha på meg i morgen. Vi er bedt bort. Nå har jeg mest lyst til å droppe hele greia, dra hjem fra jobb i morgen, legge meg og bli der.. tidlig gravid, oppblåst og hormoner passer ikke sammen. Nå er jeg både sint og lei meg.. altså hallooo.. jeg vil ikke gå sånn!

78C848A7-8005-43E8-BD0F-7A94224E0689.jpeg
 
Den oppblåste magen virker å ha kommet for å bli.. drøy uke før det var godt synlig sist da.
 
Senteret på Storo åpner kl 9 i fag, så jeg tror jammen jeg må stikke å kjøpe meg en gravidbukse eller to..
 
Senteret på Storo åpner kl 9 i fag, så jeg tror jammen jeg må stikke å kjøpe meg en gravidbukse eller to..

ja, det e fantastisk deilig med gravidbukser. Kanskje eg skal inn å kjøpe meg ei jeg også. Har ei fra før av som er veldig god. Kjøpte den før sommeren :)
 
ja, det e fantastisk deilig med gravidbukser. Kanskje eg skal inn å kjøpe meg ei jeg også. Har ei fra før av som er veldig god. Kjøpte den før sommeren :)

det var befriende å få på. Skiftet i butikken!
 
Jeg er så trøtt og kvalm i dag og har vondt i hodet. Kl 10 flyttet jeg meg fra senga til sofaen og her ligger jeg enda. Må prøve å få i meg litt mat snart, og fungere resten av dagen/kvelden. Vi skal bort på besøk og de vi skal til vet ikke om at jeg er gravid:shy:
 
Jeg er så trøtt og kvalm i dag og har vondt i hodet. Kl 10 flyttet jeg meg fra senga til sofaen og her ligger jeg enda. Må prøve å få i meg litt mat snart, og fungere resten av dagen/kvelden. Vi skal bort på besøk og de vi skal til vet ikke om at jeg er gravid:shy:
Håper det går bedre når du får spist. Husker fra sist at jeg måtte tvinge meg selv til å spise noe, ingenting frista, ble kvalm bare av tanken. Men det hjalp når jeg først fikk startet å spise noe.
 
Jeg er så trøtt og kvalm i dag og har vondt i hodet. Kl 10 flyttet jeg meg fra senga til sofaen og her ligger jeg enda. Må prøve å få i meg litt mat snart, og fungere resten av dagen/kvelden. Vi skal bort på besøk og de vi skal til vet ikke om at jeg er gravid:shy:
Kjenner følelsen, litt i alle fall. Jeg er også kvalm i dag. Sovet dårlig de siste nettene og står opp i fem tiden for å dra på jobb. Vi skal også bort og de vet ikke noe. Tipper de enten skjønner det eller at vi sier det i kveld både pga magen og fordi jeg ikke har noen god unnskyldning til ikke å drikke siden vi skal sove der..
 
Endelig plassert på sofaen. Tour de ski på tvn, daffe noen timer før jeg gjør et forsøk på å dusje, ordne meg og dra bort..
 
Håper det går bedre når du får spist. Husker fra sist at jeg måtte tvinge meg selv til å spise noe, ingenting frista, ble kvalm bare av tanken. Men det hjalp når jeg først fikk startet å spise noe.

ja, jeg trenger tydeligvis bare litt god tid for å komme i gang:happy: lå en time på sofaen, før det fristet med rundstykke og en dusj. Også en liten kopp kaffe, så var jeg klar:D så nå føler jeg meg ganske bra!
 
Kjenner følelsen, litt i alle fall. Jeg er også kvalm i dag. Sovet dårlig de siste nettene og står opp i fem tiden for å dra på jobb. Vi skal også bort og de vet ikke noe. Tipper de enten skjønner det eller at vi sier det i kveld både pga magen og fordi jeg ikke har noen god unnskyldning til ikke å drikke siden vi skal sove der..

Vanskelig når dere skal overnatte ja!! Her kan jeg være «sjåfør» for vi skal hjem igjen. Så mannen og jeg har avtalt at han tar seg en øl til maten☺️ Da har jeg unnskyldning for å holde meg edru. Kan dog hende vi får lyst til å fortelle da det er en av våre beste vennepar. Men vi får se hva kvelden bringer, hva som føles naturlig:happy:
 
Jeg sliter så sinnsykt med å holde meg våken :singing::singing:
 
Jeg er så lei av å sove dårlig :banghead::banghead:
 
Jeg er så lei av å sove dårlig :banghead::banghead:
Rart det der, man er helt sykt trøtt. Men når natta kommer så sover man nesten ikke :banghead: i natt sov jeg også forferdelig dårlig..
 
Rart det der, man er helt sykt trøtt. Men når natta kommer så sover man nesten ikke :banghead: i natt sov jeg også forferdelig dårlig..
Jeg la meg, brukte tid på å sovne. Sov litt, opp på do, sovnet igjen. Våknet når mannen la seg. Sovnet, våknet når mannen gikk på do, gikk på do selv, sovnet. Våknet, fikk mannen til å snu seg (takler alkohollukt dårlig :hilarious:), sovnet. Så våknet jeg i 09 tiden, lå til 10..

Jeg la meg rundt 01, mannen i 04.15 tiden. Så en del oppvåkninger i disse timene..
 
Back
Topp