Skravletråd

Kanskje fælt å si det, men jeg er så glad foreldrene til mannen reiser hjem i dag! Det er virkelig slitsomt å ha overnattingsbesøk om dagen..
 
Kanskje fælt å si det, men jeg er så glad foreldrene til mannen reiser hjem i dag! Det er virkelig slitsomt å ha overnattingsbesøk om dagen..

eg forstår deg godt. Eg syns da e stress å ha folk innom i en time på besøk :hilarious:
 
Kanskje fælt å si det, men jeg er så glad foreldrene til mannen reiser hjem i dag! Det er virkelig slitsomt å ha overnattingsbesøk om dagen..

vi skal bo hos svigers ei uke, tar på litt det også gitt :wtf:
 
Jeg har også tenkt at alle avslører meg i jula, som ikke har spist spekemat, laks, blodig kjøtt, ost.. Jeg tror folk har finni ut alt gravide ikke kan spise, for å så servere dette :hilarious: når jeg i tillegg har takka nei til alkohol og har slutta med nikotin, er det nesten rart ingen reagerer.. men her har de ikke spurt engang :rolleyes::angelic:

Hehe nei er kanskje ikke sikkert folk tenker så mye over hva man spiser som man tror :hilarious: Og er jo forsåvidt glad for at folk ikke spør selv om de kanskje tenker sitt!

Jeg fant ikke ut om graviditeten før 2. juledag, så tok ingen hensyn før det. Hadde ingen tanker om det før symptomene kom med full kraft.:dead: Så koste meg desverre både med en akevitt og et vinglass, pluss uvisst antall skiver med roastbeef, gravet laks og spekeskinke. :nailbiting: Foreløpig sitter nå spiren så regner med det har gått fint.
 
Hehe nei er kanskje ikke sikkert folk tenker så mye over hva man spiser som man tror :hilarious: Og er jo forsåvidt glad for at folk ikke spør selv om de kanskje tenker sitt!

Jeg fant ikke ut om graviditeten før 2. juledag, så tok ingen hensyn før det. Hadde ingen tanker om det før symptomene kom med full kraft.:dead: Så koste meg desverre både med en akevitt og et vinglass, pluss uvisst antall skiver med roastbeef, gravet laks og spekeskinke. :nailbiting: Foreløpig sitter nå spiren så regner med det har gått fint.
Det er nok helt innafor :) vet man det ikke enda, så vet man jo ikke.
 
Fikk 1-2 på digital test for to dager siden, var da 4+1. Noen som vet når jeg kan forvente 2-3? Har såå lyst til å teste igjen i morgen, men vet jeg blir stresset hvis den fortsatt er 1-2. :nailbiting: Bør den vise 2-3 i morgen, på 4+4? Vil se at det stiger :joyful:
 
Fikk 1-2 på digital test for to dager siden, var da 4+1. Noen som vet når jeg kan forvente 2-3? Har såå lyst til å teste igjen i morgen, men vet jeg blir stresset hvis den fortsatt er 1-2. :nailbiting: Bør den vise 2-3 i morgen, på 4+4? Vil se at det stiger :joyful:

Jeg fikk 2-3 4+6 :)
 
Flere her med hund, som har merket endring i oppførsel hos hunden allerede? :happy:
Vår hund skal være hos meg, helst oppå meg HELE TIDEN :hilarious:
 
Flere her med hund, som har merket endring i oppførsel hos hunden allerede? :happy:
Vår hund skal være hos meg, helst oppå meg HELE TIDEN :hilarious:
Ja! Tror hunden min visste det før meg :hilarious: Hun har alltid vært kosete, men nå er det helst oppå meg som du skriver, og hun klatrer opp på sofaryggen og legger seg bak hodet mitt som en pute. De er fine disse dyra :Heartred:Heartred
 
Her er det katta som har blitt helt utrolig kosete. Hu liker å kose, men på sine premisser, men nå legger hu seg ned både oppå og ved siden av meg hele tiden ❤️ Liker å tro at hun kan merke hva som skjer ihvertfall
 
Flere som ikke får sove i kveld?

her skal mannen på jobb i måren, og da må han legge seg tidligere enn ellers om dagene. Dvs da at jeg ikke får min daglige dose hodekos så jeg kan bli trøtt. Eg er jo egentlig trøtt no og, men har litt skrekken av å bli liggende lenge i sengen uten å ha noe å gjøre på.
 
Flere som ikke får sove i kveld?

her skal mannen på jobb i måren, og da må han legge seg tidligere enn ellers om dagene. Dvs da at jeg ikke får min daglige dose hodekos så jeg kan bli trøtt. Eg er jo egentlig trøtt no og, men har litt skrekken av å bli liggende lenge i sengen uten å ha noe å gjøre på.
Har slitt veldig med gode netter de sakte dagene.. i natt trodde jeg det skulle bli bra, helt til jeg våknet med blodsukker på 2,5 og var passe dårlig (har diabetes). Nå er blodsukkeret fint, men kroppen føles fortsatt uggen, skjelven osv.
 
Når du står opp og ser at det er 2 stk som er syke fra jobb... gir veldig god motivasjon til å komme seg på jobb ja :meh: og idag gikk kvalmen til nytt nivå: nemlig opplast.. :sad015
 
Når du står opp og ser at det er 2 stk som er syke fra jobb... gir veldig god motivasjon til å komme seg på jobb ja :meh: og idag gikk kvalmen til nytt nivå: nemlig opplast.. :sad015
Huff, ingen god følelse. Kvalmen var tilbake her også, heldigvis uten oppkast.
Hva jobber du med?
 
For en tilfredsstillende følelse når hcg stiger fint!
På fredag 4+6 var den 2577, i dag 5+2 er den på 5361

det må vel være fint? :nailbiting:
 
Huff, ingen god følelse. Kvalmen var tilbake her også, heldigvis uten oppkast.
Hva jobber du med?
Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien, går nesten alltid med underbemanning... er så lei av jeg MÅÅÅ få annen jobb snart :grumpy:
 
Jobber som sykepleier i hjemmesykepleien, går nesten alltid med underbemanning... er så lei av jeg MÅÅÅ få annen jobb snart :grumpy:
Jeg jobber tredje hver helg i hjemmesykepleien og kommer nok ikke til å jobbe spesielt mye utover i svangerskapet
 
Første dagen siden før jul hvor det ikke er noen planer og familiesammenkomster! Har vært veldig hyggelig, men Gud så deilig med en dag uten planer. Burde nok rydde og styre, men kjenner at pledd og sofa frister. Jeg er sliten!:) må bake en kake til i morgen bare, ellers tror jeg at jeg skal ligge rett ut i hele dag! Hva er deres planer, medrugere? :love7
 
Mannen er på jobb i dag, men jeg har fortsatt fri og kunne sove lenge i dag også. Eldste sov like lenge som meg, og yngste (snart 7) stod opp og lagde seg frokost selv:Heartred

jeg var kvalm på morgenen i dag, men det kom seg etter frokost. Jeg har bare sullet hjemme, satt en rundstykkedeig, og nå passer vi nevøen min på 1,5 år. Ungene er så flink med han, så det blir stas når de får sin egen lillesøster eller bror :love7
 
Back
Topp