Skravletråd

Kjennes ut som mensen er på vei :( lure på om dette også ender i MA :(

Kjennes ut som mensen er på vei :( lure på om dette også ender i MA :(

ånei, det håper jeg virkelig ikke! Er jo vanlig å ha menssmerter som gravid, spesielt i begynnelsen? Krysser fingrene! :Heartred

ja, da e nok da. Har berre så dårlig følelse etter i sommer.

det skjønner jeg godt. Jeg har mistet i SA en gang, første gang jeg var gravid. Med hun eldste vi har streifet likevel ikke tanken meg, jeg var så sikker på at alt var bra. Med nummer to var jeg kjempenervøs, og nå føler jeg det er enda verre. For godt til å være sant liksom! Jeg har hatt lyst på en tredjemann lenge, men mannen har ikke turt siden vi har det så bra med de to vi har.. også skjer dette etterlengtede «uhellet», og derfor er jeg så redd for at det skal gå galt. For da tror jeg ikke jeg får sjansen igjen:sorry:

Han ble glad altså, men han er av typen som ikke er så glad i forandringer og er rask med å tenke litt i negativ retning. Også er han så veldig bekymret av seg:angelic:

Klarer dere kjenne kanten av livmoren utenpå magen ennå?:) TROR det er den jeg kjenner ca 5 cm over skambeinet..?:wideyed:

Klarer dere kjenne kanten av livmoren utenpå magen ennå?:) TROR det er den jeg kjenner ca 5 cm over skambeinet..?:wideyed:
Oy, det var vel ganske tidlig i så fall?? Jeg kjente ingenting da jeg prøvde å kjenne etter for to dager siden, men er bare 5+2 da.

Oy, det var vel ganske tidlig i så fall?? Jeg kjente ingenting da jeg prøvde å kjenne etter for to dager siden, men er bare 5+2 da.
Tror livmoren min strekker strekker seg tidlig opp av bekkenet. Husker fra forrige svangerskap at legen ble overrasket over hvor høyt opp den var til at jeg bare var 12 uker på vei den gangen:rolleyes:

Hvor langt er du på vei nå? Jeg har ikke kjent etter

Last edited:

jeg har prøvd å kjenne, og tror kanskje jeg kjenner toppen av den rett ved skambeinet, men er veldig usikker på om det er den eller om det er noe annet jeg kjenne :cool:

Brunaktig utflod ved toalettbesøk.. liker ikke..

Hvor langt er du på vei nå? Jeg har ikke kjent etter
Er bare 4+4, men har kjent MYE aktivitet nede i "livmorområdet" de siste dagene, så livmoren har nok utvidet seg litt:happy: Kjenner bare det jeg tror er livmorkanten når jeg ligger på ryggen:)

Back
Topp