Skravletråd

Hehe nei er kanskje ikke sikkert folk tenker så mye over hva man spiser som man tror :hilarious: Og er jo forsåvidt glad for at folk ikke spør selv om de kanskje tenker sitt!

Jeg fant ikke ut om graviditeten før 2. juledag, så tok ingen hensyn før det. Hadde ingen tanker om det før symptomene kom med full kraft.:dead: Så koste meg desverre både med en akevitt og et vinglass, pluss uvisst antall skiver med roastbeef, gravet laks og spekeskinke. :nailbiting: Foreløpig sitter nå spiren så regner med det har gått fint.

Herlighet! Vi kan ikke spise roastbeef!! DET har ikke jeg tenkt på...
Brunaktig utflod ved toalettbesøk.. liker ikke..

Håper det bare er uskyldig ♥️
 
Da sto jeg med positiv test i går :nailbiting: føles ennå bare rart ut. Vi er prøvere, men var helt sikker den var negativ og alt. Veldig rar syklus denne mnd, og ingen murringer etc trodde jeg mensen snart skulle dukke opp. Føler jeg liksom ikke kan jubel, redd for at dette går gale veien. Ja venter nr 5 og minsten her er 9 år om noen dager. Barn i alderen 20-9
 
Er superspent på om fastlegen min henviser meg til tul på mandag. Krysser alt som er å krysse! Vil se om spiren har det bra der inni ❣️
 
God morgen!
Har sovet megadårlig i natt! Første dag på jobb etter ferie. Spent på formen utover dagen. Gleder meg allerede til å legge meg ikveld:smiley-ashamed008
 
Velkommeeeeeeen kvalme!! Det var stress om mårningene som skulle til før du dukka opp ja!
 
Så grusomt å gå å vente på svar på hcg etter brunt utflod.. kvalm i dag tidlig, men symptomene hjelper ikke i frykten på å miste
 
Så grusomt å gå å vente på svar på hcg etter brunt utflod.. kvalm i dag tidlig, men symptomene hjelper ikke i frykten på å miste
Håper det blir positivt svar!! Ingen ul-apparat du kan låne?
 
Så grusomt å gå å vente på svar på hcg etter brunt utflod.. kvalm i dag tidlig, men symptomene hjelper ikke i frykten på å miste

Krysser fingrene for at det er uskyldig <3. Jeg var helt sikker på at noe var galt i går. Kjørte bil og fikk helt forferdelig vondt i ryggen. Måtte kjøre inn på en bensinstasjon og løpe inn på toalettet der, men alt virket normalt. Skulle gjerne spolt tiden åtte uker frem...

Når får du svar?
 
Krysser fingrene for at det er uskyldig <3. Jeg var helt sikker på at noe var galt i går. Kjørte bil og fikk helt forferdelig vondt i ryggen. Måtte kjøre inn på en bensinstasjon og løpe inn på toalettet der, men alt virket normalt. Skulle gjerne spolt tiden åtte uker frem...

Når får du svar?
Nå lå svaret her. Hcg 13772 :love7
 
Håper det blir positivt svar!! Ingen ul-apparat du kan låne?
Nei, jobber på barnekirurgisk :p må vel uansett ha innvendig..

Men hcg på 13772 nå!
 
Ser dette fint ut?


18/12 - 3+4 hcg 54

20/12 - 3+6 hcg 149

23/12 - 4+2 hcg 618

27/12 - 4+6 hcg 2577

30/12 - 5+2 hcg 5361

02/01 - 5+5 hcg 13772
 
Ja, det er deilig! Men bekymrer meg allikevel pga menssmerter og følelsen av at mensen kommer..

Det har jeg også, men hadde det sist også. Da skjønte jeg ikke at jeg var gravid før en uke etter IKM, siden jeg alltid har hatt litt varierende sykluser. Hadde jo så sterke menstruasjonssmerter at jeg var helt sikkert på tr var rett rundt hjørnet.

Hadde ikke bekymret meg hvis jeg var deg. Strålende HCG-målinger, og litt mensensmerter er helt normalt :).
 
Det har jeg også, men hadde det sist også. Da skjønte jeg ikke at jeg var gravid før en uke etter IKM, siden jeg alltid har hatt litt varierende sykluser. Hadde jo så sterke menstruasjonssmerter at jeg var helt sikkert på tr var rett rundt hjørnet.

Hadde ikke bekymret meg hvis jeg var deg. Strålende HCG-målinger, og litt mensensmerter er helt normalt :).
Skulle ikke tro jeg hadde to barn fra før :hilarious::hilarious:
 
Er superspent på om fastlegen min henviser meg til tul på mandag. Krysser alt som er å krysse! Vil se om spiren har det bra der inni ❣️
Jeg skal til legen i morgen, spent på veien videre her også.»!
 
Jeg sliter med å skjule magen for spesielt eldste sønnen på ti.. men vil ikke si noe helt enda!
 
Rødsprengte pupper... ser ut som lette sugemerker over hele puppene :shifty:
 
Back
Topp