Skravletråd

Herlighet jeg ble sliten av denne dagen. Har vært på farten fra ca 12-19, og gått ganske mye. Flata ut i senga nå. Må komme meg opp for å spise før jeg sovner :hilarious:

Herlighet jeg ble sliten av denne dagen. Har vært på farten fra ca 12-19, og gått ganske mye. Flata ut i senga nå. Må komme meg opp for å spise før jeg sovner :hilarious:
Jeg er veldig klar for vårruller som kosemat så fort eldste gutten er i seng! Sulten nå :p

GJETT om jeg sovna på sofaen :angelic:
Rakk akkurat apoteket da :hilarious:

Jeg er veldig klar for vårruller som kosemat så fort eldste gutten er i seng! Sulten nå :p

fikk også lyst på vårruller. Spiste suppe, biff og pommes frites til lunch, så det blir litt lett kvelds. Dele et lite brett sushi med ungen på 3. Får spise litt potetgull etterpå :hilarious:

fikk også lyst på vårruller. Spiste suppe, biff og pommes frites til lunch, så det blir litt lett kvelds. Dele et lite brett sushi med ungen på 3. Får spise litt potetgull etterpå :hilarious:
Potetgull ja! Det må jeg ha til dessert :hilarious: eller sjokoladepudding og vaniljesaus :hilarious:

Skal steke sjokoladefondant som jeg laga på nyttårsaften :angelic: lager alltid mange og fryser ned, genialt!

Har sovnet på sofaen etter middag to dager på rad nå... Pleier jeg aldri gjøre!

Andre som er sprekkeklar med å fortelle nyheten til andre?
Er absolutt ikke klar for å fortelle alle. Ei heller foreldrene våre. Men vurderer å fortelle et par venninner.
Ei venninne jeg veldig gjerne vil fortelle er jeg litt skeptisk til å fortelle. Er redd hun forteller videre. Hun er litt distré og kan fort glemme seg. Men vet de ønsker flere barn og hadde vært såå kjekt om de får i nærheten av oss. Helst samme år. Hehe.

Andre som er sprekkeklar med å fortelle nyheten til andre?
Er absolutt ikke klar for å fortelle alle. Ei heller foreldrene våre. Men vurderer å fortelle et par venninner.
Ei venninne jeg veldig gjerne vil fortelle er jeg litt skeptisk til å fortelle. Er redd hun forteller videre. Hun er litt distré og kan fort glemme seg. Men vet de ønsker flere barn og hadde vært såå kjekt om de får i nærheten av oss. Helst samme år. Hehe.
Ganske mange vet det allerede, men det er fordi vi har vært åpen om prosessen med IVF. Blir unaturlig for meg å ikke si sannheten når de som vet om at vi har satt inn spør hvordan det har gått :hilarious: går det ikke så går det ikke, da får vi prøve å holde neste innsett litt mer hemmelig (må ha hjelp til en av sprøytene så noen må uansett vite det) :happy:

Back
Topp