Fortsetter den å stige hvis ting ikke er bra, men kroppen ikke støter ut selv?ja, stigningen din har jo vært veldig fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fortsetter den å stige hvis ting ikke er bra, men kroppen ikke støter ut selv?ja, stigningen din har jo vært veldig fin
Fortsetter den å stige hvis ting ikke er bra, men kroppen ikke støter ut selv?
Da bør jeg jo egentlig roe meg - er jo ikke noen ekstremt farerop enda..så raskt ting slutter å utvikle seg hadde vel det stoppet litt opp vil eg tro.
Da bør jeg jo egentlig roe meg - er jo ikke noen ekstremt farerop enda..
mistet trolig en tvilling i forrige svangerskap, tidlig..
Nei, tok aldri noen blodprøver som jeg kan huske.. de trodde jeg mistet, men så gjorde jeg ikke det. I ettertid tror de det var en tvilling for gutten som ble født hadde en ekstra nyresåg de det på blodprøvene da?
Nei, tok aldri noen blodprøver som jeg kan huske.. de trodde jeg mistet, men så gjorde jeg ikke det. I ettertid tror de det var en tvilling for gutten som ble født hadde en ekstra nyre
Han har den, men følges opp jevnlig på både Ahus og Rikshospitalet for dette. Den ene urinlederen er festet i den ekstra nyren så stort inngrep om de må gjøre noe. I tillegg har han stor grad av refluks til begge sider, altfor stor blærekapasitet og resturin. Samt at nyrefunksjonen et skjevfordelt høyre side 18% venstre 82%. På vestre side er denne ekstra nyren, de gjør den ekstra nyren ca 20% av venstre side, og den vanlige nyren 80%åhh. Har han fortatt ekstra nyre eller måtte den opereres bort?
Såpass. Kompliserte greierHan har den, men følges opp jevnlig på både Ahus og Rikshospitalet for dette. Den ene urinlederen er festet i den ekstra nyren så stort inngrep om de må gjøre noe. I tillegg har han stor grad av refluks til begge sider, altfor stor blærekapasitet og resturin. Samt at nyrefunksjonen et skjevfordelt høyre side 18% venstre 82%. På vestre side er denne ekstra nyren, de gjør den ekstra nyren ca 20% av venstre side, og den vanlige nyren 80%
Ja, i bunn og grunn er det komplisert, men han har lite plager pr nåSåpass. Kompliserte greier
Ja, i bunn og grunn er det komplisert, men han har lite plager pr nå
Ja, de følger godt med på blodprøver og mange undersøkelser på nyrefunksjonen, grad av refluks, blærekapasitet, resturin osv. Godt ivaretattdet er jo bra da
Har tatt opp bisettelsen til Ari, ser den nå. Vet ikke om det er det lureste med disse hormonene
NRK sendte direktekor gikk den?
NRK sendte direkte
Den var sterk jafant det på nettet. Må sjå. Syns da står stor respekt te datra som klarte å snakke. Eg klart da ikkje kor masse eg hadde villa.
Enig, jeg hadde ikke klart det heller.fant det på nettet. Må sjå. Syns da står stor respekt te datra som klarte å snakke. Eg klart da ikkje kor masse eg hadde villa.