Skravletråd

I måren skal eg å kjøpe digital test. Klarer ikkje å vente mer! Det MÅ bli 3+. 6+4 i morgen

Sitt å ser på jordmødrene no. Trillinger! Eg hadde dødd!! :hilarious: Kor skal ein gjera av seg liksom? Eller rettere sagt, kor skal ein gjera av dei? :hilarious::hilarious: Hadde ikkje visst kor eg sku plassera de.

Jeg har så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! Testene stiger og jeg er så glad! Tenkte å komme helskinnet til tirsdag, så dele med de nærmeste. Ikm er i morgen eller mandag, så tenker en del på det :shy:
Har dere fortalt til noen andre en mannen?

Jeg har så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! Testene stiger og jeg er så glad! Tenkte å komme helskinnet til tirsdag, så dele med de nærmeste. Ikm er i morgen eller mandag, så tenker en del på det :shy:
Søstera mi og to venninner, samt den gamle termingruppa mi :shy:

Søstera mi og to venninner, samt den gamle termingruppa mi :shy:

Er godt å kunne prate om det med noen andre kan jeg tenke meg. Ikke alltid mannen har forståelse for alt. :hilarious: Det er dessuten mange som vet at vi mistet tidligere i høst, så de ville blitt veldig glad!

Her er det bare mannen som vet, og to gode venninner. Har ikke fortalt noen i familien enda:hilarious:

Jeg våkna med halsvondt i natt, og har migrene på tredje dagen. Også er jeg så kvalm som jeg aldri har vært før, er akkurat 6 uker i dag:hungover: mannen er på jobb og ungene spiller på mobil og x-box og jeg ligger enda i sengen. Får alltid lavt blodtrykk under svangerskap, og i tillegg kjennes det ut som jeg kommer til å kaste opp hvis jeg reiser meg. :grumpy: Dette skulle nok egentlig vært i klagettråden, men men :angelic:

Samme her, har lyst til å fortelle det til hele verden :hilarious: Men synes det er i tidligste laget.. Regner med vi forteller litt og litt av den nærmeste familien i januar/februar :-)

Da har jeg i det minste fått pakka ut jula, men det var ikke lett med blodtrykksfall og dårlig form :meh: Blir ikke å sette opp den andre pynten idag hvertfall, det får bare være tomt i alle hyller og vinduskarmer :hilarious:

Har endelig kommet meg ut på en times tur! Har av en eller annen grunn vært så redd for å bevege på meg, det har liksom vært så trygt å sitte inne og vente på at tiden skal gå :hilarious: Men gud så godt det var å få litt luft og få opp pulsen litt :D skal bli flinkere til det fremover!

Samme her!! Hehe. Har bare fortalt til ene søsteren min, men klør i fingrene etter å si det til flere :angel8

Når skal dere si det til jobben? Har lyst til å si det med en gang bare for å få sagt det, siden jeg gruer meg. Kom tilbake på jobb nå på torsdag etter permisjon.. forhåpentligvis er formen bra og jeg kan jobbe helt ut!

Når skal dere si det til jobben? Har lyst til å si det med en gang bare for å få sagt det, siden jeg gruer meg. Kom tilbake på jobb nå på torsdag etter permisjon.. forhåpentligvis er formen bra og jeg kan jobbe helt ut!
Gruer meg jeg også! Skal ha medarbeidersamtale om et par uker, vurderer si det da..men veldig usikker!

Jeg regner med jeg sier det til HR sjefen til uka. Så venter jeg muligens litt med å si det til de ansatte hos meg til ut i februar (så sant formen holder seg grei og jeg ikke må mikse med arbeidstiden min med tanke på kvalme). De siste dagene har det ikke vært så greit fra ca 4.00 på morgenen:hungover: men har vært i grei nok form til å kunne dra på jobb til vanlig tid:happy:

Når er det "vanlig" å si det til sjefen? Sier dere det på grunn av symptomer og tilrettelegging, eller fordi det vil bli nødvendig om en stund med tilrettelegging og timer hos jordmor osv? :hilarious: Jeg har aldri gjort dette før, så vet ikke om jeg er nødt til å få jordmortimene tilpasset når jeg har fri og sånn...?

Når er det "vanlig" å si det til sjefen? Sier dere det på grunn av symptomer og tilrettelegging, eller fordi det vil bli nødvendig om en stund med tilrettelegging og timer hos jordmor osv? :hilarious: Jeg har aldri gjort dette før, så vet ikke om jeg er nødt til å få jordmortimene tilpasset når jeg har fri og sånn...?

Jeg sa det til min avdelingsleder denne uka fordi det passet overens med et forslag jeg hadde til en liten endring knyttet til mine arbeidsoppgaver. Han var bare positiv :-)

på min jobb skal helst alt av legetimen osv tar utenom arbeidstid dersom man jobber redusert. Jeg jobber jo 100% (bare dagtid), så da er det jo umulig. Men prøver å legge det til morgen eller ettermiddag slik at det berører jobben minst mulig. Men så er det ikke alltid det går heller og det er helt greit. Jeg regner med å bli litt gradert sykemeldt etterhvert pga mye bekkenplager, så da skal jeg prøve å ta kontrollene de dagene jeg er sykemeldt :)

Ang. når jeg forteller sjefen, så hadde jeg lyst til å vente til jeg evt har sett bankende hjerte på tidlig ul om en uke. Men nå har jeg vært ordentlig kvalm og dårlig i dag, så hvis dette fortsetter så forteller jeg kanskje på mandag. Mye lettere for henne å være forståelsesfull hvis hun vet om det. Og det gjelder også mine nærmeste kollegaer som er på min avd (2stk). Tenker det er litt greit for dem å vite dersom jeg blir helt zombie.

Nei, bare jeg og mannen som vet:rolleyes:

Jeg gruer meg masse!!! Begynte i ca ny jobb (fikk jobb når jeg gikk gravid med nummer to) i august etter foreldrepermisjon, og får nå bare jobbet ett år før jeg skal ut igjen i permisjon. Mannsdominert jobb, men svært hyggelig sjef og kollegaer altså. Men var ikke planen tidsmessig dette.
Aaaner ikke når jeg skal si det. Men skal si det før bygda får vite det, for å si deg sånn. Også for å gi sjefen tid til å finne erstatter. Ikke veldig enkelt å finne erstatter. Derfor jeg gruer meg.

Jeg gruer meg masse!!! Begynte i ca ny jobb (fikk jobb når jeg gikk gravid med nummer to) i august etter foreldrepermisjon, og får nå bare jobbet ett år før jeg skal ut igjen i permisjon. Mannsdominert jobb, men svært hyggelig sjef og kollegaer altså. Men var ikke planen tidsmessig dette.
Aaaner ikke når jeg skal si det. Men skal si det før bygda får vite det, for å si deg sånn. Også for å gi sjefen tid til å finne erstatter. Ikke veldig enkelt å finne erstatter. Derfor jeg gruer meg.
Samme her da.. fikk ny jobb mens jeg var i permisjon. Veldig mannsdominert her å. Gruer meg bare til at andre skal si noe negativt, at kollegaer prater seg imellom at jeg skal ut i perm med en gang jeg kommer tilbake osv. Har en veldig snill sjef, så vet han tar det bra og vil være glad på mine vegne. Men hater å være til bry :hilarious:

Vi har jo hatt helt lik el og ikm denne runden, og selvfølgelig lik termin enn så lenge. Må ha vært noe spesielt med den datoen siden det traff for oss begge!!

Jeg har fortalt det til bestevenninnen min, men det er mest fordi jeg vet hun ikke gjør noen stor sak ut av det! Det blir vel mer jubel etter en ultralyd.

Back
Topp