I måren skal eg å kjøpe digital test. Klarer ikkje å vente mer! Det MÅ bli 3+. 6+4 i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Søstera mi og to venninner, samt den gamle termingruppa miJeg har så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! Testene stiger og jeg er så glad! Tenkte å komme helskinnet til tirsdag, så dele med de nærmeste. Ikm er i morgen eller mandag, så tenker en del på det
Har dere fortalt til noen andre en mannen?
Søstera mi og to venninner, samt den gamle termingruppa mi
Jeg har så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! Testene stiger og jeg er så glad! Tenkte å komme helskinnet til tirsdag, så dele med de nærmeste. Ikm er i morgen eller mandag, så tenker en del på det
Samme her!! Hehe. Har bare fortalt til ene søsteren min, men klør i fingrene etter å si det til flereJeg har så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! Testene stiger og jeg er så glad! Tenkte å komme helskinnet til tirsdag, så dele med de nærmeste. Ikm er i morgen eller mandag, så tenker en del på det
Gruer meg jeg også! Skal ha medarbeidersamtale om et par uker, vurderer si det da..men veldig usikker!Når skal dere si det til jobben? Har lyst til å si det med en gang bare for å få sagt det, siden jeg gruer meg. Kom tilbake på jobb nå på torsdag etter permisjon.. forhåpentligvis er formen bra og jeg kan jobbe helt ut!
Når skal dere si det til jobben? Har lyst til å si det med en gang bare for å få sagt det, siden jeg gruer meg. Kom tilbake på jobb nå på torsdag etter permisjon.. forhåpentligvis er formen bra og jeg kan jobbe helt ut!
Når er det "vanlig" å si det til sjefen? Sier dere det på grunn av symptomer og tilrettelegging, eller fordi det vil bli nødvendig om en stund med tilrettelegging og timer hos jordmor osv? Jeg har aldri gjort dette før, så vet ikke om jeg er nødt til å få jordmortimene tilpasset når jeg har fri og sånn...?
Når er det "vanlig" å si det til sjefen? Sier dere det på grunn av symptomer og tilrettelegging, eller fordi det vil bli nødvendig om en stund med tilrettelegging og timer hos jordmor osv? Jeg har aldri gjort dette før, så vet ikke om jeg er nødt til å få jordmortimene tilpasset når jeg har fri og sånn...?
Nei, bare jeg og mannen som vetJeg har så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! Testene stiger og jeg er så glad! Tenkte å komme helskinnet til tirsdag, så dele med de nærmeste. Ikm er i morgen eller mandag, så tenker en del på det
Jeg gruer meg masse!!! Begynte i ca ny jobb (fikk jobb når jeg gikk gravid med nummer to) i august etter foreldrepermisjon, og får nå bare jobbet ett år før jeg skal ut igjen i permisjon. Mannsdominert jobb, men svært hyggelig sjef og kollegaer altså. Men var ikke planen tidsmessig dette.Når skal dere si det til jobben? Har lyst til å si det med en gang bare for å få sagt det, siden jeg gruer meg. Kom tilbake på jobb nå på torsdag etter permisjon.. forhåpentligvis er formen bra og jeg kan jobbe helt ut!
Samme her da.. fikk ny jobb mens jeg var i permisjon. Veldig mannsdominert her å. Gruer meg bare til at andre skal si noe negativt, at kollegaer prater seg imellom at jeg skal ut i perm med en gang jeg kommer tilbake osv. Har en veldig snill sjef, så vet han tar det bra og vil være glad på mine vegne. Men hater å være til bryJeg gruer meg masse!!! Begynte i ca ny jobb (fikk jobb når jeg gikk gravid med nummer to) i august etter foreldrepermisjon, og får nå bare jobbet ett år før jeg skal ut igjen i permisjon. Mannsdominert jobb, men svært hyggelig sjef og kollegaer altså. Men var ikke planen tidsmessig dette.
Aaaner ikke når jeg skal si det. Men skal si det før bygda får vite det, for å si deg sånn. Også for å gi sjefen tid til å finne erstatter. Ikke veldig enkelt å finne erstatter. Derfor jeg gruer meg.
Jeg har så lyst å fortelle hele verden om graviditeten! Testene stiger og jeg er så glad! Tenkte å komme helskinnet til tirsdag, så dele med de nærmeste. Ikm er i morgen eller mandag, så tenker en del på det