Skravletråd

Er så glad nå. Har vært bekymret i hele dag, pga den jævla testen jeg bare MÅTTE ta i dag.... Var jo litt svakere enn i går. Jo fordi morgenurin er SØPPEL!!!!!!
SÅ jeg har gått i hele dag og bare venta på blod og helvete, og tenkt at nei da ble det ikke baby da.
Så tar jeg heldigvis en test nå i kveld og den var sterkere enn noen gang. Nå er jeg så letta at jeg kunne overlevd all verdens motgang.
♥️♥️♥️♥️ Livet dere!
Jeg gleder meg så inderlig til å få 12 uker overstått. Og bare kose meg med stulling og stelling.

Menssmerter er det massevis av og ligamentsmerter. Ja dette er gravid symptomer for alle penga! God følelse! ♥️♥️
 
Jeg er en cola elsker, men har lest at man bør redusere inntak av det... hvor seriøs er dere på sånn? :angelic:
Livet as, helgene mine består av cola og lakris. Hva skal jeg kose meg med nå? :hilarious:
 
Jeg er en cola elsker, men har lest at man bør redusere inntak av det... hvor seriøs er dere på sånn? :angelic:
Livet as, helgene mine består av cola og lakris. Hva skal jeg kose meg med nå? :hilarious:
Drikker pmax og kaffi :rolleyes: REDUSERE er jo relativt :rolleyes: drikker man 5 liter før eller 1....? Haha!! :pompus:
 
Jeg fortalte det til mamma i dag. Hun kjenner meg så godt og ser sånt med en gang. Jammen hadde hun hatt en anelse de siste dagene :hilarious: hun ble heldigvis kjempeglad.

Svigerinnen min fikk vite det i kveld. Vi skulle nemlig spise ost og kjeks hos foreldrene hennes før julekonsert - men det var særdeles lite jeg kunne spise der :laughing002

uansett greit at noen vet. Jeg er i dårlig form så deilig å ikke måtte skjule det altfor mye.
 
Jeg fortalte det til mamma i dag. Hun kjenner meg så godt og ser sånt med en gang. Jammen hadde hun hatt en anelse de siste dagene :hilarious: hun ble heldigvis kjempeglad.

Svigerinnen min fikk vite det i kveld. Vi skulle nemlig spise ost og kjeks hos foreldrene hennes før julekonsert - men det var særdeles lite jeg kunne spise der :laughing002

uansett greit at noen vet. Jeg er i dårlig form så deilig å ikke måtte skjule det altfor mye.
Nærmeste familie får vite det hos oss, da om det skulle gå galt så er det godt at de er der til støtte :) selv erfart på september, da jeg hadde utskraping dagen før bursdagen min :smiley-angry017 ble ikke noe feiring akkurat..
 
Drikker pmax og kaffi :rolleyes: REDUSERE er jo relativt :rolleyes: drikker man 5 liter før eller 1....? Haha!! :pompus:
Jeg drikker heldig vis ikke kaffe, og har sluttet med energidrikk før vi var på innsett.. Men cola, halo det går minst 3 flasker pr. helg (bare meg ja fordi samboer liker ikke cola hahah) :rolleyes:
 
Jeg drikker heldig vis ikke kaffe, og har sluttet med energidrikk før vi var på innsett.. Men cola, halo det går minst 3 flasker pr. helg (bare meg ja fordi samboer liker ikke cola hahah) :rolleyes:
Kutte ned til 2 da kanskje :rolleyes::pompus: haha! Drikker 1 0,33 boks hver kveld :rolleyes: så jeg er kanskje innafor.. :meh:
 
Kutte ned til 2 da kanskje :rolleyes::pompus: haha! Drikker 1 0,33 boks hver kveld :rolleyes: så jeg er kanskje innafor.. :meh:
Det var lurt, kanskje jeg skal kjøpe inn cola bokser istede! En om dagen :hilarious:
 
Klarte ikke å dy meg, endte med to tester nå i kveler en digital (gravid 1-2) og en strimmel. Hadde pos digital 1-2 på tirsdag, det er fem dager. Hadde et håp om at den var høyere i dag.. hcg i morgen igjen.. ingen tvil om positiv strimmel eller noe, men ja.. hadde håpet bedre på digital nå :/
 
Testet positivt 3+3 etter innsett av to egg 12.12 xsmile9. Tester to ganger til dagen, for er livredd for kjemisk som vi hadde på første innsett. Testene blir sterkere og sterkere, og det får meg til å lure på om begge eggene har festet seg. Blir lenge å vente på TUL. Tenker å ta TUL 6+2 for å se antall foster og håper på å få se hjerteslag :Heartred. Første møtet med babyverden nå, og håper det går riktig vei for oss :love7
 

Vedlegg

  • 323A1BB5-FB65-40FC-A94D-7C24F602DA45.jpeg
    323A1BB5-FB65-40FC-A94D-7C24F602DA45.jpeg
    17 KB · Visninger: 25
  • 7A2FAF4A-65A9-4B8D-B43B-3BF06737D27B.jpeg
    7A2FAF4A-65A9-4B8D-B43B-3BF06737D27B.jpeg
    22,6 KB · Visninger: 24
Testet positivt 3+3 etter innsett av to egg 12.12 xsmile9. Tester to ganger til dagen, for er livredd for kjemisk som vi hadde på første innsett. Testene blir sterkere og sterkere, og det får meg til å lure på om begge eggene har festet seg. Blir lenge å vente på TUL. Tenker å ta TUL 6+2 for å se antall foster og håper på å få se hjerteslag :Heartred. Første møtet med babyverden nå, og håper det går riktig vei for oss :love7

på plusstegnet å bedømme så tidlig ville eg tenkt tvillinger ja. Blir spennende å se :D gratulerer så mye :) og velkommen inn hit
 
Julegrøten er inntatt ❤️ beina høyt og tv ❤️
 
Back
Topp