Forseint før jul uansett nåEn lege må rekvirere det, men tror ikke du trenger selve legetimen jeg har tatt de på jobb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forseint før jul uansett nåEn lege må rekvirere det, men tror ikke du trenger selve legetimen jeg har tatt de på jobb
Drikker pmax og kaffi REDUSERE er jo relativt drikker man 5 liter før eller 1....? Haha!!Jeg er en cola elsker, men har lest at man bør redusere inntak av det... hvor seriøs er dere på sånn?
Livet as, helgene mine består av cola og lakris. Hva skal jeg kose meg med nå?
Nærmeste familie får vite det hos oss, da om det skulle gå galt så er det godt at de er der til støtte selv erfart på september, da jeg hadde utskraping dagen før bursdagen min ble ikke noe feiring akkurat..Jeg fortalte det til mamma i dag. Hun kjenner meg så godt og ser sånt med en gang. Jammen hadde hun hatt en anelse de siste dagene hun ble heldigvis kjempeglad.
Svigerinnen min fikk vite det i kveld. Vi skulle nemlig spise ost og kjeks hos foreldrene hennes før julekonsert - men det var særdeles lite jeg kunne spise der
uansett greit at noen vet. Jeg er i dårlig form så deilig å ikke måtte skjule det altfor mye.
Jeg drikker heldig vis ikke kaffe, og har sluttet med energidrikk før vi var på innsett.. Men cola, halo det går minst 3 flasker pr. helg (bare meg ja fordi samboer liker ikke cola hahah)Drikker pmax og kaffi REDUSERE er jo relativt drikker man 5 liter før eller 1....? Haha!!
Kutte ned til 2 da kanskje haha! Drikker 1 0,33 boks hver kveld så jeg er kanskje innafor..Jeg drikker heldig vis ikke kaffe, og har sluttet med energidrikk før vi var på innsett.. Men cola, halo det går minst 3 flasker pr. helg (bare meg ja fordi samboer liker ikke cola hahah)
Det var lurt, kanskje jeg skal kjøpe inn cola bokser istede! En om dagenKutte ned til 2 da kanskje haha! Drikker 1 0,33 boks hver kveld så jeg er kanskje innafor..
Testet positivt 3+3 etter innsett av to egg 12.12 . Tester to ganger til dagen, for er livredd for kjemisk som vi hadde på første innsett. Testene blir sterkere og sterkere, og det får meg til å lure på om begge eggene har festet seg. Blir lenge å vente på TUL. Tenker å ta TUL 6+2 for å se antall foster og håper på å få se hjerteslag . Første møtet med babyverden nå, og håper det går riktig vei for oss
Tusen takk i mårrest testet jeg GRAVID 2-3. Er bare 3+6. Helt sjukt gøy!på plusstegnet å bedømme så tidlig ville eg tenkt tvillinger ja. Blir spennende å se gratulerer så mye og velkommen inn hit
Heldig!Tusen takk i mårrest testet jeg GRAVID 2-3. Er bare 3+6. Helt sjukt gøy!
Tusen takk i mårrest testet jeg GRAVID 2-3. Er bare 3+6. Helt sjukt gøy!
Spennende! Håper på september lykke, kanskje dobbelt også??Tusen takk i mårrest testet jeg GRAVID 2-3. Er bare 3+6. Helt sjukt gøy!
Det hadde vært fantastiskSpennende! Håper på september lykke, kanskje dobbelt også??