Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mannen er på butikken. Jeg skal snart begynne å dekke middagsbord. Men jeg føler jeg er limt fast til sofaen![]()

Sovna herkjenne te den følelsen.![]()

Det er slitsomt å ha overnattingsbesøk, iallefall i denne tilstanden! Hvor lenge har de vært hos dere?Jeg er seriøst i så dårlig humør.. og jeg er så glad for at mannens foreldre reiser i morgen! Jeg prøver å ta meg sammen, men det går omtrent ikke. Nå har jeg flyktet inn på soverommet etter å ha vært i dusjen..
De kom andre juledag, jeg jobbet (heldigvis) dagtid i gårDet er slitsomt å ha overnattingsbesøk, iallefall i denne tilstanden! Hvor lenge har de vært hos dere?
Nå kjører vi hjem, han sovnet nesten med det samme vi fikk stroppet han fast. Lover bra for resten av kvelden, tviler på at vi får lirket han i seng..Ligger å pønsker ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ift alkohol. Vennene vår kommer til å skjønne det når eg på fest nr 2 denne jula ikke drikker noe alkohol.
Hva med å kjøpe vin med skrukork, helle alkoholfri over på den?![]()

Kjenner meg igjen..Ligger å pønsker ut hva jeg skal gjøre på nyttårsaften ift alkohol. Vennene vår kommer til å skjønne det når eg på fest nr 2 denne jula ikke drikker noe alkohol.
Jeg har også tenkt at alle avslører meg i jula, som ikke har spist spekemat, laks, blodig kjøtt, ost.. Jeg tror folk har finni ut alt gravide ikke kan spise, for å så servere detteSliter så med tanker om å fortelle eller ikke fortelle nåVi er egentlig enige om å vente til etter tidlig ultralyd, som er 17.01. Men, så er det julelunsj med familien i morgen, og jeg kan virkelig ikke se for meg at ingen legger merke til at jeg ikke spiser spekemat og rakfisk, som jeg pleier å elske. "Du, hva synes du om rakfisken i år?"
Men samtidig føles det så utrolig tidlig.. Selv om alle vet vi har prøvd i to år. Og 17.01 virker så uendelig lenge til..
når jeg i tillegg har takka nei til alkohol og har slutta med nikotin, er det nesten rart ingen reagerer.. men her har de ikke spurt engang 
Jeg og! I natt har jeg sovet fire timer, men våkna hvertfall 3-4 ganger i løpet av den tiden. Samma de andre nettene i det siste. Er det en gravidgreie? Eller er det en nikotinabstinens (for min del i alle fallJeg sover så dårlig om nettene nå.. orker ikke å begynne med det allerede![]()
)Jeg og! I natt har jeg sovet fire timer, men våkna hvertfall 3-4 ganger i løpet av den tiden. Samma de andre nettene i det siste. Er det en gravidgreie? Eller er det en nikotinabstinens (for min del i alle fall)
Slitsomt åkke som! Får du tid til å sove litt på dagtid?![]()
Håper det går over snart uansett grunn!ikke nikotinen sin skyld her i alle fall. Ikke slutter på noe
Duppet av en halvtimes tid på sofaen i går på dagen. Ellers går det gjerne i ett..