Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vakt i hele pinsenNoen andre som jobber på helligdagene? Her begynner jeg som vanlig på jobb kl 730 idagJobber i helsevesenet. Får 133% helligdagstillegg idag da
![]()
Skal på jobb i kveld. Deilig å få med seg noen av de røde dagene når betalingen er så godNoen andre som jobber på helligdagene? Her begynner jeg som vanlig på jobb kl 730 idagJobber i helsevesenet. Får 133% helligdagstillegg idag da
![]()
Noen andre som jobber på helligdagene? Her begynner jeg som vanlig på jobb kl 730 idagJobber i helsevesenet. Får 133% helligdagstillegg idag da
![]()
God vakt til dere som jobber i pinsen!
Fy fa#n som jeg hater de små djevelkrypa
Er redd for at et par har klatret opp i livmora mi og festet seg der også, men det er kanskje å overdrive? 

HahahaBle bitt av fått i helga. Nå er jeg selvsagt redd for at det påvirker den lille i magen negativt, slik at vi må igjennom det samme som vi var sist svangerskap på nyttFy fa#n som jeg hater de små djevelkrypa
Er redd for at et par har klatret opp i livmora mi og festet seg der også, men det er kanskje å overdrive?
![]()
klatret opp i livmora faktisk
Håper det ikke blir som sist. Tvitvi Deilig med ekstra betaling, får nesten håpe på en liiten utrykning daJeg har vakt i hele pinsenMen det er en hvilende vakt, så får bare en 1/5 timelønn per time (10-16), skjer det derimot noe så får jeg betalt 600,- på timen, samt utrykning som er 250,-
![]()
Hihi, her pleier alltid jeg kjøre hvis det har vært øl til maten hos svigers, så de mistenker ingenting endaFri her - men tilbringer dagen med svigers, kan nesten telles som jobb? Bortsett fra at jeg ikke får noe helligdagstillegg for det... etter en hel helg hvor jeg har holdt meg unna alkoholen, har de også begynt å se rart på meg... tror de mistenker noe.
Når skal dere fortelle de?God vakt! Ja, det gjør ingenting å være på jobb med ekstra lønnSkal på jobb i kveld. Deilig å få med seg noen av de røde dagene når betalingen er så god![]()
Fint med fri også! Spesielt mtp at alle andre har fri i helligdageneJepp, men i år har jeg på magisk vis hatt fri de fleste helligdageneGod vakt til dere som jobber i pinsen!
Haha, nå lo jeg littBle bitt av fått i helga. Nå er jeg selvsagt redd for at det påvirker den lille i magen negativt, slik at vi må igjennom det samme som vi var sist svangerskap på nyttFy fa#n som jeg hater de små djevelkrypa
![]()
Jeg er også LIVREDD flått! Husker jeg søkte opp nr til legevakta sist svangerskap før jeg skulle på tur, bare sånn i tilfelle jeg skulle bli bitt av flått så jeg kunne høre hva jeg skulle gjøre
Samme med hoggorm forresten! HjeeeelpGod vakt til deg ogsåGod vakt! Ja, det gjør ingenting å være på jobb med ekstra lønn![]()
Haha, nå lo jeg littJeg er også LIVREDD flått! Husker jeg søkte opp nr til legevakta sist svangerskap før jeg skulle på tur, bare sånn i tilfelle jeg skulle bli bitt av flått så jeg kunne høre hva jeg skulle gjøre
Samme med hoggorm forresten! Hjeeeelp
Vi får satse på det går heeelt fint med lille spiren![]()
Men jeg nekter å la hoggormen og flåtten vinne! Jeg nekter! Hahahaklatret opp i livmora faktisk
Håper det ikke blir som sist. Tvitvi
![]()
Ble bitt av fått i helga. Nå er jeg selvsagt redd for at det påvirker den lille i magen negativt, slik at vi må igjennom det samme som vi var sist svangerskap på nyttFy fa#n som jeg hater de små djevelkrypa
![]()

Haha, jeg er helt likHaha! Godt vi er flere! Hoggorm er også veldig skummelt - tror hver pinne i skogen er en hoggorm og hyler og hopper mens jeg løper hvis jeg kjenner noe bevege seg på leggen (typ strå)Men jeg nekter å la hoggormen og flåtten vinne! Jeg nekter!
![]()
Mannen blir helt oppgitt av meg 
Jeg er veterinærDeilig med ekstra betaling, får nesten håpe på en liiten utrykning daHva jobber du med?
![]()
Det tar rundt ett døgn før Borrelia'en klarer å flytte seg fra magen på flåtten og ut i blodomløpet vårt, så hvis man sjekker seg for flått morgen og kveld så skal man være relativt trygg mot Borrelia i det minsteTipper det går fint - den var så liten at jeg så vidt så den, så kan ikke ha sitte så lenge. Vet ikke hvor lang tid det tar for de småjævlene å fylle seg med blod?