Skravletråd

Flere som fortsatt ammer forrigemann? Fant nettopp ut at om man ammer når man blir gravid har man 9 ganger større "risiko" for at det blir tvillinger o_O
 
Flere som fortsatt ammer forrigemann? Fant nettopp ut at om man ammer når man blir gravid har man 9 ganger større "risiko" for at det blir tvillinger o_O
Åi! Er det det? Nå skulle jeg virkelig ønske jeg amma :laughing001
 
Flere som fortsatt ammer forrigemann? Fant nettopp ut at om man ammer når man blir gravid har man 9 ganger større "risiko" for at det blir tvillinger o_O
Whaaaat? Jeg ammer fremdeles forrige, men bare morgen og kveld... ikke sikker på om jeg er klar for tvillinger da :woot:
 
Flere som fortsatt ammer forrigemann? Fant nettopp ut at om man ammer når man blir gravid har man 9 ganger større "risiko" for at det blir tvillinger o_O

Ammer fortsatt (dessverre), noen er standhaftige :shy:.. håper å slutte i sommer. Hvorfor er det større risiko for tvillinger om man ammer?
 
Så kjekt å komme i samme termin gruppe som deg:D har jo følgt deg en stund inne på vi som prøver :D
I like måte! Veldig koselig :love017 Når var det du fikk termin? ❤️
 
Ammer fortsatt (dessverre), noen er standhaftige :shy:.. håper å slutte i sommer. Hvorfor er det større risiko for tvillinger om man ammer?

Jeg fant ikke så mye om det på norsk, man finner mer om det på engelsk. Henger sammen med igf-nivå. Forhøyet IGF skal gi økt risiko for at flere egg slippes eller noe i den duren. Andre ting kan jo også spille inn, som gener og alder. Punkt 5 her: https://www.pfc.no/artikler/8-ting-som-oker-dine-sjanser-for-a-fa-tvillinger/
 
Haha! Frister det med twins?
Åhh, ja! Det er drømmen :hilarious: Jeg vil ha 3 barn, men mannen vil bare ha 2, så derfor har jeg funnet ut av at tvillinger ville vært perfekt :hilarious:
 
:happy::D:D
Da krysser jeg fingrene for tvillinger hos dere :D
Takk for det! Krysser fingrene selv, men har mine tvil :laughing002 Ingen andre tvillinger her i familien så :happy090
 
U

Ut fra eggløsning jeg selv registrerte så blir termin 15 februar :) du da?
Så koselig! Kanskje en liten valentin-baby da? :love017
Jeg har foreløpig termin rundt 5 februar :)
 
Back
Topp