Skravletråd

En tråd i 'Februar 2020' startet av Lysistrata, 30 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lysistrata Forelsket i forumet

Vi skal forhåpentligvis henge her i et knippe måneder alle mann, like greit med en skravletråd om alt og ingenting først som sist. Fyr løs, så kan vi "samle innlegg" til skjult forum når den tid kommer samtidig :joyful:

2. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Så bra :D

3. Lysistrata Forelsket i forumet

Noen som har lagt planer for ferien i sommer?

4. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Absolutt ingenting! :hilarious:

5. Lysistrata Forelsket i forumet

Kanskje like greit tatt omstendighetene i betraktning, lurer på hvordan formen er når vi skal ut og farte :hilarious:

6. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Jeg skal til Albania i to uker sammen med familien på mamma sin side :) Gleder meg veldig, men er veldig spent på hvordan formen blir å være :rolleyes:

7. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Så flott med skravletråd :D
    Vi tenkte å ta en tur til Danmark med svigerfamilien, så det blir morro :D

8. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Får håpe formen er fin! Jeg skal til Danmark, så håper at ikke formen er så gale her heller. Orker ikke å være kvalmen på danskeferja :hilarious:

9. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Huff, ja :hilarious: Hadde nok blitt en laaang tur over kan jeg tenke meg :D Satser på at det går greit;)

10. Pjusken91 Glad i forumet Februarbarna 2020

Supert med en sånn tråd :)
    Vi skal en uke til Kroatia i august. Gleder meg! Det blir kanskje også en tur til Danmark. Ellers håper jeg på varm og fin sommer her hjemme :happy:

11. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Vi får krysse fingrene for at formen er fin for oss begge, og alle andre som skal ut og farte i sommer :p

• Liker Liker x 1
  12. Lysistrata Forelsket i forumet

Jeg mååå hjem til Bergen en tur uansett form, flere år siden jeg har vært der nå, det blir ikke enklere når vi etterhvert har to små :hilarious: Hadde egentlig tenkt å ta en langhelg hos ei venninne jeg ikke har sett på et par år, sambo sin slekt fra utlandet kommer på besøk. Ooog en langhelg til Sverige eller Køben for Nipt. Oh lord, la formen være bra :p

13. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Krysser fingrene for god form :signs003 Det trenger du visst :laughing002

14. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Oiida, ja da håper jeg virkelig at formen holder seg!:joyful:

Huff, jeg kjenner jeg er skikkelig redd for den kvalmen jeg :rolleyes: Det er noe jeg takler veldig dårlig, og får helt panikk om jeg føler at jeg må kaste opp :banghead:

15. Lysistrata Forelsket i forumet

Har du emetofobi?

16. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Jepp, veldig og!

17. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Ja, vi skal til Hellas i to uker, første utenlandsferien med hele familien på fire år!

18. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Det skjønner jeg! Men ikke ta sorgene på forskudd, det er slett ikke sikkert at du blir kvalm i det hele tatt! Selv har jeg aldri vært antydning til kvalm i de to foregående svangerskapene mine, og begge endte i to velskapte barn, så det går fint an å være gravid uten å være kvalm eller kaste opp :)

19. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Håper på det beste :)

• Liker Liker x 1
  20. Lysistrata Forelsket i forumet

Aj, har et par venninner som har det heftig og. Som en annen påpeker, ikke sikkert du vil merke noe kvalme i det hele tatt, rart hvor forskjellige svangerskap kan være både fra person til person og et barn til et annet.

• Hjertelig Hjertelig x 1

Del denne siden