Skravletråd

Planen er en uke til Kypros tidlig august ☺️ Også blir det sikkert en tur til dyreparken med jentungen og en tur til Oslo og besøke litt familie som bor der ☺️

Jeg bor I utlandet, så skal hjem til Oslo 1,5 uke i juli med sambo, håpet å få til en biltur til Vestlandet så han får sett litt mer av Norge :)

Oooh, høres digg ut! Hvor mange er dere?
Vi har leid en leilighet til oss fire, men den første uka av ferien overlapper med foreldrene mine sin ferie på samme sted (de bor på et hotell like i nærheten), så det blir veldig deilig siden det betyr gode muligheter for barnevakt og litt kjærestetid for meg og sambo :D

Vi har leid en leilighet til oss fire, men den første uka av ferien overlapper med foreldrene mine sin ferie på samme sted (de bor på et hotell like i nærheten), så det blir veldig deilig siden det betyr gode muligheter for barnevakt og litt kjærestetid for meg og sambo :D
Ååå, det hørtes deilig ut! Godt med litt alenetid, og gøy for besteforeldre å kunne få være litt med barnebarn :D

Og til vi får en skjult gruppe:smiley-ashamed004:D
Jaa! Det blir koselig. Fikk ikke vært med på skjult forum med førstemann da jeg ikke var like aktiv på forum den gang :smiley-ashamed004

Hva er kravene for å kunne være med på skjult forum?
Det blir vel noen grupperegler når vi får nok innlegg til å få skjult forum :) Det pleier å være at en må skrive mer enn så og så mange innlegg pr måned, om ikke jeg tar helt feil :)

Back
Topp