Lysistrata
Forelsket i forumet
Ja, vi skal til Hellas i to uker, første utenlandsferien med hele familien på fire år!
Oooh, høres digg ut! Hvor mange er dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi skal til Hellas i to uker, første utenlandsferien med hele familien på fire år!

Vi har leid en leilighet til oss fire, men den første uka av ferien overlapper med foreldrene mine sin ferie på samme sted (de bor på et hotell like i nærheten), så det blir veldig deilig siden det betyr gode muligheter for barnevakt og litt kjærestetid for meg og samboOooh, høres digg ut! Hvor mange er dere?
Ååå, det hørtes deilig ut! Godt med litt alenetid, og gøy for besteforeldre å kunne få være litt med barnebarnVi har leid en leilighet til oss fire, men den første uka av ferien overlapper med foreldrene mine sin ferie på samme sted (de bor på et hotell like i nærheten), så det blir veldig deilig siden det betyr gode muligheter for barnevakt og litt kjærestetid for meg og sambo![]()
Vi skal 4 uker til Frankrike, så jeg håper virkelig formen er godhvis ikke får jeg tilbringe mye tid i leiligheten...
![]()
En liten by utfor Montpellier og en liten by utfor MarseilleHvor I Frankrike?

En liten by utfor Montpellier og en liten by utfor Marseille![]()
Åå, misunner dere! Har alltid hatt lyst å dra til FrankrikeEn liten by utfor Montpellier og en liten by utfor Marseille![]()
Åå, det hørtes deilig ut. Så heldige dere er!En liten by utfor Montpellier og en liten by utfor Marseille![]()
Åå, misunner dere! Har alltid hatt lyst å dra til FrankrikeBlir sikkert kjempe koselig!
Svigermor er fransk, så svigerfamilien har leilighet utforbi MontpellierÅå, det hørtes deilig ut. Så heldige dere er!
så skal vi feriere med foreldrene mine etterpå i en liten by hvor jeg er vokst opp med å reise på ferie 

Og til vi får en skjult gruppeGleder meg til marsgruppa kommer i gang, og vi ikke er bakerst i terminrekka lenger![]()

Samme herGleder meg til marsgruppa kommer i gang, og vi ikke er bakerst i terminrekka lenger![]()

Jaa! Det blir koselig. Fikk ikke vært med på skjult forum med førstemann da jeg ikke var like aktiv på forum den gangOg til vi får en skjult gruppe![]()

Noen som har lagt planer for ferien i sommer?
Hva er kravene for å kunne være med på skjult forum?Jaa! Det blir koselig. Fikk ikke vært med på skjult forum med førstemann da jeg ikke var like aktiv på forum den gang![]()
Det blir vel noen grupperegler når vi får nok innlegg til å få skjult forumHva er kravene for å kunne være med på skjult forum?