Skravletråd

Så koselig! Kanskje en liten valentin-baby da? :love017
Jeg har foreløpig termin rundt 5 februar :)
Ja ut fra forrige mens så skal jeg ha termin 6 februar, men el kom 22 april, Det er jeg ganske sikker på. Men får det bekreftet på en eventuell ultralyd da litt senere :)
 
Skal man virkelig ta 4 tab daglig av nycoplus gravid?:hilarious: Syns det var så masse:rolleyes:
 
Flere som begynner å få litt crazy drømmer? Drømmer mest at jeg mister babyen foreløpig, ikke sånn kjempegøy, men glad når jeg våkner da :blackeye:
 
Flere som begynner å få litt crazy drømmer? Drømmer mest at jeg mister babyen foreløpig, ikke sånn kjempegøy, men glad når jeg våkner da :blackeye:
Åå, det hørtes fælt ut! Jeg har og hatt et par av de drømmene :(
 
Skal man virkelig ta 4 tab daglig av nycoplus gravid?:hilarious: Syns det var så masse:rolleyes:
Jeg tar de Lifeline Care Gravid og der er det to tabletter og to kapsler daglig i alle fall ;) Jeg passet på å bestille 8 pk nå når de var på 30% :hilarious:
 
Flere som begynner å få litt crazy drømmer? Drømmer mest at jeg mister babyen foreløpig, ikke sånn kjempegøy, men glad når jeg våkner da :blackeye:

Ugh, ja, hadde en grusom og veldig grafisk drøm om det i går som var helt surrealistisk, typ science fiction o_O
 
Ugh, ja, hadde en grusom og veldig grafisk drøm om det i går som var helt surrealistisk, typ science fiction o_O

Tror det er helt vanlig, heldigvis, men ikke noe gøy når det står på. Virker jo så ekte!
 
Det er masse ja :p Jeg deler opp tablettene i to så det blir jo 6 deler. Prosjekt å få det ned :hilarious:
Går fint å ta de hele, jeg er bare ikke vandt med å ta slikt i graviditetene :rolleyes: men siden jeg nå er over 30 så føler jeg at jeg må :hilarious: og dessuten er jeg så kresen under svangerskap så kommer aldri til å få i meg nok av det jeg trenger:oops:
 
Gi meg styrke! Er så kvalm og trøtt og skal ut for å løpe intervaller med en av klassene jeg har i kroppsøving nå klokken 10! Kommer sikkert både til å kaste opp og tisse på meg underveis #forbilde :hilarious:
 
Gi meg styrke! Er så kvalm og trøtt og skal ut for å løpe intervaller med en av klassene jeg har i kroppsøving nå klokken 10! Kommer sikkert både til å kaste opp og tisse på meg underveis #forbilde :hilarious:

Hahaha, oh the images. En haug sympati og lykkeønskninger din vei, høres ut som gymtimen de kommer til å mimres om på reunion :hilarious:
 
Back
Topp