Lysistrata
Forelsket i forumet
Haha med unntak av punkt 8, folat, så krysser jeg ikke av en eneste boks - liten sjangse for tvillinger altså![]()
Jeg har 6 av 8 punkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha med unntak av punkt 8, folat, så krysser jeg ikke av en eneste boks - liten sjangse for tvillinger altså![]()
Åhh, ja! Det er drømmenJeg vil ha 3 barn, men mannen vil bare ha 2, så derfor har jeg funnet ut av at tvillinger ville vært perfekt
![]()
Ja ut fra forrige mens så skal jeg ha termin 6 februar, men el kom 22 april, Det er jeg ganske sikker på. Men får det bekreftet på en eventuell ultralyd da litt senereSå koselig! Kanskje en liten valentin-baby da?
Jeg har foreløpig termin rundt 5 februar![]()
Syns det var så masse
Åå, det hørtes fælt ut! Jeg har og hatt et par av de drømmeneFlere som begynner å få litt crazy drømmer? Drømmer mest at jeg mister babyen foreløpig, ikke sånn kjempegøy, men glad når jeg våkner da![]()
Åå, det hørtes fælt ut! Jeg har og hatt et par av de drømmene![]()

Samme herOg at mannen er utro! Da er jeg flyr forbanna på ham når jeg våkner![]()

De har jeg og hatt flere ganger!! Og jeg er like sinna hver gangOg at mannen er utro! Da er jeg flyr forbanna på ham når jeg våkner![]()

Jeg tar de Lifeline Care Gravid og der er det to tabletter og to kapsler daglig i alle fallSkal man virkelig ta 4 tab daglig av nycoplus gravid?Syns det var så masse
![]()

Det er masse jaSkal man virkelig ta 4 tab daglig av nycoplus gravid?Syns det var så masse
![]()

Flere som begynner å få litt crazy drømmer? Drømmer mest at jeg mister babyen foreløpig, ikke sånn kjempegøy, men glad når jeg våkner da![]()
Ugh, ja, hadde en grusom og veldig grafisk drøm om det i går som var helt surrealistisk, typ science fiction![]()
Tror det er helt vanlig, heldigvis, men ikke noe gøy når det står på. Virker jo så ekte!
Går fint å ta de hele, jeg er bare ikke vandt med å ta slikt i graviditeteneDet er masse jaJeg deler opp tablettene i to så det blir jo 6 deler. Prosjekt å få det ned
![]()
og dessuten er jeg så kresen under svangerskap så kommer aldri til å få i meg nok av det jeg trenger
HahahahaGi meg styrke! Er så kvalm og trøtt og skal ut for å løpe intervaller med en av klassene jeg har i kroppsøving nå klokken 10! Kommer sikkert både til å kaste opp og tisse på meg underveis #forbilde![]()

Gi meg styrke! Er så kvalm og trøtt og skal ut for å løpe intervaller med en av klassene jeg har i kroppsøving nå klokken 10! Kommer sikkert både til å kaste opp og tisse på meg underveis #forbilde![]()