Skravletråd

En tråd i 'Februar 2020' startet av Lysistrata, 30 Mai 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Åhh, det blir deilig :D Jeg har bare 3 uker, men det går fint :)

• Liker Liker x 1
  2. Lillemirakel2020 Elsker forumet Augustlykke 2022 ❤️ Assistert-jentene Januarlykke 2020

Jeg har 4 dager igjen på jobb, så blir det 4 uker ferie! Og Frankrike i 3,5 uker :D gleder meg til å komme meg utenlands :happy:

• Liker Liker x 3
  3. Bkno3007092 Flørter med forumet

Oppdatering, den sitter der den skal men kunne ikke så se mye i dag siden jeg ikke er så langt på vei enda. Max 6 uker akkurat. Så blir nok satt tilbake på neste ultralyd om 3 uker. Hun ville ha meg inn igjen. Men sa at alt ser bra ut ift uken jeg er i, og den sitter i livmoren og ingenting i egglederne. Så blødningen kunne være helt tilfeldig og uskyldig. Så bare en buet prikk på skjermen inni denne posen :hilarious:

• Hjertelig Hjertelig x 6
    • Liker Liker x 2
  4. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Samme her :)

5. Skach Elsker forumet Oktoberlykke2020❤ Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Bra det hittil ser positivt ut! Krysser fingrene for neste UL :D

6. Bkno3007092 Flørter med forumet

Ja hadde ikke forventet å se noe særlig utenom plommesekken. El var rundt 20-22 mai, så kan nok stemme med størrelsen som var 2mm nå i dag. Men vil gjerne se hjerteaktivitet før jeg tror helt på dette. Så blir vel likegyldig frem til jeg får bekreftet det. Vil ikke ha så store forhåpninger enda siden jeg har hatt litt blødninger. Men har stoppet nå og ikke hatt noe siden. Ikke smerter heller. Så må bare vente å se:)

7. Skach Elsker forumet Oktoberlykke2020❤ Febbisbebbis'18 Snøfnuggene 2018

Ja det er ikke så mye annet å gjøre ;) Jeg føler meg ikke spesielt gravid for å si det sånn, litt trøtt og svimmel, men sover, trener, jobber og spiser som normalt :p Da får jeg litt den følelsen at når jeg kommer til UL så kommer det ikke til å være noe der :hilarious:

8. Bkno3007092 Flørter med forumet

Haha samme her:hilarious:

• Liker Liker x 1
  9. Mamma x 2 jenter Betatt av forumet

6+0 i dag, halvveis til de magiske tolv! Helt vilt hvor sent tiden går!! :arghh::arghh::hilarious:

• Enig Enig x 4
  10. Vivi Guest

Enig, tiden går altfor sakte:rolleyes:

• Liker Liker x 1
  11. Batuuli Gift med forumet Februarbarna 2020

Jepp :rolleyes:

12. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Nå er det nok bare timer til marsgruppa er oppe og går! Da er vi ikke lenger kortest på vei av termingruppene :hilarious:

• Liker Liker x 5
    • Optimistisk Optimistisk x 2
  13. Mamma x 2 jenter Betatt av forumet

Det blir godt å slippe å være bakerst i rekka :hilarious:

• Enig Enig x 1
  14. Hoppestokk Elsker forumet Himmelbarn Februarlykke 2022❄️ Februarbarna 2020

Gjett om :smiley-bounce016

• Liker Liker x 1
  15. Toffifee Forumet er livet Januarlykke 2020 Februarbarna 2020

Åiåi! Det er helt sant! Tida flyr :hilarious:

16. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

Jeg føler litt på å komme humpete inn med marginalt håp.
    Jeg er i det minste sykmeldt, så her er jobben å hvile og ruge akkurat nå.

• Liker Liker x 3
    • Hjertelig Hjertelig x 3
  17. Tekopp Forumet er livet Septembergull'17 Februarbarna 2020

Ferie ja, har bare 2 uker ferie i år, og mesteparten av de går på å reise nordover for å feire bryllup til søstra mi.
    Gleder meg masse til det da, hvertfall det å faktisk være der oppe. Men gruer meg litt til å fly med en snart toåring og sikkert ikke være helt i form sjæl.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  18. RainbowDash Forumet er livet Vi som prøver :) Himmelbarn Assistert-jentene

:D

• Liker Liker x 4
    Last edited: 6 Jul 2019
  19. Mamma_s Elsker forumet Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 VIP

Sist jeg var gravid fikk jeg veldig dårlig syn, veldig tåkete og uklart. Veldig ekkelt! Legen mente det kom av at væsken på øyet er tykkere når man går gravid..synet ble normalt igjen etter fødsel. Nå har jeg allerede begynt å merke det i dette svangerskapet også:sorry: Sist kom det ikke før rundt uke 25, hadde håpet å slippe det denne gang:hilarious:

20. Maru246 Forelsket i forumet

Vi skal til hytta i år! Gleder meg veldig! Og hvis alt ser bra ut på TUL denne uken, så skal vi fortelle mamma og pappa på hytta, så er så spent!

Del denne siden