Åhh, det blir deiligHar også ferie i slutten av juli, 4uker!! Gleder meg veldig til fri![]()
Åhh, det blir deiligHar også ferie i slutten av juli, 4uker!! Gleder meg veldig til fri![]()
Samme herJeg var ikke kvalm en dag forrige gang og fikk jente![]()
Bra det hittil ser positivt ut! Krysser fingrene for neste ULSkal inn klokken 14. Håper bare den sitter der den skal. Ble litt små irritert på legen som ikke var positiv i det hele tatt når jeg nevnte blødningene
Ja hadde ikke forventet å se noe særlig utenom plommesekken. El var rundt 20-22 mai, så kan nok stemme med størrelsen som var 2mm nå i dag. Men vil gjerne se hjerteaktivitet før jeg tror helt på dette. Så blir vel likegyldig frem til jeg får bekreftet det. Vil ikke ha så store forhåpninger enda siden jeg har hatt litt blødninger. Men har stoppet nå og ikke hatt noe siden. Ikke smerter heller. Så må bare vente å seBra det hittil ser positivt ut! Krysser fingrene for neste UL![]()
Ja det er ikke så mye annet å gjøreJa hadde ikke forventet å se noe særlig utenom plommesekken. El var rundt 20-22 mai, så kan nok stemme med størrelsen som var 2mm nå i dag. Men vil gjerne se hjerteaktivitet før jeg tror helt på dette. Så blir vel likegyldig frem til jeg får bekreftet det. Vil ikke ha så store forhåpninger enda siden jeg har hatt litt blødninger. Men har stoppet nå og ikke hatt noe siden. Ikke smerter heller. Så må bare vente å se![]()
Haha samme herJa det er ikke så mye annet å gjøreJeg føler meg ikke spesielt gravid for å si det sånn, litt trøtt og svimmel, men sover, trener, jobber og spiser som normalt
Da får jeg litt den følelsen at når jeg kommer til UL så kommer det ikke til å være noe der
![]()
Enig, tiden går altfor sakte6+0 i dag, halvveis til de magiske tolv! Helt vilt hvor sent tiden går!!![]()
Jepp6+0 i dag, halvveis til de magiske tolv! Helt vilt hvor sent tiden går!!![]()
Det blir godt å slippe å være bakerst i rekkaNå er det nok bare timer til marsgruppa er oppe og går! Da er vi ikke lenger kortest på vei av termingruppene![]()
Åiåi! Det er helt sant! Tida flyrNå er det nok bare timer til marsgruppa er oppe og går! Da er vi ikke lenger kortest på vei av termingruppene![]()
Har dere noe ferie planer for i år?![]()