Skravletråd

Den neste som nevner flått skal personlig få komme hit i sommer og plukke flått av både meg og hunden. :eek:
 
Min forrige hund fikk for noen år siden rundt 20-30 flått til dagen en periode, det var helt syykt mye flått da :woot: Men jeg kan ikke huske å ha hatt en eneste en siden jeg var liten :)


Jeg takler mye rart, tror det krypet er min achilleshæl. 20-30 om dagen er jo sjukt! Skjer det skal jeg titte på samboeren og peke på magen og be en fin, liten, instendig bønn til ham om å ta seg av det. :chicken:
 
Jeg takler mye rart, tror det krypet er min achilleshæl. 20-30 om dagen er jo sjukt! Skjer det skal jeg titte på samboeren og peke på magen og be en fin, liten, instendig bønn til ham om å ta seg av det. :chicken:
Det var ikke dumt :p
 
Min forrige hund fikk for noen år siden rundt 20-30 flått til dagen en periode, det var helt syykt mye flått da :woot: Men jeg kan ikke huske å ha hatt en eneste en siden jeg var liten :)

Wæææ! Åssen oppdaget du dem? Da kan de vel hoppe av dyret og ta seg til rette innendørs også :nailbiting: Har heldigvis ingen dyr:hilarious:
 
Wæææ! Åssen oppdaget du dem? Da kan de vel hoppe av dyret og ta seg til rette innendørs også :nailbiting: Har heldigvis ingen dyr:hilarious:
De krøp rundt på pelsen! Hunden hadde ganske lys pels, så de var lette å se :hilarious: Mange festet seg også da. Så vi hadde en runde med å gre pelsen ute etter hver tur for å prøve å børste av en del og så satt vi nesten hele kveldene og plukket flått som hadde bitt seg fast :hilarious: Det var så utrolig kvalmt!!:wtf:
 
Har dere noe ferie planer for i år? :joyful:

Vi skal være en uke med svigers på feriehytte ved svenske kysten :hilarious: vil da være ca 9 uker på vei og håper vi har fått tatt en ul før det så vi kan dele nyheten ❤️
 
Vi skal en uke til Kypros i august med foreldrene mine ☺️ Så tar vi det litt som det kommer. Hiver oss nok i bilen å kjører en tur til Oslo og Dyreparken i Kristiansand ❤️
 
Har dere noe ferie planer for i år? :joyful:

Vi skal være en uke med svigers på feriehytte ved svenske kysten :hilarious: vil da være ca 9 uker på vei og håper vi har fått tatt en ul før det så vi kan dele nyheten ❤️

Eldstemann flytter ut neste uke :D uken etter drar vi til Bergen, gleeeder meg som en unge til å være turist i egen by siden det begynner å bli noen år siden jeg var der. Blir langhelg i Køben eller Stockholm om noen uker.
 
Vi har ingen planer for ferien i år, tenker å bare ta det som det kommer. Høsten kommer til å bli veldig travel jobbmessig, så ønsker en rolig ferie:p
 
Angående denne fl(å)tte praten, så til dere med hund anbefaler jeg bravecto flåttmiddel, man risikerer å finne en dø eller døende flått på hunden en gang i blant, men fordelen er at når flåtten har bitt seg fast så dør den! Jeg foretrekker selvfølgelig mest mulig døde flått!
 
Sommerfest med jobb til helga.. Er ikke den som sier nei takk til noe å drikke.. Hvordan i huleste skal jeg klare å skjule det???? Noen som har noen tips?? :)
 
Angående denne fl(å)tte praten, så til dere med hund anbefaler jeg bravecto flåttmiddel, man risikerer å finne en dø eller døende flått på hunden en gang i blant, men fordelen er at når flåtten har bitt seg fast så dør den! Jeg foretrekker selvfølgelig mest mulig døde flått!

Når du sier det har vi en Bravecto liggende, vet ikke om smeltehjernen har satt inn ennå, eller om den fortsatt ikke er god etter forrigemann, haha. Vi har ikke prøvd det før, godt å høre det funker.
 
Har dere noe ferie planer for i år? :joyful:

Vi skal være en uke med svigers på feriehytte ved svenske kysten :hilarious: vil da være ca 9 uker på vei og håper vi har fått tatt en ul før det så vi kan dele nyheten ❤️
Her blir det tur til Albania sammen med mamma sin familie :) :D
 
Når du sier det har vi en Bravecto liggende, vet ikke om smeltehjernen har satt inn ennå, eller om den fortsatt ikke er god etter forrigemann, haha. Vi har ikke prøvd det før, godt å høre det funker.
Ja, jeg har i hvertfall ikke fått noen negative tilbakemeldinger på den :D Og det er absolutt sesong for å gi en nå ;)
 
Sommerfest med jobb til helga.. Er ikke den som sier nei takk til noe å drikke.. Hvordan i huleste skal jeg klare å skjule det???? Noen som har noen tips?? :)
Du kan si du har hatt urinveisinfeksjon og står på Selexid :) Antibiotika og alkohol skal ikke blandes ;)
 
Back
Topp