Skravletråd

Sommerfest med jobb til helga.. Er ikke den som sier nei takk til noe å drikke.. Hvordan i huleste skal jeg klare å skjule det???? Noen som har noen tips?? :)

Har samme utfordring om 2 uker. Det er egentlig bestilt hotellrom til meg, men vurderer å si at jeg må kjøre hjem. Må dikte opp en unnskyldning om at vi skal avgårde på noe tidlig neste morgen...

Hei! :-) Jeg har fulgt litt med en stund her inne, men nå slenger jeg meg med jeg og. Kjekt å ha noen å snakke med om alt som skjer, særlig denne tiden hvor man liksom ikke kan prate med hvermannsen..
Jeg er 28 år, førstegangsgravid og 6+0 i dag :-)

Jeg skal faktisk jobbe hele sommeren. Er student og dermed må jeg ha litt ekstra, særlig nå hvis alt går som det skal og den lille kommer neste år.

Blir kjekt å følge litt mer med her inne og bli litt bedre kjent med dere! Det virker som en fin gjeng :-)

Skal, skal ikke. Moren min er hos oss i helgen og har ikke fortalt henne nyheten enda.. vi har hatt ett vanskelig forhold de siste årene slik, noe som gjør at jeg ikke vet hvordan jeg skal si det. Føler alt er overfladisk mellom oss, men vil jo så gjerne dele dette..

Ei venninne lurte på om vi skulle ta en jentekveld på byen om to uker, sa bare at jeg ikke ville drikke akkurat nå og foreslo at vi heller tok en dagstur i skog og mark :hilarious:

Ellers så anbefaler jeg villa/mozell på vinflaske dersom man absolutt må gå den veien :hilarious:

Sommerfest med jobb til helga.. Er ikke den som sier nei takk til noe å drikke.. Hvordan i huleste skal jeg klare å skjule det???? Noen som har noen tips?? :)
Åå, samme her! Skal i overraskelsesbursdag til ei venninne imåra :wideyed: Vurderer å si jeg skal tidlig opp dagen etterpå og finne på en eller annen plan for lørdagen :p

Jeg har akkurat samme problemet til helga! Men som noen andre her sa tenkte jeg å bare kjøpe en alkoholfri vin og helle over på en tom vinflaske med kork, eller blande meg noen alkoholfrie drinker:)

Samboer dro på jobb i dag morges, så da er det 10 dager før han kommer hjem igjen ;( Vanligvis går det veldig fint, jeg har jo hatt 9 år på å bli vant til dette, men i dag kjente jeg at det var tungt :P Så nå sitter jeg her med en 17 mnd frøken full av energi (starter i bhg i august), mens jeg er trøtt og fullstendig giddalaus :P Vurderer å ta en tur i svømmehallen med henne, men jeg har nå vurdert det de siste 2 timene og enda ikke kommet noe lenger :hilarious:

Her er det bare en uke igjen, men det føles ut som en mnd :banghead:
Ja jeg er så utålmodig av meg også:hilarious: men jeg syns helt ærlig at ukene frem til uke 12 er kjedelige og egentlig bare slitsomt. Blir så fort trøtt og sliten. Men heldigvis ikke hatt noe mer kvalme nå, litt kun hvis jeg ikke spiser ofte nok

Ja jeg er så utålmodig av meg også:hilarious: men jeg syns helt ærlig at ukene frem til uke 12 er kjedelige og egentlig bare slitsomt. Blir så fort trøtt og sliten. Men heldigvis ikke hatt noe mer kvalme nå, litt kun hvis jeg ikke spiser ofte nok
Slitsomt indeed :smiley-ashamed004 Kunne lett sovet hele dagen om jeg ville :hilarious: Også må jeg trykke i meg noe hele dagen for å slippe unna kvalmen :banghead: Dersom jeg ikke momser på noe innen en halvtime så blir jeg liggende med kvalme resten av dagen :sorry:

Skal, skal ikke. Moren min er hos oss i helgen og har ikke fortalt henne nyheten enda.. vi har hatt ett vanskelig forhold de siste årene slik, noe som gjør at jeg ikke vet hvordan jeg skal si det. Føler alt er overfladisk mellom oss, men vil jo så gjerne dele dette..
Vil du dele, så synes jeg du skal det. Kanskje det hjelper dere å komme nærmere hverandre, om du åpner deg? Følg magefølelsen og lykke til :D

Back
Topp