Skravletråd

Hei! :) Jeg har fulgt litt med en stund her inne, men nå slenger jeg meg med jeg og. Kjekt å ha noen å snakke med om alt som skjer, særlig denne tiden hvor man liksom ikke kan prate med hvermannsen..
Jeg er 28 år, førstegangsgravid og 6+0 i dag :)

Jeg skal faktisk jobbe hele sommeren. Er student og dermed må jeg ha litt ekstra, særlig nå hvis alt går som det skal og den lille kommer neste år.

Blir kjekt å følge litt mer med her inne og bli litt bedre kjent med dere! Det virker som en fin gjeng :)
Gratulerer og velkommen hit :)
 
Nå gledes det til helg om noen timer! Har vært veldig trøtt denne uka:p
 
Nå gledes det til helg om noen timer! Har vært veldig trøtt denne uka:p
Samme her, bare et par timer på jobb åsså kan jeg sooove :sleep011
 
Her står bleie avvenning og kakebaking på planen i dag med min snart 2åring. Skal bli sjokoladekake og ostekake til i morgen. :D MEN kvalmen slo til for fult i dag, allerede kastet opp 2 ganger og er så svimmel at jeg ikke kan bevege meg :hilarious: blir en fin fin dag :hilarious:❤️
 
Her står bleie avvenning og kakebaking på planen i dag med min snart 2åring. Skal bli sjokoladekake og ostekake til i morgen. :D MEN kvalmen slo til for fult i dag, allerede kastet opp 2 ganger og er så svimmel at jeg ikke kan bevege meg :hilarious: blir en fin fin dag :hilarious:❤️
Så kjipt! Håper du greier deg fint gjennom dagen:Heartred
 
Så kjipt! Håper du greier deg fint gjennom dagen:Heartred

Takk ❤️ Bedret seg etter noen timer så vi fikk laget kakene nesten ferdig, kun glasur igjen. Og bleie avvenningen har gått fantastisk :wideyed: kun 1 uhell. Greide seg tom igjennom dupp på 30 min uten bleie :woot:

Hva har dere andre brukt dagen på? :joyful:
 
Takk ❤️ Bedret seg etter noen timer så vi fikk laget kakene nesten ferdig, kun glasur igjen. Og bleie avvenningen har gått fantastisk :wideyed: kun 1 uhell. Greide seg tom igjennom dupp på 30 min uten bleie :woot:

Hva har dere andre brukt dagen på? :joyful:
Så flink! Spennende med bleieavvenning :D Tenk så deilig om h*n kan være bleiefri før nr 2 kommer!
 
Så flink! Spennende med bleieavvenning :D Tenk så deilig om h*n kan være bleiefri før nr 2 kommer!

Jaa! Så stolt ❤️ haha. Og ja litt av motivasjonen + at jeg har hu fortsatt hjemme så er jo bedre å ta det nå uten forstyrrelser :joyful: barnehage i august :wideyed:
 
Jaa! Så stolt ❤️ haha. Og ja litt av motivasjonen + at jeg har hu fortsatt hjemme så er jo bedre å ta det nå uten forstyrrelser :joyful: barnehage i august :wideyed:
Det er helt sant! Så deilig :D
 
Jaa! Så stolt ❤️ haha. Og ja litt av motivasjonen + at jeg har hu fortsatt hjemme så er jo bedre å ta det nå uten forstyrrelser :joyful: barnehage i august :wideyed:
Oi, har ikke vurdert å kjøre på for skikkelig bleieskift her hjemme (mini blir 2 i august). Men kanskje vi i det minste kan prøve oss på doring fremover...
 
Oi, har ikke vurdert å kjøre på for skikkelig bleieskift her hjemme (mini blir 2 i august). Men kanskje vi i det minste kan prøve oss på doring fremover...

Kan nok det :joyful: vi har brukt potte en gang her og der siden 1 års alderen. Anbefaler å lese om bleiefri på tre dager, når dere er klare for det :) veldig enkel tenkemåte.
 
Kan nok det :joyful: vi har brukt potte en gang her og der siden 1 års alderen. Anbefaler å lese om bleiefri på tre dager, når dere er klare for det :) veldig enkel tenkemåte.
Vi og har potte, som blir sittet på innimellom, men null action :p
Skal sjekkes ut, takk for tips!
Og lykke til :)
 
Vi har en kar som blir 3 i oktober, som ikke har noen interesse for å slutte med bleie. Vil ikke på do eller potte, så vi drøyer den litt til :) Og like greit er det, for jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å leke med han, siden jeg er så dårlig om dagen..
 
Ny flått i dag, etter et par dager opphold. Ser på nett at gravide ikke bør ta vaksinen mot borrelia, noen som vet om det stemmer? :bored::hungover:
 
Vi har en kar som blir 3 i oktober, som ikke har noen interesse for å slutte med bleie. Vil ikke på do eller potte, så vi drøyer den litt til :) Og like greit er det, for jeg har så dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å leke med han, siden jeg er så dårlig om dagen..

Ja man får se an barnet ❤️ de skjønner heldigvis mer enn man tror så forstår nok at du ikke er i form og at det er derfor. Men skjønner absolutt hva du mener, føler på det samme selv. Har hu her hjemme hele tiden fortsatt og er så ekstremt kvalm på morgenen nå at jeg nesten må ligge i ro til nærmere kl 12. Men da kommer hu med dyne, smokk og dukka så mamma kan "sove" ❤️
 
Kom brått på at jeg må begynne å spise som en gravid :(
Og jeg som elsker kaffe og blåmuggost :sorry:
 
Back
Topp