Skravletråd

Oppdatering, den sitter der den skal men kunne ikke så se mye i dag siden jeg ikke er så langt på vei enda. Max 6 uker akkurat. Så blir nok satt tilbake på neste ultralyd om 3 uker. Hun ville ha meg inn igjen. Men sa at alt ser bra ut ift uken jeg er i, og den sitter i livmoren og ingenting i egglederne. Så blødningen kunne være helt tilfeldig og uskyldig. Så bare en buet prikk på skjermen inni denne posen :hilarious:
 
Skal inn klokken 14. Håper bare den sitter der den skal. Ble litt små irritert på legen som ikke var positiv i det hele tatt når jeg nevnte blødningene
Bra det hittil ser positivt ut! Krysser fingrene for neste UL :D
 
Bra det hittil ser positivt ut! Krysser fingrene for neste UL :D
Ja hadde ikke forventet å se noe særlig utenom plommesekken. El var rundt 20-22 mai, så kan nok stemme med størrelsen som var 2mm nå i dag. Men vil gjerne se hjerteaktivitet før jeg tror helt på dette. Så blir vel likegyldig frem til jeg får bekreftet det. Vil ikke ha så store forhåpninger enda siden jeg har hatt litt blødninger. Men har stoppet nå og ikke hatt noe siden. Ikke smerter heller. Så må bare vente å se:)
 
Ja hadde ikke forventet å se noe særlig utenom plommesekken. El var rundt 20-22 mai, så kan nok stemme med størrelsen som var 2mm nå i dag. Men vil gjerne se hjerteaktivitet før jeg tror helt på dette. Så blir vel likegyldig frem til jeg får bekreftet det. Vil ikke ha så store forhåpninger enda siden jeg har hatt litt blødninger. Men har stoppet nå og ikke hatt noe siden. Ikke smerter heller. Så må bare vente å se:)
Ja det er ikke så mye annet å gjøre ;) Jeg føler meg ikke spesielt gravid for å si det sånn, litt trøtt og svimmel, men sover, trener, jobber og spiser som normalt :p Da får jeg litt den følelsen at når jeg kommer til UL så kommer det ikke til å være noe der :hilarious:
 
Ja det er ikke så mye annet å gjøre ;) Jeg føler meg ikke spesielt gravid for å si det sånn, litt trøtt og svimmel, men sover, trener, jobber og spiser som normalt :p Da får jeg litt den følelsen at når jeg kommer til UL så kommer det ikke til å være noe der :hilarious:
Haha samme her:hilarious:
 
Jeg føler litt på å komme humpete inn med marginalt håp.
Jeg er i det minste sykmeldt, så her er jobben å hvile og ruge akkurat nå.
 
Ferie ja, har bare 2 uker ferie i år, og mesteparten av de går på å reise nordover for å feire bryllup til søstra mi.
Gleder meg masse til det da, hvertfall det å faktisk være der oppe. Men gruer meg litt til å fly med en snart toåring og sikkert ikke være helt i form sjæl.
 
Last edited:
Sist jeg var gravid fikk jeg veldig dårlig syn, veldig tåkete og uklart. Veldig ekkelt! Legen mente det kom av at væsken på øyet er tykkere når man går gravid..synet ble normalt igjen etter fødsel. Nå har jeg allerede begynt å merke det i dette svangerskapet også:sorry: Sist kom det ikke før rundt uke 25, hadde håpet å slippe det denne gang:hilarious:
 
Vi skal til hytta i år! Gleder meg veldig! Og hvis alt ser bra ut på TUL denne uken, så skal vi fortelle mamma og pappa på hytta, så er så spent!
 
Back
Topp