Skravletråd

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Noen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag:sour:
Kjenner det når jeg har gått en stund og hvis jeg har bøyd meg mye opp og ned, veldig ubehagelig :(

Mamma_s

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Marslykke 2016
Noen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag:sour:
Jepp...mye vondt i bekkenet. Står/går på murgulv 7,5timer om dagen, så spent hvordan dette skal ende:nailbiting:

Batuuli

Gift med forumet
Februarbarna 2020
Jepp :rolleyes: Kjenner det godt i hele bekkenet, men mest rundt is-leddene bakpå, spesielt etter mye ut-og innstigning av bil og gåing :arghh:

Ingeniørmamma

Glad i forumet
Februarbarna 2020
Juliknøttene 2022
Skal i begravelse i dag, til samboers bestemor. fant ut av graviditeten samme dag som hun døde. Sorg og glede går hånd i hånd osv.

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Beklager forvirringen med forskjellig nick, men har fått ny telefon og klarte og logge inn på den gamle brukeren min som ikke går an å endre nick på. Men nå fikk jeg logget inn på riktig :smug: beklager så mye:facepalm:

V

Vivi

Guest
Beklager forvirringen med forskjellig nick, men har fått ny telefon og klarte og logge inn på den gamle brukeren min som ikke går an å endre nick på. Men nå fikk jeg logget inn på riktig :smug: beklager så mye:facepalm:
Begynte å lure på hvor du hadde tatt veien og hvorfor noen hadde stjelt bildet ditt:hilarious:

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Uæh, ga akkurat et kraftig hint til ei venninne, er jo egentlig alt for tidlig men hu nevnte noe om graviditet så greide ikke å la vær:bag: :hilarious: Hu var en veldig god støtte sist og da så egentlig bare koselig ❤️ bare såå skummelt.

Tekopp

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Uæh, ga akkurat et kraftig hint til ei venninne, er jo egentlig alt for tidlig men hu nevnte noe om graviditet så greide ikke å la vær:bag: :hilarious: Hu var en veldig god støtte sist og da så egentlig bare koselig ❤️ bare såå skummelt.
Tok hun hintet da?

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Erh. Tenner på gang hos lillemor :wtf: Feber og gråting og sutring hele dagen (og natten) :sorry: Håper de kommer fort opp!

Tekopp

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Septembergull'17
Februarbarna 2020
Ja! Var veldig godt å fortelle "hemmeligheten" :joyful: Og hu vet/skjønte at vi fortsatt er litt usikre så var heldigvis ikke helt hurra/gratulerer, det setter jeg pris på ❤️
Høres helt perfekt ut. Er gull å ha venner som skjønner :)

Minlillenr3

Elsker forumet
Februarbarna 2020
Foreløpig enda i god form men brystene dreper meg:hilarious: gikk fra ingenting til super ømme:shifty:

Chiki

Glad i forumet
I feel you! Så noe trist på TV på jobb her om natten og satt med tårer i øynene. Ikke bare det triste og rørende som tar meg, kan bli sinna som en lemen på nullkommaniks også, på en helt annen måte enn til vanlig :mad::hilarious:

Jobber du også nattevakter?

Topp