Kjenner det når jeg har gått en stund og hvis jeg har bøyd meg mye opp og ned, veldig ubehageligNoen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag![]()
Kjenner det når jeg har gått en stund og hvis jeg har bøyd meg mye opp og ned, veldig ubehageligNoen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag![]()
Jepp...mye vondt i bekkenet. Står/går på murgulv 7,5timer om dagen, så spent hvordan dette skal endeNoen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag![]()
Hva jobber du med? Jeg jobber også på murgulv hele dagenJepp...mye vondt i bekkenet. Står/går på murgulv 7,5timer om dagen, så spent hvordan dette skal ende![]()
JeppNoen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag![]()
Jobber som frisørHva jobber du med? Jeg jobber også på murgulv hele dagen![]()
Jobber i en svær byggvare butikkJobber som frisørhva jobber du med?
Forstår godt den med alt du har vært igjennom god klemJeg er her enn så lenge, kjenner det er vanskelig å håpe på baby.
Begynte å lure på hvor du hadde tatt veien og hvorfor noen hadde stjelt bildet dittBeklager forvirringen med forskjellig nick, men har fått ny telefon og klarte og logge inn på den gamle brukeren min som ikke går an å endre nick på. Men nå fikk jeg logget inn på riktigbeklager så mye
Skal i begravelse i dag, til samboers bestemor. fant ut av graviditeten samme dag som hun døde. Sorg og glede går hånd i hånd osv.
Hahaha neida var fremdeles megBegynte å lure på hvor du hadde tatt veien og hvorfor noen hadde stjelt bildet ditt![]()
Tok hun hintet da?Uæh, ga akkurat et kraftig hint til ei venninne, er jo egentlig alt for tidlig men hu nevnte noe om graviditet så greide ikke å la vær![]()
Hu var en veldig god støtte sist og da så egentlig bare koselig ❤️ bare såå skummelt.
Ja! Var veldig godt å fortelle "hemmeligheten"Tok hun hintet da?
Høres helt perfekt ut. Er gull å ha venner som skjønnerJa! Var veldig godt å fortelle "hemmeligheten"Og hu vet/skjønte at vi fortsatt er litt usikre så var heldigvis ikke helt hurra/gratulerer, det setter jeg pris på ❤️
I feel you! Så noe trist på TV på jobb her om natten og satt med tårer i øynene. Ikke bare det triste og rørende som tar meg, kan bli sinna som en lemen på nullkommaniks også, på en helt annen måte enn til vanlig![]()