Skravletråd

Noen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag:sour:
Kjenner det når jeg har gått en stund og hvis jeg har bøyd meg mye opp og ned, veldig ubehagelig :(
 
Noen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag:sour:
Jepp...mye vondt i bekkenet. Står/går på murgulv 7,5timer om dagen, så spent hvordan dette skal ende:nailbiting:
 
Noen andre som kjenner noen bekkensymptomer? Jeg merker det i symfysen, og spesielt om jeg sitter/ligger på hardt underlag:sour:
Jepp :rolleyes: Kjenner det godt i hele bekkenet, men mest rundt is-leddene bakpå, spesielt etter mye ut-og innstigning av bil og gåing :arghh:
 
Skal i begravelse i dag, til samboers bestemor. fant ut av graviditeten samme dag som hun døde. Sorg og glede går hånd i hånd osv.
 
Beklager forvirringen med forskjellig nick, men har fått ny telefon og klarte og logge inn på den gamle brukeren min som ikke går an å endre nick på. Men nå fikk jeg logget inn på riktig :smug: beklager så mye:facepalm:
 
Beklager forvirringen med forskjellig nick, men har fått ny telefon og klarte og logge inn på den gamle brukeren min som ikke går an å endre nick på. Men nå fikk jeg logget inn på riktig :smug: beklager så mye:facepalm:
Begynte å lure på hvor du hadde tatt veien og hvorfor noen hadde stjelt bildet ditt:hilarious:
 
Uæh, ga akkurat et kraftig hint til ei venninne, er jo egentlig alt for tidlig men hu nevnte noe om graviditet så greide ikke å la vær:bag: :hilarious: Hu var en veldig god støtte sist og da så egentlig bare koselig ❤️ bare såå skummelt.
 
Uæh, ga akkurat et kraftig hint til ei venninne, er jo egentlig alt for tidlig men hu nevnte noe om graviditet så greide ikke å la vær:bag: :hilarious: Hu var en veldig god støtte sist og da så egentlig bare koselig ❤️ bare såå skummelt.
Tok hun hintet da?
 
Erh. Tenner på gang hos lillemor :wtf: Feber og gråting og sutring hele dagen (og natten) :sorry: Håper de kommer fort opp!
 
Ja! Var veldig godt å fortelle "hemmeligheten" :joyful: Og hu vet/skjønte at vi fortsatt er litt usikre så var heldigvis ikke helt hurra/gratulerer, det setter jeg pris på ❤️
Høres helt perfekt ut. Er gull å ha venner som skjønner :)
 
Foreløpig enda i god form men brystene dreper meg:hilarious: gikk fra ingenting til super ømme:shifty:
 
I feel you! Så noe trist på TV på jobb her om natten og satt med tårer i øynene. Ikke bare det triste og rørende som tar meg, kan bli sinna som en lemen på nullkommaniks også, på en helt annen måte enn til vanlig :mad::hilarious:

Jobber du også nattevakter?
 
Back
Topp