Fnøst
Glad i forumet
Ja, de burde vel det?Merkelige greier. Sikker på at de som får positiv test nå hører til august
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de burde vel det?Merkelige greier. Sikker på at de som får positiv test nå hører til august
Lurer på om kvalmen har kommet i dag, 4+6. Er ikke det litt i tidligste laget? Mener å huske at jeg ble kvalm med de andre rundt uke 8..
Begynte å smågulpe på vei hjem fra jobb, men greide heldigvis å holde det tilbake..
Flere som har blitt kvalme sååå tidlig?
De forum tagsene er automatiske og endrer seg etterhvert som man blir mer aktiv på forumetNoen som hvor de tagsene man har under brukernavnet kommer fra?
Under nicket mitt står det:
Forum er livet
En boks med VIP
Hvor kommer dette fra? er dette noe man kan endre på selv?
Har sett noen som har boks med termin mnd
Noen står det assistert. Mange ulike bokser.
Jeg ble kvalm 2 dager før forventet mensen...
Nå pleier jeg vanligvis da å bli litt kvalm rett før jeg får mensen og da. forrige svangerskap kom kvalmen i uke 7 ca.
Hadde junibaby sist, så nå glemte jeg meg av å gikk i juniforumet å svarte på alle lekene deres..Tenkte et øyeblikk det var mange nye navn plutselig
![]()

Sitter på jobb og prøver å nye en kopp kaffe. Men den smaker overhodet ikke slik den pleier..
Flere som har det sånn med kaffe om dagen?

... Men heldigvis ingen krise om det skulle gå litt dårligere enn jeg hadde tenkt. Jeg tar bare noen fag fordi jeg har muligheten til det...Det skjedde ved positiv test i første svangerskap her, siden har jeg ikke drukket kaffe![]()
Jeg skal også tvinge i meg enn kaffe. Er jo egentlig så godt..Såpass ja. Jeg som eeelsker kaffe. Frister lite nå. Tvang i meg en kopp liksom, bare fordi, men tror jeg kanskje må droppe det fremover...
Jeg er hjemme med sykt barn.. Passer sånn rimelig dårlig pga eksamen neste uke... Denne timingen er helt utrolig. Eksamen, syk selv, sykt barn og gravid(pluss vanlig jobb) Sa jeg at jeg var alene med henne... Men heldigvis ingen krise om det skulle gå litt dårligere enn jeg hadde tenkt. Jeg tar bare noen fag fordi jeg har muligheten til det...
Tusen takk, litt masse ja. Vi får legge listen lavt.Huffsann, det var mye på en gang. God bedring til vesla, og lykke til med lesingen!
Tusen takk, litt masse ja. Vi får legge listen lavt.
Er skjult forum oppe og går nå?