Belka87
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Julibarna 2019
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Er vant til å våkne mye på natta nå, siden jeg generelt sover dårlig og våkner hver gang jeg må skifte stilling pga ubehag i bekkenet. Var derfor ikke forberedt på at jeg nå skulle våkne/bli vekket av et kolossalt tordenskrall og regnvær. Er jo reine dicoteket ute, slik som det lyner.
Er i grunn overrasket over at lillemor, som en sjelden gang sover i senga vår nå, ikke våknet av det, eller at hunden ikke kom inn på rommet livende redd. Hun er jo så skuddredd i utgangspunktet.
Jaja.... Nå får jeg ligge her våken og høre på øse pøse da, for jeg tviler på at jeg får sove igjen med det første, og om 3 timer skal frøkna være i bhg og jeg skal på jobb
Er i grunn overrasket over at lillemor, som en sjelden gang sover i senga vår nå, ikke våknet av det, eller at hunden ikke kom inn på rommet livende redd. Hun er jo så skuddredd i utgangspunktet.
Jaja.... Nå får jeg ligge her våken og høre på øse pøse da, for jeg tviler på at jeg får sove igjen med det første, og om 3 timer skal frøkna være i bhg og jeg skal på jobb