Skravletråd

Er vant til å våkne mye på natta nå, siden jeg generelt sover dårlig og våkner hver gang jeg må skifte stilling pga ubehag i bekkenet. Var derfor ikke forberedt på at jeg nå skulle våkne/bli vekket av et kolossalt tordenskrall og regnvær. Er jo reine dicoteket ute, slik som det lyner.
Er i grunn overrasket over at lillemor, som en sjelden gang sover i senga vår nå, ikke våknet av det, eller at hunden ikke kom inn på rommet livende redd. Hun er jo så skuddredd i utgangspunktet.
Jaja.... Nå får jeg ligge her våken og høre på øse pøse da, for jeg tviler på at jeg får sove igjen med det første, og om 3 timer skal frøkna være i bhg og jeg skal på jobb :meh:
 
Har ei veninne som nå er innlagt på føden. Er så spent på nå jeg får melding om at hun har født :nailbiting:
Håper jeg et like heldig som henne og går i fødsel litt før termin :rolleyes: (etter uke 37 så klart da :))
 
Har ei veninne som nå er innlagt på føden. Er så spent på nå jeg får melding om at hun har født :nailbiting:
Håper jeg et like heldig som henne og går i fødsel litt før termin :rolleyes: (etter uke 37 så klart da :))

Så spennende :shy:

Og ja er 37+4 så han kan bare få lov å komme altdå
 
Når både en selv og jenta på 3,5år våkner 04.30 og ikke får sove igjen, og man seriøst vurderer å stå opp for å vaske klær og rydde kjøkken :bored:
Hvor i all verden ble sovehjertet mitt av og hvorfor sover ikke vesla.....? o_O
 
Når både en selv og jenta på 3,5år våkner 04.30 og ikke får sove igjen, og man seriøst vurderer å stå opp for å vaske klær og rydde kjøkken :bored:
Hvor i all verden ble sovehjertet mitt av og hvorfor sover ikke vesla.....? o_O
Uff, kjipt ikke å få sove igjen. Jeg er oppe minst en gang hver natt for å tisse. Får som regel alltid sove fort etter det igjen :) Men sover urolig og lurer på om det er kroppen sin måte å "vende" meg til en ny periode med våkennetter.

Drømmer også ekstremt mye dumt. Siste uken har jeg drømt at bilene våre var blitt til akebrett med motor, at Jørgen Klopp var forelska i meg :hilarious: og i natt bl.a. mamma var hysterisk fordi jeg løftet opp et a4 ark. Jeg som er gravid må jo ikke løfte så tungt!!! :hilarious:

Ellers har 6-åringen overnattet i barnehagen i natt og det hadde gått utrolig fint :) det var en stolt gutt jeg hentet i dag tidlig.

Jeg har også hatt leteaksjon hjemme da hamsteret har klart å komme seg ut av buret i natt.:eek: Fant han bak lista under kjøkkenskapene. Var redd han var død, men han har klart seg fint han, og ingen skade skjedd på ledninger eller rør, heldigvis.:)

20190607_090131.jpg
 
Noen andre som får vondt i setemuskulaturen mens de sover? Det føles som halve kroppen prøver å kompensere for magen og plutselig er alt så anspent. Jeg må snu nesten hver halv time.
 
Fikk kommentar på at magen har sunket i dag. Flere som har fått slike kommentarer? Jeg er 34+6 i dag.
 
Noen andre som får vondt i setemuskulaturen mens de sover? Det føles som halve kroppen prøver å kompensere for magen og plutselig er alt så anspent. Jeg må snu nesten hver halv time.

Ja, det er alltid litt ekstra vondt å reise seg når jeg har lagt en stund. Har vært slik i ganske mange uker nå, tror jeg. Kan ikke huske at det var slik forrige gang :confused005
 
Nå tror jeg de fleste av oss har fått. Jeg er en av de som fortsatt venter. Er her andre enn meg?:)
 
Back
Topp