Skravletråd

Jeg er litt ut av form o_O Stadig halsbrann, svake bekkenplager og lavt blodtrykk når jeg står og går. Er forkjølet på toppen.

Men ellers går det bra :D

Hvordan er din form da?
Det hørtes ikke noe særlig ut :( Håper det bedrer seg snart for deg. Jeg var forkjølet sist uke. Slo meg helt ut.
Formen er egentlig ganske så bra nå. Hatt hodepine i flere uker som endelig har sluppet taket :smiley-angelic003 Kan plutselig bli litt kvalm i ny og ned, men når det ikke er værre kan jeg ikke klage :Heartred
 
Det hørtes ikke noe særlig ut :( Håper det bedrer seg snart for deg. Jeg var forkjølet sist uke. Slo meg helt ut.
Formen er egentlig ganske så bra nå. Hatt hodepine i flere uker som endelig har sluppet taket :smiley-angelic003 Kan plutselig bli litt kvalm i ny og ned, men når det ikke er værre kan jeg ikke klage :Heartred
Egentlig er det bare bagateller med meg. Føler jeg må tåle litt plager når jeg er gravid:knegg:
Herlig at hodepinen har sluppet taket hos deg! :thumright

Hvor langt er du på vei nå?
 
Mangler noen innlegg for å bli med i skjult forum.. :hungover:

Hvordan er deres form? :D
Jeg er også i ganske god form. De siste ukene har jeg gått minst mulig, fordi jeg fikk så vondt i ryggen av det. Men i dag tidlig fant jeg ut at jeg skulle gå til jobb. Nå angrer jeg, det er vondt, og jeg må gå hjem igjen også.. Det er jammen ikke enkelt å finne passe balanse mellom aktivitet og hvile, når det varierer slik nesten fra dag til dag.
 
Når du puster som en blåsebelg etter å ha gått opp trappa 1 etasje... #denfølelsen
 
Når du puster som en blåsebelg etter å ha gått opp trappa 1 etasje... #denfølelsen
Kjenner følelsen!!! :wtf:

Var på tur i marka her en dag og måtte opp en bratt bakke. Pulsen var godt over 150. Tror det er best med "rolig" trening nå i graviditeten.
 
Shit pomfritt, termingruppa for Januar 2020 har åpnet :eek:
Har vi virkelig kommet så langt i svangerskapene våre... :wideyed:
 
Er det bare 3 gratis babypakker tilgjengelig nå? Apoteket, kiwi og rema?
Jeg bestilte gratis prøvepakke fra Goboken. Fikk den i går og syns den var veldig bra:) Neste pakke var ikke like spennende, så jeg avbestilt resten, men får info på mail om hver pakke, så kan jeg velge om jeg vil ha eller ikke. Syns det var veldig kjekt!
 
Tenk at Juli nærmar seg med stormskritt! Har nokon kjent nokon teikn på at babyen sin ankomst ikkje er lenge igjen til? :)
 
Tenk at Juli nærmar seg med stormskritt! Har nokon kjent nokon teikn på at babyen sin ankomst ikkje er lenge igjen til? :)

Ingen tegn enda, som på sett og vis er vel og bra, siden det fortsatt er 7 uker igjen til termin :p
 
Back
Topp