Skravletråd

Lurer på om kvalmen har kommet i dag, 4+6. Er ikke det litt i tidligste laget? Mener å huske at jeg ble kvalm med de andre rundt uke 8.. :confused004

Begynte å smågulpe på vei hjem fra jobb, men greide heldigvis å holde det tilbake..

Flere som har blitt kvalme sååå tidlig?

Jeg ble kvalm 2 dager før forventet mensen...
Nå pleier jeg vanligvis da å bli litt kvalm rett før jeg får mensen og da. forrige svangerskap kom kvalmen i uke 7 ca.

Noen som hvor de tagsene man har under brukernavnet kommer fra?

Under nicket mitt står det:
Forum er livet
En boks med VIP

Hvor kommer dette fra? er dette noe man kan endre på selv?

Har sett noen som har boks med termin mnd
Noen står det assistert. Mange ulike bokser.

Noen som hvor de tagsene man har under brukernavnet kommer fra?

Under nicket mitt står det:
Forum er livet
En boks med VIP

Hvor kommer dette fra? er dette noe man kan endre på selv?

Har sett noen som har boks med termin mnd
Noen står det assistert. Mange ulike bokser.
De forum tagsene er automatiske og endrer seg etterhvert som man blir mer aktiv på forumet

De andre er skjulte grupper du er medlem i

Skikkelig kjefteguri i kveld. Etter at 5- åringen har forhandlet seg frem til å sove i min seng (mannen er vekkreist) og vært oppe for å spørre om ting 5 ganger, ropte han nettopp fra toalettet at han var ferdig. Kjente jeg ble sååå sur. Fint at han går på do når han må altså, men to timer etter at jeg la han er i seneste laget. Den ungen drar sånn i grensene etter leggetid om dagene at jeg blir ko-ko. :confused: Og nå føler jeg meg som en dårlig mor igjen for at jeg kjeftet på han. Hersens graviditetshormoner og kort lunte!

Hadde junibaby sist, så nå glemte jeg meg av å gikk i juniforumet å svarte på alle lekene deres.. :oops:Tenkte et øyeblikk det var mange nye navn plutselig :rolleyes:

Jeg ble kvalm 2 dager før forventet mensen...
Nå pleier jeg vanligvis da å bli litt kvalm rett før jeg får mensen og da. forrige svangerskap kom kvalmen i uke 7 ca.

Dette er andre dag på rad hvor jeg blir så kvalm at jeg skal til å kaste opp og løper mot do, for så at det ikke kommer noe likevel. Hva er greia med det liksom?

Hadde junibaby sist, så nå glemte jeg meg av å gikk i juniforumet å svarte på alle lekene deres.. :oops:Tenkte et øyeblikk det var mange nye navn plutselig :rolleyes:

:laughing001

Sitter på jobb og prøver å nye en kopp kaffe. Men den smaker overhodet ikke slik den pleier.. :sick006

Flere som har det sånn med kaffe om dagen?

Sitter på jobb og prøver å nye en kopp kaffe. Men den smaker overhodet ikke slik den pleier.. :sick006

Flere som har det sånn med kaffe om dagen?

Det skjedde ved positiv test i første svangerskap her, siden har jeg ikke drukket kaffe :hilarious:

Jeg er hjemme med sykt barn.. Passer sånn rimelig dårlig pga eksamen neste uke... Denne timingen er helt utrolig. Eksamen, syk selv, sykt barn og gravid(pluss vanlig jobb) Sa jeg at jeg var alene med hennexsmile9... Men heldigvis ingen krise om det skulle gå litt dårligere enn jeg hadde tenkt. Jeg tar bare noen fag fordi jeg har muligheten til det...

Det skjedde ved positiv test i første svangerskap her, siden har jeg ikke drukket kaffe :hilarious:

Såpass ja. Jeg som eeelsker kaffe. Frister lite nå. Tvang i meg en kopp liksom, bare fordi, men tror jeg kanskje må droppe det fremover...

Jeg er hjemme med sykt barn.. Passer sånn rimelig dårlig pga eksamen neste uke... Denne timingen er helt utrolig. Eksamen, syk selv, sykt barn og gravid(pluss vanlig jobb) Sa jeg at jeg var alene med hennexsmile9... Men heldigvis ingen krise om det skulle gå litt dårligere enn jeg hadde tenkt. Jeg tar bare noen fag fordi jeg har muligheten til det...

Huffsann, det var mye på en gang. God bedring til vesla, og lykke til med lesingen!

Er skjult forum oppe og går nå?

Hva skjer med at august ikke er åpent enda, skulle jo tro noen ville ha tatt steget inn der nå...

Back
Topp