Skravletråd

God morgen! Hva står på planen din i dag?
Bortsett fra å få skjult gruppe :p

Akkurat ferdig på dagenheten med væskebehandling. Måket mitt idag blir å prøve å spise noe.

Fikk UL idag ihvertfall <3

Målte 7 uker akkurat og jeg så et bankende hjerte

Akkurat ferdig på dagenheten med væskebehandling. Måket mitt idag blir å prøve å spise noe.

Fikk UL idag ihvertfall <3

Målte 7 uker akkurat og jeg så et bankende hjerte
Håper formen din blir bedre snart. Hurra for bankende hjerte!! :Heartred Var det første ul?

Håper formen din blir bedre snart. Hurra for bankende hjerte!! :Heartred Var det første ul?

Andre UL. Fikk en ved innleggelse i uke 5+4. Da målte dem til 6 og så også et bankende hjerte da. Nå var det nøyaktig 7 som også er min beregnede svangerskapslengde.

Håper også på lettelse snart. Selv om jeg går på 5 piller om dagen før å holde meg gående utenfor sykehuset.

Alle måtte få vite tidlig siden jeg ble innlagt og..

Andre UL. Fikk en ved innleggelse i uke 5+4. Da målte dem til 6 og så også et bankende hjerte da. Nå var det nøyaktig 7 som også er min beregnede svangerskapslengde.

Håper også på lettelse snart. Selv om jeg går på 5 piller om dagen før å holde meg gående utenfor sykehuset.

Alle måtte få vite tidlig siden jeg ble innlagt og..
Det høres forferdelig slitsomt ut å være så dårlig såpass tidlig. Krysser det jeg kan for at du blir bedre og kommer deg ut av sykehuset snart. Gode klemmer til deg :Heartred

Heisann Ny her inne på termingruppa 5+2 på vei nå med nr.2. Et noe uplanlagt svangerskap, så ble en overraskende gledelig nyhet på oss Var ganske aktiv her på forumet før i min forrige termingruppe. Håper å bli kjent med dere andre her inne nå. Jeg er 32 år, har samboer og ei datter på 6.

Heisann Ny her inne på termingruppa 5+2 på vei nå med nr.2. Et noe uplanlagt svangerskap, så ble en overraskende gledelig nyhet på oss Var ganske aktiv her på forumet før i min forrige termingruppe. Håper å bli kjent med dere andre her inne nå. Jeg er 32 år, har samboer og ei datter på 6.
Gratulerer, og velkommen til oss :Heartbigred

Heisann og velkommen til oss❤️

Pratesyk, selskapssyk, rastløs :whacky011
Noen som vil skravle? Eller inn å leke i leketrådene? :excited001:dance018

Åååå de grusomme hormonene:sad015

Har akkurat kjeftet ut mannen min for at han ikke gjør nok husarbeid når jeg er dårlig og ender opp med å hylgrine selv. Heilt uberegnelig:crybaby2

Åååå de grusomme hormonene:sad015

Har akkurat kjeftet ut mannen min for at han ikke gjør nok husarbeid når jeg er dårlig og ender opp med å hylgrine selv. Heilt uberegnelig:crybaby2

Åhh nei. Disse hormonene er ikke til å spøke med.

Jeg ligger i senga og Netflixer mens mannen har tatt barna med i basseng :smiley-angelic002 Prøver å skyve bort dårlig samvittighet.

Jeg ligger i senga og Netflixer mens mannen har tatt barna med i basseng :smiley-angelic002 Prøver å skyve bort dårlig samvittighet.

Høres herlig ut :happy: ingen grunn å få dårlig samvittighet. Du får hvilt deg, barna får lekt i basseng og mannen får god samvittighet ved å vite at du har fått slappet av:Heartpink vinn-vinn for alle der

Kjenner at det ikke blir noe tur med hunden i dag. Helt utslitt! Takk og lov for inngjerda hage, tar litt søksøvelser etterpå. Vært på kino med guttungen, gubben jobber og jeg orker ikke gå tur ned hund og barn akkurat i kveld :angelic:

Lurer på om kvalmen har kommet i dag, 4+6. Er ikke det litt i tidligste laget? Mener å huske at jeg ble kvalm med de andre rundt uke 8.. :confused004

Begynte å smågulpe på vei hjem fra jobb, men greide heldigvis å holde det tilbake..

Flere som har blitt kvalme sååå tidlig?

Back
Topp