Der har ikke alle andre tilgang, og vi kan skrive litt mer fritt.Hvorfor ønsker vi skjult gruppe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der har ikke alle andre tilgang, og vi kan skrive litt mer fritt.Hvorfor ønsker vi skjult gruppe?
God morgen! Hva står på planen din i dag?
Bortsett fra å få skjult gruppe
Håper formen din blir bedre snart. Hurra for bankende hjerte!! Var det første ul?Akkurat ferdig på dagenheten med væskebehandling. Måket mitt idag blir å prøve å spise noe.
Fikk UL idag ihvertfall <3
Målte 7 uker akkurat og jeg så et bankende hjerte
Håper formen din blir bedre snart. Hurra for bankende hjerte!! Var det første ul?
Det høres forferdelig slitsomt ut å være så dårlig såpass tidlig. Krysser det jeg kan for at du blir bedre og kommer deg ut av sykehuset snart. Gode klemmer til degAndre UL. Fikk en ved innleggelse i uke 5+4. Da målte dem til 6 og så også et bankende hjerte da. Nå var det nøyaktig 7 som også er min beregnede svangerskapslengde.
Håper også på lettelse snart. Selv om jeg går på 5 piller om dagen før å holde meg gående utenfor sykehuset.
Alle måtte få vite tidlig siden jeg ble innlagt og..
Gratulerer, og velkommen til ossHeisann Ny her inne på termingruppa 5+2 på vei nå med nr.2. Et noe uplanlagt svangerskap, så ble en overraskende gledelig nyhet på oss Var ganske aktiv her på forumet før i min forrige termingruppe. Håper å bli kjent med dere andre her inne nå. Jeg er 32 år, har samboer og ei datter på 6.
Heisann Ny her inne på termingruppa 5+2 på vei nå med nr.2. Et noe uplanlagt svangerskap, så ble en overraskende gledelig nyhet på oss Var ganske aktiv her på forumet før i min forrige termingruppe. Håper å bli kjent med dere andre her inne nå. Jeg er 32 år, har samboer og ei datter på 6.
Åååå de grusomme hormonene
Har akkurat kjeftet ut mannen min for at han ikke gjør nok husarbeid når jeg er dårlig og ender opp med å hylgrine selv. Heilt uberegnelig
Jeg ligger i senga og Netflixer mens mannen har tatt barna med i basseng Prøver å skyve bort dårlig samvittighet.
Nå må vel snart augusttråden begynne å komme til liv?
Går og venter litt på det jeg ogsåNå må vel snart augusttråden begynne å komme til liv?
Merkelige greier. Sikker på at de som får positiv test nå hører til augustGår og venter litt på det jeg også